#1

dass es eine gute

in Quasselecke 16.01.2020 07:44
von Banning • 924 Beiträge

Het is zeker Nike Cortez Mens lang geleden dat ik alle interviews met jullie heb gedeeld, dus ik dacht dat Spring net om de hoek was, het was een goed moment om deze hoek van de blog af te stoffen en jullie allemaal opnieuw verbonden te krijgen met een aantal geweldige lopers die er zijn ! Dus hoewel het niet elke week of zelfs om de twee weken zal zijn, beloof ik dat ik je nieuwe interviews zal brengen met zowel nieuwe als oude vrienden. Dus ik dacht dat een geweldige manier om te beginnen hetzelfde zou zijn als ik in 2015 begon door te praten met professionele hardloper Polina Carlson. Polina maakt deel uit van Brooks Running's Inspire Daily-programma, een netwerk van meer dan 700 ambassadeurs voor de hardloopsport en bestaat uit coaches en topsporters.

Toen ik voor het laatst sprak met Polina in 2015, keek ze uit naar een veelbelovend raceseizoen terwijl ze volledig profiteerde van het leven in de prachtige staat Hawa?. Vandaag spreek ik haar in en Nike Air Force 1 Womens praat ik over 2015, de Olympische proeven en wat haar vooruitzichten zijn voor 2016. Laten we dus zonder verdere vertraging van Polina horen.

Polina, we spraken voor het laatst begin 2015. Hoe gaat het sindsdien?
Terugkijkend was 2015 een jaar van groei voor mij. Grote tijd. Het leerde me het gezegde te omarmen: "Je verliest niet; je wint of leert. ”Ik had baanbrekende races en PR's, maar ik heb ook een paar zeer teleurstellende races meegemaakt en ook wat blessures opgelopen. Het hoogtepunt van dit jaar was dat ik naar 7 verschillende staten moest reizen en levenslange herinneringen moest maken. Dat alleen al verbaast me gewoon, omdat het zoveel reisdromen vervulde die ooit buiten mijn bereik voelden. Hoewel ik een paar maanden gewond was, voelde ik me nog steeds gezegend dat ik meer gezonde dagen tegenkwam dan gewonden. Ik was in staat om deel te nemen aan races zoals de New York Half-Marathon en Stanford 10K, waar ik tegen de beste hardlopers in de natie racete! Ik leer dat het leven me kan verrassen en me momenten Nike Tanjun Damen kan brengen die verder gaan dan ik ooit voor mogelijk had gehouden.

In het begin van het raceseizoen 2015 voelde ik me sterk en gezond. In het voorjaar bereikte ik persoonlijke records op vele afstanden van de indoor 3000m tot de halve marathon. Het was als een droom die uitkwam! Maar twee maanden later raakte ik vlak voor mijn marathon gewond. Ik probeerde de symptomen te negeren en liep nog Nike Air Pegasus 83 Uomo steeds de marathon. Nadien duurde het meer dan drie maanden voordat ik van die blessure was hersteld. Het was niet gemakkelijk om weer in vorm te komen. Ik worstelde zowel fysiek als emotioneel. Mijn grote les, ondanks dat er dit jaar zoveel waren, was dat ik terug moest gaan en mijn stappen opnieuw moest volgen over hoe ik voor het eerst verliefd werd op deze Adidas Zx Flux Damen sport, wat het eerst voor mij betekende en waarom ik het doe. Door al mijn zielenonderzoek kon ik echt zien dat ik toch niet zo ver weg was van mijn doelen. Ze waren nog steeds in me en binnen handbereik, dus ik heb mijn ogen niet van hen afgetrokken, ongeacht de moeilijkheden rondom mijn vermogen om ze te bereiken. Nadat mijn blessure was genezen, probeerde ik mijn groove terug te krijgen en gewoon genieten van weer rennen. Ik begon veel van mijn runs op paden te doen om dingen te veranderen. In december was ik blij om tweede te worden op het XTERRA World Trail Championship 21K. Het was een geweldige race die de goede herinneringen terugbracht!

Dit is mijn huidige mening (nou ja, soort van. De laptop is open omdat ik erop typ, maar je snapt het) en ik vind het geweldig.

Ik kan de rest van de dag nergens zijn en dat is een geweldig gevoel voor deze go-go-go-meid.

Dinsdagavond Adidas Zx 700 Mujer had ik een waardeloze date en ik denk dat ik ging slapen met mijn schouders echt gespannen, omdat ik wakker werd met een ernstig stijve nek / schouders, waar ik sinds woensdag last van heb. Ik ging zwemmen, in de hoop dat dat de dingen zou losmaken, maar dat deed het niet, dus nam ik donderdag vrij van elke oefening behalve mijn kleine furball lopen. Het was een beetje raar wakker te worden en zoveel tijd te hebben voor het werk! Ik wist niet wat ik met mezelf moest doen.

Gistermiddag deden mijn collega's een van onze trainingen van 15 minuten en ik besloot dat het een goed moment was om de nek te testen om te zien of ik weer klaar was om te trainen. En ik had dringend behoefte aan een pauze van mijn bureau. Ik ben zo gewend aan lange of intensieve trainingen dat ik soms vergeet dat een korte training beter is dan niets, dus het was een leuke herinnering.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 11 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor