#1

prévoyons une sérieuse exécution

in Quasselecke 24.03.2020 09:55
von Banning • 924 Beiträge

Wat is er uniek aan Tailwind Nutrition?

Tailwind-producten zijn ontworpen om "eenvoudig en compleet" te zijn. Onze Tailwind Endurance-drank combineert [calorie?n + elektrolyten + hydratatie] en richt zich op de drie verschillende aspecten van het voeden van je avontuur. Onze Tailwind Rebuild-hersteldrank combineert [volledige prote?ne + koolhydraten + elektrolyten] voor een volledig herstel. Drink tijdens je activiteit een uurtje een uurtje van onze uithoudingsbrandstof en meteen daarna een flesje Rebuild, en je voelt je energieker tijdens het Adidas Zx Flux Damen hardlopen en je voelt je sneller beter als je weer uitgaat.

Over welke nieuwe smaak of welk product ben je het meest www.cafeverhoeff.nl enthousiast?

We zijn het meest enthousiast over onze onlangs uitgebrachte Tailwind Rebuild-hersteldrank, verkrijgbaar in zowel vanille als chocolade. Het is veganistisch en smaakt absoluut heerlijk - rijk, soepel en romig. Het is gebaseerd op een wiskundig model waarvoor patent is aangevraagd en dat resulteert in een zeer effici?nt eiwit waarbij het grootste deel van het eiwit in Rebuild direct herstelt - bijna 2x zoveel als chocolademelk en 3x zoveel als andere hersteldrankjes op de markt.

Vanmorgen sprong ik meteen uit bed om mijn takenlijst aan te pakken voordat Tina hier aankwam: vier mijl rennen, een telefonische vergadering voeren met een van mijn freelance klanten voor sociale media, schoon. Boom.

Tina Adidas Stan Smith Dames is er nu, dus we gaan spelen in de stad.

Maar terwijl ik weg ben, wil je misschien twee geweldige berichten lezen die me vandaag noemden: Gabriela’s Feature Friday en Katy’s Five voor vrijdag.

In termen van uithoudingsbrandstoffen onderscheidt Hammer zich volledig van de andere. Al onze producten zijn gebouwd rond het ondersteunen van een optimale gezondheid en het besef dat lichaamsbeweging en prestaties altijd voortkomen uit welzijn. Niets dat we opofferen voor gezondheid of prestaties, belast het lichaamssysteem omwille van een snelle boost, snoepachtige smaak of iets anders. Alles wat we maken is gezond, veilig en volledig natuurlijk - periode.

Specifiek wat brandstoffen betreft, is Hammer uniek omdat we geen eenvoudige suikers gebruiken als koolhydraatbronnen. Hoewel bijna alle producten van andere concurrenten ten minste Nike Air Max 90 Mens voor een deel uit eenvoudige suiker bestaan, zijn al onze brandstoffen opgebouwd rond complexe koolhydraten. Ze bieden dus meer stabiele energie en een overeenkomstig stabiel bloedsuikergehalte (onze producten zijn zelfs veilig voor diabetici), zijn veel gemakkelijker te verteren en ondersteunen de algemene gezondheid.

Ons gebruik van elektrolyten is ook uniek en uitzonderlijk. Hoewel veel producten "elektrolyten" op de markt brengen, maar eigenlijk alleen zout verkopen, zijn al onze elektrolytproducten minerale mengsels met een volledig spectrum die een evenwicht bieden tussen natriumchloride, kalium, magnesium en calcium. Dit is waarom ze zo goed werken, zo snel worden opgenomen en de best verkochte elektrolyten Adidas Superstar Womens zijn die er zijn.

Ten slotte bevatten onze sportdranken en gels geen citroenzuur, zoals de meeste andere. Ze Nike Air Pegasus 92 Femme dragen niet bij aan de netto zuurgraad van het lichaam (die sowieso wordt verhoogd door te sporten), verbranden uw keel of maag niet en zijn veel gemakkelijker te verteren.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 1 Gast sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor