#1

délicieuse recette

in Quasselecke 14.04.2020 08:49
von Banning • 924 Beiträge

We begonnen te praten over de uitdagingen om onze motivaties hoog te houden en ons goed te voelen tijdens het hardlopen. Toen ik Green Mountain binnenliep, minder dan een week na het lopen van een race van 100 km, realiseerde ik me dat er een ongrijpbaar gevoel was dat me lichtvoetig en zorgeloos op het pad hield dan ik maandenlang had gevoeld. Waarom was dat? Ik zou traag en moe moeten zijn, toch?

Het enige antwoord dat ik kon bedenken was dat ik nu in een andere hoofdruimte zat dan in de weken voorafgaand aan mijn race. Ik heb Adidas Superstar Donna dit met vrienden zien gebeuren, en nu ook met mij.

In de maanden voorafgaand aan een race of een belangrijk evenement beoordelen we onszelf, vergelijken we onze training met anderen, ontleden en diagnosticeren we onze runs als goed of slecht, en rennen we onvermijdelijk zwaar en gestrest over waarom we ons niet voelen geweldig te allen tijde. Ik realiseerde me dat nadat de race was afgelopen en er geen druk was om op een bepaald niveau te trainen, alle zelfanalyse wegviel. Ik merkte dat ik niet kon bewijzen. Geen druk om iets voor mezelf, mijn sponsors, vrienden ... voor iedereen te valideren. Het elimineren van de druk en stress om onszelf te bewijzen is een sleutel om de zaken licht en fris te houden.

De waarheid is dat ik denk dat dit me al jaren bezig houdt. Mijn hardlopen / training is erg los en ongestructureerd. Ik heb de neiging om te rennen wanneer ik wil en hoe lang ik ook wil. Normaal gesproken ben ik niet 'overtraind'. Als mij werd gevraagd een week van meer dan Adidas Superstar Hombre honderd mijl te lopen, zou ik snel interesse verliezen.

Het gaat om naar buiten gaan, genieten van het landschap, chatten met goede vrienden en de problemen van het leven uitzoeken. Dat is wat me verslaafd houdt aan deze sport. En net als het leven is het een achtbaan. Sommige dagen voel ik me niet te stoppen en andere, nou ja, niet zozeer. Maar dat is oke.

Herinner jezelf er uiteindelijk aan waarom je graag rent en vertel jezelf constant dat je sterk, bekwaam bent en niemand iets te bewijzen hebt (inclusief jezelf).

Nadat ik wat foto's op mijn computer had bekeken, had ik echt trek in Chinees eten. Maar aangezien ik probeer minder geld uit te geven aan eten, besloot ik iets te proberen te maken.

Terugkomend op het alles-of-niets-ding, denk ik dat ik soms moeite heb met koken vanwege de alles-of-niets-mentaliteit. Ik wil een Nike Air Max 200 Heren geweldige blogwaardige maaltijd koken of helemaal niet koken. Een simpele prote?ne + groente + graanmaaltijd verveelt me ??- ook al is het makkelijk.

Maar vanavond! Vanavond was het anders. Ik keek naar het plan dat Nutritionista voor mij ontwikkelde en een van de maaltijdsuggesties was:

Al het vlees (kip, rundvlees, varkensvlees of garnalen), paprika en ui gebakken in kokosmelk en currypasta voor een gerecht met Thaise smaak.

Ik had kokosmelk gekocht en ik wist dat ik currypasta had van een lekker Thais gekruid tofu-recept, dus ik dacht dat ik het eens zou proberen. Nadat het koken van gisteravond mislukt was, wist ik dat ik een recept nodig had. Na een tijdje met Google te hebben gewerkt, vond ik dit recept voor Thaise curry met kokoskerrie.

Ik had niet de helft van de ingredi?nten in het recept, dus ik improviseerde. Ik Adidas Zx 750 Hombre heb net een half blikje kokosmelk, de currypasta en cayennepeper en wat limoensap voor de saus gebruikt. Ik combineerde deze ingredi?nten in een pan en voegde de kip, paprika en wat boerenkool toe. In een aparte pot maakte ik wat volkoren linguine. Dit recept was zo eenvoudig dat ik het niet kon verpesten.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 16 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor