#1

scarpe rimase bloccata

in Quasselecke 06.08.2019 10:02
von Banning • 924 Beiträge

Naast de 5K omvat het evenement leuke activiteiten voor het hele gezin: een GRATIS leuke kinderrun, een mijl race, voetmassages, voet schilderen, Tarahumara blote voeten games, groen / gezond leven verkopers, prijzen en meer. Op de dag van elk evenement

De Merrell Naked Foot 5K verzamelt zacht gedragen schoeisel en donaties voor Soles4Souls. Deze donaties worden verzonden naar slachtoffers van natuurrampen of mensen die in extreme armoede Adidas Zx Flux Femme leven. Naar schatting hebben Amerikanen 1,5 miljard paar ongebruikte schoenen in hun kast liggen.

"We kunnen de schoenen gebruiken die ruimte in je kast in beslag nemen om de wereld met één paar tegelijk te veranderen", zegt Wayne Elsy, oprichter en CEO van Soles4Souls. “We hebben onze partners in de VS nodig om‘ STEP UP ’te krijgen en achter onze oproep voor actie te staan. Het is een van de eenvoudigste maar meest diepgaande geschenken die je kunt maken, omdat het iemands leven in de moeilijkste tijden enorm zal verbeteren. "

Over Soles4Souls? Soles4Souls is een in Nashville gevestigde 501 (c) (3) liefdadigheidsinstelling die schoenen verzamelt en distribueert naar mensen in nood. Sinds 2005 heeft Soles4Souls meer dan 5,5 miljoen paar nieuwe en zacht gedragen schoenen verdeeld en doneert momenteel één paar om de negen seconden. Nike Internationalist Womens Deze schoenen zijn verspreid onder mensen in meer dan 125 landen, waaronder Kenia, Thailand en de Verenigde Staten. Bezoek www.giveshoes.org voor meer informatie.

Over de Merrell Naked Foot 5K-oprichters Scott en Lauren Jones noemen zichzelf 'op blote voeten gemodereerd'. Ze lopen ongeveer tien procent van hun wekelijkse trainingsmijlen op blote voeten omdat ze houden van het gevoel en de impact op hun vorm en kracht, maar erkennen dat er een tijd en een plek voor een goed paar schoenen ook. Scott is een oefenfysioloog en voormalig collegiaal atleet en Lauren behaalde haar diploma in bewegingswetenschappen. Ze begrijpen de biomechanica van hardlopen en hoe hardlopen op blote voeten kan helpen om de hardloopvorm te verbeteren en veel voorkomende loopproblemen te voorkomen. Ze begonnen The Merrell Naked Foot 5K, de eerste nationale serie met blote voeten, als een uniek evenement om mensen nieuwsgierig te maken.

De twee grootste loyaliteit van een hardloper is niet voor een schoenenbedrijf of model, maar voor de linkervoet en de rechterkant. —Joe Nike Air Max 2017 Hombre Henderson, auteur en journalist

Soms . . . een blessure kan te wijten zijn aan toegenomen hardlopen, vermoeidheid, ziekte, enz. en hebben helemaal niets met uw schoen te maken. - Bill Rodgers

Ongetwijfeld zijn hersenen en sommige schoenen essentieel voor het succes van de marathon, maar als het aankomt op een keuze, kies dan voor de schoenen. Meer mensen eindigen marathons zonder hersenen dan zonder schoenen. —Don Kardong, auteur, journalist, coach, finisher op de vierde plaats op de Olympische marathon van Montreal

Toen ik ongeveer 14 of 15 was en aan het rennen was in een behoorlijk modderige cross country race, stak een van mijn schoenen in de modder en kwam uit. Tjonge, was ik wild. Om te denken dat ik hard had getraind voor deze race en mijn schoenveter niet strak genoeg had opgezet! Ik werd echt agressief met mezelf en Nike Air Max 2017 Damen merkte dat ik veel lopers begon te passeren. Het bleek dat ik zo'n twintig plaatsen in die ene race heb verbeterd. Maar ik heb mijn schoen nooit terug gekregen. —Rob de Castella, won de Fukuoka Marathon 1981 in een wereldrecordtijd van 2:08:18

Schoenen doen niet meer voor de voet dan een hoed voor de hersenen. -Dr. Mercer Rang, orthopedisch chirurg en onderzoeker in de ontwikkeling van kinderen

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 3 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor