|
|
Zeker kunnen ze dat zijn - Dr. Coffin herinnert zich dat hij zijn enkel verstuikte tijdens zijn eerste twee (en enige) runs in Brooks 'eerste schoen met een Varus Wedge toen het in 1976 debuteerde - maar dat is waar voor het gebruik van een schoen die niet geschikt is voor u.
"Een hardloopschoen die ideaal is voor een hardloper van 120 lb zou als een slipper in de slaapkamer presteren voor een persoon van 250 lb," verklaart de website van Dr.
Met zoveel variabelen lijkt het alsof de originele op maat gemaakte schoenen (of orthesen) de golf van de toekomst zijn: Dr. Coffin experimenteert sinds 2007 met 3D-beeldvorming en 3D-afdrukken voor orthesen!
"Dit is de toekomst van een meer op maat gemaakte hardloopschoen die specifiek is ontworpen voor elke hardloper."
Met hoe ver we zijn gekomen, is het zowel verrassend als interessant dat de toekomst van de hardloopschoen terug te vinden is aan zijn wortels. Tot die tijd zullen we het moeten houden bij het kopen van schoenen van bedrijven die gratis retourzendingen toestaan, ze uitproberen en de www.alchemycornwall.co.uk schoen vinden waar comfort de koning is, maar het wordt op de markt gebracht en ge?tiketteerd.
* Dr. De doodskist is van mening dat hardlopers op de bal van de voet moeten landen, naar de hiel moeten gaan en van de bal af moeten gaan, erop wijzend dat een verhoogd schoenkussen het slaan van de hiel aanmoedigt, wat de schok verhoogt voor de gewrichten die worden verergerd tijdens het afdalen. De trend op blote voeten hardlopen bracht mensen terug naar hoe we zijn ontworpen om te rennen, maar dit type hardlopen moet ook worden gecombineerd met natuurlijke, oneffen oppervlakken.
Gisteravond zag mijn eerste post-marathonloop - 3 mijl rond de straten van Wimbledon. Het was goed om weer in mijn trainers te zijn. Ik had 21 dagen (of 3 weken als je wilt) vrij na de Marathon van Brighton en voor mij betekende dat volledige rust anders dan Nike Air Max 97 Donna een paar cycli.
Sommige mensen nemen meer, sommige mensen nemen minder - maar we zijn allemaal anders. De vaak geciteerde vergelijking is één dag rust per mijl die je hebt gereden, maar ik denk absoluut dat 26,2 dagen te veel voor mij zou zijn geweest. Zoals later bleek, was 21 dagen perfect. Het was zo'n vreemd gevoel om niet moe, pijn of pijn te zijn tijdens het hardlopen, dat ik mezelf door de marathontraining heen heb getrokken - mijn benen hadden het gevoel dat ik op wolken rende. Het goede nieuws is dus dat mijn benen volledig zijn hersteld (als je de vier teennagels die nog steeds een schaduw van paars zijn niet meetelt). Ik heb echter een beetje fitheid verloren en de 3 mijl die ik gisteravond heb gereden waren door stroop.
Ik heb in twee weken een lokale 10K-race als motivatie om me niet terug te laten glippen naar Nike Air Max 270 Donna mijn oude luie manieren. Ik hoopte een enorme brok van mijn PB te scheren, maar na de loop van gisteravond zou ik genoegen nemen met een paar honderdden van een seconde.
Nu voor het goede nieuws. Als een nieuwe studie moet geloven dat marathonlopen goed voor je is. Vertel dat aan mijn voeten. Schoenen met open neus zijn helaas verleden tijd voor een luie meid. Zodra ik weer opgewonden raak om weer op de hielen te komen en het vooruitzicht van een beetje zon aan de horizon, dan heeft rennen mijn dromen van het pronken met mijn nieuw afgezwakte benen in een paar hemelhoge strappy sandles weggenomen.
Ik werd door een lezer gevraagd dat mijn langste run 18 mijl was en of dit genoeg was. Voor mij was het inderdaad zo. Ik hield hetzelfde tempo aan gedurende de hele 26,2 mijl die ik had afgelegd voor al mijn lange runs - ongeveer 10 Adidas Stan Smith Dames minuten miling. Maar iedereen is anders. Sommigen houden van de zelfvertrouwen die het bereiken van 20 mijl in training met zich meebrengt.
Een vriend van me liep de marathon van Londen (als je er zin in hebt, hier is hoe je een plaats kunt krijgen) de week nadat ik de marathon van Brighton heb gedaan. Hij zou een paar 20-mijlraces lopen en op koers komen om minder dan 4 uur naar Londen te gaan. Maar op de dag eindigde hij langzamer dan ik. Had hij zijn beste runs in training achtergelaten en niet genoeg in de tank achtergelaten voor de race zelf? Wie weet, maar hij was gestript.
Het ding om te onthouden is dat 18 mijl hardlopen veel van je lichaam kost. Als je 20 mijl rent, haal je er nog meer uit. Het is één ding om zo ver te rennen, maar het is iets anders om op tijd te herstellen voor je volgende lange run of de race zelf.Nike Air Vapormax Femme Als eerste marathonloper werd mij geadviseerd om op tijd aan je voeten te werken in plaats van afstand voor je langste run en dat deze tijd op voeten niet langer dan 3,5 uur mag zijn. Meer dan dat en u zult moeite hebben om op tijd te herstellen.
Besucher
Forum Statistiken
Das Forum hat 19475
Themen
und
77031
Beiträge.
|
Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor |