|
|
Glassdoor deelt bedrijfsreviews, salarisrapporten, CEO-goedkeuringsbeoordelingen, interviewvragen en vele anderen, rechtstreeks uit de mond van het paard
De site kan ook worden gebruikt voor werkgevers om vacatures te plaatsen en potenti?le kandidaten voor beschikbare vacatures te vinden.
In 2007 werd het bedrijf opgericht door Nike Internationalist Heren Robert Hohman, Rich Barton en Tim Besse, met het motief "mensen overal te helpen banen en bedrijven te vinden waar ze van houden."
Glassdoor is ook beschikbaar op een mobiele app voor IOS- en Android-gebruikers. In de Apple App Store staat het op nummer 19 voor zakelijke apps met een 4-sterrenbeoordeling.
Aanstaande zondag, een jaar na het vestigen van het parcoursrecord, probeert adidas gesponsorde Wilson Kipsang zijn eigen record te breken met de ongrijpbare adidas adizero Sub2 marathonschoen.
Zoals de naam al doet vermoeden, werd de sub2 ontworpen met het ultieme doel om de marathonbarrière van 2 uur te doorbreken.
Nike probeerde dit vorig jaar in Monza, met een hardloopschoen die niet voor het grote publiek te koop was. Ze hebben uiteindelijk de honger van hun klanten naar een snelle marathonschoen geloosd en de limited Nike Air Max 2017 Womens edition Nike Vaporfly met 4% uitgebracht.
Nou, adidas heeft een andere lanceringsstrategie aangenomen.
Hun topsporters dragen deze schoen nu al een goed jaar, maar ze geven hem nu aan het publiek vrij - dezelfde versie.
Ik heb de afgelopen jaren veel bezienswaardigheden Asics Gel Lyte 5 Womens in verschillende Londense bussen gezien - en veel die niet in reisgidsen staan. Van mensen die hun nagels knippen tot de roos uit hun haar vegen of tamelijk gepassioneerd worden en zelfs een pistool produceren - op het bovendek vindt allerlei onrustigheid plaats.
Hoewel dit soort gedrag in Londen lijkt te worden getolereerd, weet ik niet zeker of ik op het punt sta om over te stappen naar de 'onwillige passagier'. Houd me bij - dit gaat echt over rennen.
Ik heb erover gedacht om van mijn werk naar huis te rennen, maar het meten van de route die ik zou nemen is 16 km. Nike Air Max 270 Donna Hoewel ik deze zomer deze kilometerstand hoop te halen, ben ik er nog niet helemaal. Het probleem met de afstand die ik begon te lopen op een avond per week (momenteel 5 mijl, binnenkort 6) is dat tegen de tijd dat ik thuis ben van mijn werk en ben gaan hardlopen Nike Roshe Run Donna dan heb gedoucht het bijna 20:00 is en dat is een beetje laat voor mij om bezig te zijn met het maken van voedsel.
Dus mijn plan is dat ik halverwege naar huis zou kunnen rennen en dan na 9 mijl op een bus te springen voor de rest van de reis. Maar ik zal zweterig, heel zweterig zijn. Is dit een acceptabele staat om in een bus te stappen? Ik weet dat ik halfweg met het openbaar vervoer naar huis zou kunnen reizen en dan de rest zou kunnen besturen - maar dit vormt een apart probleem: ik voel me een beetje een knop in het openbaar in sportkleding.
Het is prima als ik echt ren, want dat is wat ik zou moeten dragen. En als ik van plan ben om in de supermarkt te eindigen zodat ik wat boodschappen kan gaan halen, voel ik me niet dwaas rondlopen in mijn korte broek en sportschoenen - misschien omdat ik te moe ben om te geven, maar ook omdat Asics Gel Quantum 360 Dames het duidelijk is dat , terwijl ik daar en dan niet in mijn trainingskleding oefen - ik ben onlangs geweest. Terloops over de weg lopen in mijn wicking top en hardloopschoenen is iets dat me erg ongemakkelijk maakt.
Dus ik krijg een vraag: wat is het minste van twee kwaden - in mijn sportuitrusting op het openbaar vervoer komen alsof dat mijn normale dag was, of tijdens zweten, hijgen en pijn doen? En is wat voor mij het beste is echt de beste optie voor andere passagiers en de maatschappij in het algemeen?
Besucher
Forum Statistiken
Das Forum hat 19475
Themen
und
77031
Beiträge.
|
Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor |