|
|
Het is de totale hoogte van je schoen onder de voet. Het bevat opvulling in de tussenzool die bescherming biedt aan de gewrichten en enkels tijdens het rennen over rotsen en helpt je sneller te worden.
Er zijn 4 niveaus voor kussens om je comfortabele te kiezen: "Op blote voeten, minimaal, gemiddeld, maximaal"
Dus als je een hielspits bent en geen kuitproblemen of knieklachten hebt, blijf dan met een hoge hielval (+ 8 mm) met kussens om je knie te beschermen en te ondersteunen en stoten te verzachten tijdens het hardlopen. Aan de andere kant, als je voorvoet of middenvoet spits bent Nike Air Max Sequent 2 Mujer en liever het veranderende terrein voelt, dan zul je comfortabel zijn met nul of lage hielval met minimale demping.
Fit Adidas Zx Flux Femme is een van de belangrijkste functies die je moet overwegen voordat je een aankoop doet om van racen te genieten. Er zijn 3 factoren die het comfort van je schoenen be?nvloeden:
Maat: Voet zwelt op tijdens een Spartan-race, dus koop een paar schoenen die een maat groter zijn dan je gewone kledingschoenen. Dit geeft extra ruimte rond je tenen. Vergeet niet dat je voet van nature tijdens gebruik overdag uitzet, dus zoek schoenen als je voeten het grootst zijn, maar zorg er tegelijkertijd voor dat het geen erg losse trailrunningschoenen zijn. Draag bovendien dezelfde soort sokken naar de winkel die u met de schoenen wilt dragen.
Lengte: koop een schoen die ongeveer een halve inch ruimte heeft tussen je langste Adidas Zx 750 Femme teen en het uiteinde van de schoen. Als je met je tenen kunt wiebelen en je voeten in de schoen kunt buigen, dan is dit de perfecte lengte voor jou.
Vorm of leest: ieders voeten hebben een andere vorm, en er zijn veel vormen in schoenenwinkels zoals gebogen, semi-gebogen, recht. Je moet dus weten welke perfect is voor je voetvorm. Traceer gewoon je voet met de hand, om je voetvorm te kennen.
Net toen alles bij elkaar kwam - mijn houding was positief, mijn trainingssessies gingen goed - lijkt ik mijn eerste hindernis te zijn tegengekomen. Mijn linkervoet doet pijn.
Mijn linkervoet is altijd de lastigste van de twee geweest en zou vaak een beetje knabbelen als ik probeerde met gekruiste benen te zitten. Sinds mijn 3,5-mijl run op zondag was het lastiger dan Nike Air Max 720 Womens normaal. Het voelde goed tijdens de run, maar begon daarna een beetje te spelen. Het kwam tot het punt dat ik tijdens het winkelen in Sainsbury's post-run niet al mijn gewicht op mijn linkervoet kon plaatsen in bepaalde posities.
Sindsdien is het een beetje gekalmeerd, maar de pijn is er nog steeds. Ik heb het vooral ge?soleerd wanneer ik mijn voet linksom draai, waarvan ik zeker weet dat ik niet zo vaak hoef te doen, dus misschien is het niet zozeer een probleem?
Spartan race is ontworpen om je mentale en fysieke kracht te testen. Als je in deze test wilt slagen en van je prestaties wilt genieten, koop dan de juiste schoenen en een trainingsplan
voor de race. Laat je niet overweldigen door de te veel merknamen en hun mooie ontwerp.
Vergeet niet dat duurdere schoenen niet beter zijn. Kies schoenen volgens de bovengenoemde functies en Nike Air Max 2017 Mujer wees klaar voor de uitdaging. Er is wat onderzoek voor nodig om erachter te komen welke voor u geschikt is, maar het is het echt waard.
Besucher
Forum Statistiken
Das Forum hat 19475
Themen
und
77031
Beiträge.
|
Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor |