marathontraining vorig jaar besloot

in Quasselecke 23.08.2019 10:00
von Banning • 924 Beiträge

De afgelopen jaren zijn Adidas hardloopschoenen teruggekeerd naar de voorhoede van het nieuwste ontwerp van hardloopschoenen, en deze gids heeft als doel de lijn te benadrukken en wat Adidas hardloopschoenen onderscheidt.

Ga onderaan naar dit artikel als je een overzicht wilt van de hardloopschoentechnologie?n en schoenenfamilies van adidas.

adidas UltraBoost-hardloopschoenen
adidas introduceerde hun Boost-materiaal in 2013 als een veerkrachtige, responsieve en duurzame compound om de demping van hardloopschoenen revolutionair te veranderen.

De Ultra Boost-lijn was de eerste met de nieuwe technologie en de schoenen zijn snel een icoon van street fashion geworden. Hier zijn de momenteel beschikbare modellen.

Adidas bracht voor het eerst zijn Boost-technologie uit in 2013 en de impact ervan op de hardloopschoentechnologie was onmiddellijk. Deze op TPU gebaseerde technologie bestaande uit duizenden kleine schuimpellets werd voor het eerst ontwikkeld door een Duits chemisch bedrijf. Deze technologie heeft geleid tot een ommekeer in de manier waarop hardloopschoenenbedrijven de Nike Tanjun Mujer mogelijkheden van schuim-EVA hebben geconceptualiseerd, en heeft direct geleid tot de enorme vooruitgang in EVA-demping die we vandaag zien.

Boost-tussenzooldemping is zowel zacht als responsief, beschermend maar veerkrachtig en zeer duurzaam. Het werkt geweldig in kleine hoeveelheden voor steviger, sneller aanvoelende schoenen, en de demping blijft grotendeels ongecomprimeerd gedurende de levensduur van de schoen.

In mijn eigen ervaring heb ik een paar Adizero Tempos gedurende achthonderd mijl en een Supernova-reeks meer dan duizend mijl kunnen dragen vanwege de eigenschappen van Boost-schuim. Als je een regelmatige hardloper bent en je hebt geen Boost-demping geprobeerd, raad ik je aan dit te doen. Hoewel de prijs misschien steiler lijkt dan die van concurrerende merken, is de duurzaamheid en veerkracht van deze technologie elke cent Nike Internationalist Hombre waard.

Verzinnen. Als je het niet draagt, kun je net zo goed stoppen met het lezen van dit bericht omdat het lijkt alsof het in het Latijn is geschreven. Maar voordat je gaat, laat me zeggen dat ik jaloers op je ben.

Ik ben ook jaloers op velen van jullie die nog niet op de ‘terug’ knop hebben gedrukt. Degenen onder jullie die make-up dragen zoals het hoort te worden gedragen - omdat ik dat niet kan. Ik bedoel niet dat ik mascara op mijn wangen wrijf of lippenstift op mijn oogleden doe, alleen dat als ik iets anders probeer te doen dan mijn gebruikelijke geperste poeder, mascara, rouge-routine - ik er uiteindelijk uit zie als Pat Butcher.

Ik draag geen make-up om mijn keuze te verliezen. In een weekend zal ik geen make-up opdoen gewoon om te gaan rennen, want dat zou raar zijn. Ik ben echter geen onbekende voor een snelle veeg Nike Air Max Command Mujer van waterdichte mascara voor een race - weet je, voor de foto's van de finishers. Maar ik draag make-up op het werk, dus als ik rond lunchtijd ren, ren ik in make-up - soms loopt mijn make-up ook op.

Dus renner tot renner, nu we de mensen hebben verwijderd die vreemden zijn om te blozen, wil ik graag een bekentenis afleggen. Vorige week ging ik rond lunchtijd hardlopen. Daarna heb ik gedoucht in de douches op kantoor MAAR ik heb mijn make-up niet afgewassen. Ja, dat klopt, ik keek in de spiegel en hoewel 'hmmm, niet zo zweterig vandaag' en ik depte er wat meer bovenop.

Ik weet dat dit walgelijk is. Bij hardlopen loop ik al in struiken, blaas ik mijn neus op mijn t-shirt en draag ik een set die niet in maanden is gewassen, maar dit is een stap te ver. Dus ik beloof het niet nog een keer te doen. Het probleem is echter dat ik lui www.paragraphen-lounge.de ben. Make-up opdoen is 's ochtends een karwei van 4 minuten op zich. Het halverwege de dag opnieuw doen is niet mijn idee van plezier.

Ik weet dat sommigen van jullie zullen zeggen 'make-up gratis gaan' en ik heb dit geprobeerd. Tijdens de marathontraining vorig jaar besloot ik om geen make-up te dragen naar het kantoor op dagen dat ik liep. Ik was in orde met hoe ik eruit zie zonder make-up, maar nadat de 100e persoon vroeg: "voel je je goed?", Was ik dat niet. Maar als er ooit weer de gedachte bij me opkomt dat ik weg kan komen zonder op mijn gezicht te spatten na een lunchrun - dan ga ik weer helemaal.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor