mais je voulais vraiment

in Quasselecke 26.03.2020 06:43
von Banning • 924 Beiträge

Blacketts Ridge is een 5,3 uit- en achterpad dat als moeilijk wordt beoordeeld. Verwacht 1.765 voet te klimmen in 1,6 mijl. Het eerste deel van het pad is relatief vlak omdat het wegloopt van het bezoekerscentrum tot het aansluit op het Phoneline-pad. Op dit punt begint het pad te klimmen. Nadat u het Blacketts Ridge-pad bent afgeslagen, kunt u switchbacks verwachten. Er zijn verschillende valse toppen tot het bereiken van de laatste top gemarkeerd met een bord, dus u kunt er zeker van zijn. In het Nike Air Max 2017 Womens voorjaar staat het pad vol met klaprozen uit Californi?, ocotillo en een verscheidenheid aan cactussen. Het is aan te raden om de klim af te maken voor het indrukwekkende uitzicht op Sabino Canyon en het kleine lint van het Phoneline-pad aan de ene kant, Bear Canyon aan de andere kant en voor je, met uitzicht op de Catalinas met een duidelijk zicht op de Thimble-piek . Pas op, u kunt een agressieve familie van eekhoorns tegenkomen. Let op je snacks! Een probeerde mijn guacamole en ma?schips te stelen terwijl ik in vervoering was door het uitzicht. Blacketts is een geweldige trainingswandeling om je cardiovasculaire drempel te verhogen. Dit is een zwaar verhandeld pad zonder schaduw. Begin vroeg om hitte en drukte te vermijden.

Phoneline Trail is mijn favoriete pad om te rennen. Dit is een 9,8 mijl heen en terug pad dat aansluit Nike Air Max Zero Womens op de oost- en westvork van de AZT die naar de Catalinas leidt. Dit pad is smal en uitdagend op plaatsen, maar over het algemeen is het een relatief gematigde afdaling. Het pad klimt en loopt dan parallel met Sabino Canyon en de tramweg ver beneden met enkele serieuze drop-offs onderweg. Houd rekening met struikelen, want een overvloed aan cactussen staat klaar om je val te vangen. Als je hoogtevrees hebt zoals ik, zal dit pad een uitdaging voor je zijn. Ik schreef mentaal mijn testament tot halverwege het lukte me te stoppen met in paniek raken en gaf ik mezelf volledig over door me te concentreren op de overvloed aan wilde bloemen en lucht zwaar met hun honinggeuren. Zoek onderweg naar een lichte uitloper die leidt naar een rots met uitzicht op de kloof. Profiteer van het uitzicht hier en laad op met wat eten voor de terugreis. Nike Air Max 97 Herren Het eerste deel van het pad is misschien zwaar met wandelaars, maar al snel maakt het plaats voor de ritmische eenzaamheid van adem en voeten. Als een kanttekening waren de enige hardlopers die ze tegenkwamen vrouwen. Glimlach!

De hele maaltijd was gebaseerd op recepten uit een kookboek van Inn at Little Washington en was ongelooflijk lekker. (Ik zou blije foodie-dromen sterven om daar te eten.)

De post van vanmorgen kwam van Starbucks naar jou omdat mijn internet een bitch was, dus ik had duidelijk een spinazie-feta-wrap daar.

Ik bracht wat tijd door met het schoonmaken van mijn appartement en het ophalen van mijn camera van Ashley's (oeps), en toen kwam ik thuis en maakte een snelle EN HEERLIJKE eiersandwich.

Ik heb misschien gisteren de beste run van mijn leven gehad (en een geweldige aanloop naar mijn run.)

Vrijdagavond had ik geen plannen. Ik verveelde me een beetje, maar wilde echt vroeg slapen voor mijn run, dus ik had geen zin om met iemand plannen te maken. Dus ging ik helemaal alleen wat drinken in een Nike Air Max 270 Herren buurtbar. En wat weet jij? Binnen twee minuten begon een man met mij te praten. (Ik was niet ge?nteresseerd, maar hij was niet griezelig, dus het kwam goed.) Ik ben alleen naar bars gegaan tijdens het reizen, maar heb het thuis nooit gedaan. Het was een soort van bekrachtiging om alleen een bar binnen te lopen, ik ga niet liegen.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor