zult er niet meteen

in Quasselecke 23.08.2019 10:10
von Banning • 924 Beiträge

Adizero is Adidas's aanduiding voor schoenen die minimaal zijn ontworpen voor sneller lopen. Vaak combineert Adidas het Boost-middenzoolschuim met een steviger adiPRENE-middenzoolmateriaal om hardlopers een snappier-gevoel te geven. Het gevoel van deze schoenen is vaak een beetje steviger en kan even wennen zijn voor de niet-ingewijden.

Vaak is de demping van de voorvoet van Adizero-schoenen een beetje steviger, wat helpt bij een snellere cadans en een snellere aftrap tijdens het hardlopen.

Als je een hardloper bent die de neiging heeft om van snellere passen Nike Air Max 2017 Mujer of stevigere demping te genieten, is de Adizero-lijn zeker iets voor jou. Van bijzonder belang is het feit dat de Adidas Adizero Adios-raceflat het wereldrecord en de volgende drie snelste tijden in de marathon heeft.

Adidas Supernova
De Supernova-lijn bestaat al sinds het einde van de jaren negentig en vertegenwoordigt de meer beschermende trainingsschoenen voor dagelijks gebruik van Adidas. Omdat de bovengenoemde Adizero-lijn gericht is op racen en snellere training, is de Supernova-lijn gebouwd om hoge kilometrage te hanteren en hebben ze de neiging om een ??beetje zachtere en uitgebreidere demping te bieden dan de Adizero-schoenen.

Lifestyle versus prestaties
Een van de problemen die Adidas het afgelopen decennium heeft ondervonden bij serieuze hardlopers is legitimiteit.

Jarenlang probeerden ze hardloopprestaties te combineren Adidas Zx 700 Femme met Nike Air Max Thea Damen modieuze lifestyle-ontwerpen met schoenen zoals de "Yeezy", mede ontworpen door Kanye West.

Hoewel deze schoenen op zijn best lachwekkend waren, ondermijnden ze ook de prestatieaspecten van de Boost-technologie en schrokken ze vele levenslange hardlopers weg. Dit heeft ook invloed op de doorverkoop van veel Adidas-schoenen met Boost-technologie.

Helaas, wederverkoop sites zoals Ebay waarderen serieuze hardloopschoenen met "designer sneakers" die aanzienlijke prijsstijgingen veroorzaakt. Het is altijd uw beste keuze om Adidas hardloopschoenen te kopen bij uw plaatselijke hardloopspeciaalzaak.

Hoewel het lijkt dat Adidas zich de fout van hun manier van doen heeft gerealiseerd, lijkt het aanbod van hardloopschoenen van de afgelopen twee jaar op gelijke voet te staan ??met het ware erfgoed van dit geweldige bedrijf.

Ik zal beginnen Adidas Nmd Damen met uit te leggen dat er een heleboel modellen in de Adidas-lijn zijn die niet in deze gids worden geprofileerd.

Waarom? Omdat het doel hier is om alleen het echte aanbod van Adidas hardloopschoenen te profileren.

Veel grote boxen met sportartikelen hebben allerlei modellen van lage kwaliteit die bedoeld zijn om de koopjeskop te verleiden, of modellen met een hoge prijs die gericht zijn op de modebewuste - maar dit zijn geen schoenen waar je behoorlijk wat kilometers mee moet maken.

Voor mij is rennen een beetje zoals het eten van olijven. Wanneer je ze voor het eerst als kind of in je late tienerjaren probeert, zijn ze gemeen. Voor mij smaken ze naar oorsmeer. Ik kon niet begrijpen hoe mensen ze voor hun plezier aten en was positief dat mijn ouders er iets mis mee hadden.

Gesneden tot mijn vroege jaren '20 en olijven worden Nike Air Max Command Uomo gegeten door mijn collega's als een teken van verfijning en smaak. Niet voor hen een pakje chips bij hun drankje in de kroeg, maar een kom olijven compleet met cocktailprikkers - gewoon om het verschil tussen hen en mensen die chips eten nog verder te benadrukken. Vinger is zo ‘tiener’. In tegenstelling tot chips zijn olijven ook goed voor je.

Dus onder immense groepsdruk legde ik mijn pakje zout en azijn neer en pakte een cocktailprikker. Ik at een olijf en ik vond het niet lekker. Het smaakte nog steeds naar oorsmeer, maar ik hield vol. Waarom? Omdat ik het idee leuk vond om iemand te zijn die olijven at en ik wist dat ze goed voor me waren. Enkele jaren later geniet ik nu echt van olijven en ik eet ze zelfs als er niemand in de buurt is om me ze te zien opeten.

Rennen, zoals ik het aan mijn collega voorleg, lijkt veel op het Nike Air Max 270 Dames eten van olijven. Je houdt misschien van het idee om te rennen en iemand te zijn die rent, maar je zult er niet meteen van genieten. Je moet blijven rennen. Uiteindelijk zal het echter stoppen met het achterlaten van een bittere smaak in onze mond en je zult er dol op zijn.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor