#1

volledige trainingssessie

in Quasselecke 16.01.2020 08:00
von Banning • 924 Beiträge

Een tijdje terug heb ik contact opgenomen met mijn abonnees met een aanbod om ze op mijn blog te plaatsen als een manier om dank te zeggen voor loyale abonnees. Tot mijn vreugde ontving ik een reactie helemaal uit Zuid-Afrika! Laat me je voorstellen aan Megan van de blog Getfithappyhealthy. Ik vroeg Megan om haar verhaal te delen, dus hier is het hieronder. Laat haar wat liefde zien door haar te volgen en reacties achter te laten!

Een grote HALLO uit Zuid-Afrika!
getfithappyhealthy.comIk ben een super Runner Dad-fan! Ik begon Matt een paar jaar geleden te volgen (lees: stalken) op Twitter, toen vond ik zijn Nike Air Odyssey Femme blog en heb sindsdien niet meer teruggekeken. Ik waardeer zijn eerlijkheid en zijn ervaringen in het echte leven. Zie je, ik was niet altijd een hardloper. En toen ik begon, had ik echt hulp nodig om een ??betere hardloper te worden. Matt heeft me echt geholpen.

Dus hoe ben ik begonnen met rennen? Welnu, in 2013 kwam ik erachter dat ik meer woog dan mijn toenmalige vriend (nu man), ik was er kapot van. Ik besloot dat ik enkele veranderingen in mijn leven moest aanbrengen - ik wilde niet de vriendin met overgewicht zijn! Ik begon een blog om me verantwoordelijk te houden en om te laten zien hoe ik ren om fit, gelukkig en gezond te worden. Toen ik begon te rennen, begon ik langzaam - heel langzaam. Ik kon nauwelijks het blok rondrennen! Maar ik was vastbesloten het mijn best te doen. Die allereerste run wist ik dat ik verslaafd was. Het gevoel dat ik krijg na een run, vooral als Nike Air Force 1 Mujer ik mezelf heb gepusht, is geweldig! Ik hou van dat buiten adem, pijnlijke spieren voelen omdat je weet wat? Het betekent dat ik leef en dat ik elke dag sterker word.

2016-Comrades-campaign-posterI woon in Johannesburg, Zuid-Afrika. In een buitenwijk genaamd Fairland, heeft het een aantal mooie zoete heuvels - ideaal voor training op heuvels. Ik heb ook veel geluk dat het in Zuid-Afrika behoorlijk betaalbaar is om races te lopen. In feite is er vrijwel elk weekend het hele jaar door een race. Onze races zijn vari?rende afstanden, meestal een 5 km, 10 km, 21 km en 42 km. Je kunt ook races vinden die langere afstanden hebben, zoals 50 km, die we Ultra Marathons noemen. Ik weet zeker dat je hebt gehoord van de kameradenmarathon, een race van 87/90 km over de weg van Durban naar Pietermaritzburg (of omgekeerd).

Ik hou echt van weglopen, maar er zijn ook een aantal mooie epische trailrun-races die je overal in Zuid-Afrika kunt betreden. Races in Zuid-Afrika kosten u over het algemeen alles, van R100 ZAR (tot de wisselkoers van vandaag die lager is dan $ 7). In Zuid-Afrika moet je een Athletic South Africa (ASA) -licentie hebben om een ??race van 10 km of meer te lopen. Je kunt deze licentie voor een jaar kopen, of een tijdelijke licentie voor elke race. Je kunt de jaarlicentie alleen kopen als je lid bent van een hardloopclub.

ASA-licentie

Toen ik begon, ging ik niet naar een hardloopclub, ik ging gewoon naar races en rende met mijn man en schoonzus. Maar het begint duur te worden, altijd met het kopen van een tijdelijke licentie, dus uiteindelijk ben ik gekraakt en heb ik me aangesloten bij een club. Er zijn nog meer voordelen als je lid wordt van een hardloopclub - je maakt bijvoorbeeld meer vrienden en er is een kameraadschap op races. Het andere grote pluspunt voor mij is dat ik voor elke Nike Air Force 1 Womens race die ik binnenga in mijn club (Discovery Team Vitality) geld teruggeeft voor het geld dat ik heb uitgegeven aan de race - gek toch? Het is een grote stimulans om races te lopen. Als je naar mijn blog gaat, kun je mijn racekalender voor het jaar bekijken. Ik ben van plan om alleen al meer dan 500 km race-afstand te lopen, met uitzondering van alle afstand die ik nodig heb om in training te lopen.

Teamvitaliteit Mijn grote slechte doel voor 2016 is om mijn eerste volledige marathon te lopen. Ik ben van plan het te runnen in Zuid-Afrika, in een deel van het land waar wilde paarden vrij rondlopen. Mij ??is verteld dat ik ze misschien op de route zie! Ik heb ook een sterk verlangen om de wereld te laten zien hoe magisch de races hier in Zuid-Afrika zijn. Je moet letterlijk gewoon bedenken wat je wilt en me vertrouwen, ergens Adidas Zx Flux Femme in Zuid-Afrika zal er een race voor je zijn. Zand, zee, berg, vallei, weg, pad, stad, stad - Zuid-Afrika heeft het. Ik heb onlangs een post geplaatst over 9 races in de 9 provincies in Zuid-Afrika, ik moedig je aan om het te bekijken en als je ooit naar Zuid-Afrika komt, kijk dan op sociale media. Ik zou graag met je willen rennen!

Nee, ik ben een hardloper, vriend. Dit doet niet veel. Ik begon met kikker springen ... en dat begon zweet te breken.

De trainingsdag van zaterdag was leuk omdat het de hele dag door speeltijd voor volwassenen was. Ik heb nooit een volledige trainingssessie gedaan (omdat ik me ook zelfbewust voelde, gewoon op een machine springen voor wat cardio met al die mensen in de buurt), maar ik ging zeker een aantal trainingen van ongeveer 10 minuten doen, en het was echt leuk om te leren van zowel de trainer Nike Air Max Command Damen als Lee / Dai, die beide instructeurs / coaches thuis zijn.

Zondag was een definitieve rustdag voor mij, en dat was HEERLIJK. Mijn trainingen van eerder die week en degene die ik daar deed, hadden me zeker ingehaald.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 15 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor