#1

poiché sto ancora imparando

in Quasselecke 21.08.2019 10:03
von Banning • 924 Beiträge

Sommige mensen gebruiken gewoon hun hardloophorloge om hun tempo en afstand bij te houden, waardoor ze een grote kans mislopen om hun Nike Air Max 270 Homme hardlopen te verbeteren. Sporthorloges zitten boordevol functies, waarvan sommige u kunnen helpen bij het verbeteren van uw hardloopvorm.

Als u het zich kunt veroorloven om een ??beetje extra te betalen, kunt u een horloge kopen dat uw cadans kan meten - of het aantal stappen dat u per minuut neemt. Het is een no brainer dat dit een nuttige stat is, omdat het je vertelt of je het meeste uit je lopende tijd haalt of niet.

Vervolgens, als mager worden uw doel is en u wilt weten hoeveel voedsel u kunt nemen met de oefening die u dagelijks doet, kies dan voor de basale metabolische functie in uw volgende horloge. Door uw leeftijd, lengte en gewicht te eisen, helpt deze functie u buikvet weg te branden.

Ten slotte, als we op volle kracht rennen, kunnen we negeren dat ons bovenlichaam heel weinig beweging ondergaat, terwijl onze benen Nike Air Max 270 Womens al het werk doen. Als gevolg hiervan brandt ons borstvet niet zo snel als zou moeten. Als u borstvet wilt verbranden, zoekt u in uw volgende horloge naar de functie Verticale oscillatie.

Hoe verveling te verslaan en je geest weg te houden van ronddwalen tijdens het rennen? Dit is de vraag die de meeste hardlopers hebben, ondanks het feit dat we het antwoord al weten: muziek.
Tot een paar jaar geleden moest je op de meeste smartwatches je smartphone meenemen als je naar muziek wilde luisteren. Het spreekt voor zich dat deze beperking niet goed werd ontvangen door de lopers.

Gelukkig hoorden sommige smartwatchfabrikanten het pleidooi van hardlopers en bedachten ze producten voor muziekliefhebbers. Voorbeelden hiervan zijn het Tom Tom Spark 3-horloge waarmee je onderweg muziek kunt horen zonder een smartphone Nike Air Vapormax Herren te hoeven gebruiken en ook Adidas Zx 750 Hombre afspeellijsten te maken.

Het is met grote trots en opwinding dat ik kan aankondigen dat ik, een zelfbekend lui meisje en onlangs hervormde bankaardappel, mijn eerste 18-mijls trainingsrun heb voltooid. Kun je het geloven? Ik kan het niet

Op zondag vertrok ik alleen naar Richmond Park met alleen mijn hardlooprugzak vol water en vier SiS-gels voor gezelschap. Lazy Boy, die de laatste tijd mijn supportploeg is geweest, had een eerdere afspraak met de Six Nations (kijken niet spelen is dat).

Mijn route nam me mee vanaf het einde van mijn weg naar Richmond Park, daarna twee keer langs de omtrek van het park voordat ik naar huis ging en bevatte twee toiletstops. In mijn eerste ronde ging het bijna allemaal mis. Ik ontmoette een groep tieners wiens bijpassende T-shirts suggereerden dat ze deel uitmaakten van Nike Air Vapormax Femme een activiteitenclub. Ze stonden te praten en niet lang nadat ik ze had gepasseerd begonnen ze als een groep te rennen en liepen langs me heen.

Een ding dat ik begin op te merken, is dat ik een competitieve inslag in me heb. het kan jarenlang sluimeren door mijn gebrek aan deelname aan sport, maar het kan niet worden ontkend. Ik merkte dat mijn tempo aan het stijgen was en ik was het pakket tieners aan het beoordelen welke ik kon kiezen en passeren. Ik zei tegen mezelf dat het niet nodig was om ze te passeren omdat ze duidelijk een paar mijlen gingen en ik nog 15 moest doen. Maar dat werkte niet. Geleidelijk haalde ik op twee na alle van de groep die, zoals vermoedelijk, na twee mijl in een café stopte en me wat moeer achterliet dan de resterende 13 mijl. Godzijdank voor mijn gels.

Het komt niet vaak voor dat ik advies probeer Adidas Superstar Donna te geven, omdat ik mezelf nog aan het leren ben, maar ik wil graag mijn mening geven over hoe je 18 km kunt rennen. Hier is het - denk er niet over na.

Voor mij is het idee om 18 mijl te doen een beetje zoals vliegen in een vliegtuig. Het verbaast me dat het mogelijk is - en ik heb beide gedaan. Wanneer ik vlieg, probeer ik me voor te stellen dat ik in een bioscoop of ergens anders in plaats van 30.000 voet boven de aarde zit in een metalen buis die met 500 mph reist. Ik gebruik een vergelijkbare techniek met hardlopen. Als ik denk aan hoe ver 18 mijl eigenlijk is, is er geen manier waarop ik het zou kunnen rennen. Dus in plaats daarvan zag ik het als "vorige week run plus een beetje meer". Simples.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 3 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor