#1

als wirklich gute

in Quasselecke 29.02.2020 07:27
von Banning • 924 Beiträge

Als je op paden rent, is een van de belangrijkste vaardigheden die je moet hebben, weten hoe je een enkel niet verstuikt of een van die 26 prachtige botten in elke voet breekt. Routes zijn van nature Indiana-Jones hindernisbanen met gaten, rotsen en wortels.

Voor mij betekent veilig en vol vertrouwen rennen op ruige grond dat mijn voeten niet alleen sterk, maar ook zeer flexibel en veerkrachtig zijn. Als ik vervolgens per Nike Air Pegasus 83 Herren ongeluk in een gat stap of een voet tussen een paar rotsen vastzet en mijn enkel begin te draaien, is het belangrijk om mezelf een beetje in de onverwachte beweging te laten ontspannen, NIET om mezelf ertegen te proberen te zetten.

Jaren geleden leerde ik dit Nike Air Vapormax Damen van downhill ski?rs. Ik reisde naar enkele van de geweldige ski-paden - in Killington, Alta, Sun Valley en Kitzbuhel, en overal merkte ik dat beginners de neiging hadden om zich te schrap zetten door hun knie?n te stijf maken wanneer ze stoten of sleurden, om te proberen te houden van vallen. Het resultaat: ze vielen, vaak slecht. De instructeurs moesten hen leren in die situaties de knie?n te laten buigen en 'geven'. Als je de ervaren ski?rs zag, gingen hun knie?n en heupen continu mee met de hobbels, niet tegen hen vechtend.

De reden voor deze aanpak, of je nu aan het Adidas Stan Smith Womens ski?n of hardlopen bent, is dat je veel te veel hefboomwerking of koppel genereert om je plotseling te verzetten zonder dat er iets kapot of verstuikt raakt. Maar als je een beetje meegeeft aan de eerste draai, oefent het minder brute kracht uit en koopt je ook een fractie van een seconde om jezelf een beetje opnieuw in evenwicht te brengen - en snel je gewicht naar de andere voet te verplaatsen

U herinnert zich misschien de beroemde hardlooparts van de jaren zeventig en tachtig, George Sheehan, auteur van Running and Being en verschillende andere bestverkopende boeken. Ik rende met George in de allereerste New York Marathon, in 1970, toen de wegrennende boom net begon. Sheehan's wijsheid over het lopende leven was geweldig (dat is het nog steeds), maar er was één ding waarvan ik denk dat hij het mis had. Sheehan raadde het Adidas Nmd Mujer lopen op paden niet aan, omdat hij bang was dat het te gevaarlijk zou zijn voor de voeten en enkels. Ik denk precies het tegenovergestelde: dat over ruw terrein rennen veel meer spiergroepen oefent dan op vlakke wegen, en je beter in staat stelt te herstellen als je struikelt. Routes zijn goed voor voetsterkte.

Hoewel Sheehan misschien een generatie te vroeg is meegegaan om het bewijs te waarderen dat we nu hebben dat rennen op ruw terrein niet alleen goed is voor de voeten, maar ook is hoe we ons als mens hebben ontwikkeld, zou hij misschien enthousiaster zijn geweest over de paden als hij besteedde meer aandacht aan zijn meest beroemde advies: "Luister naar je lichaam!" Ik denk dat Sheehan vooral dacht aan het belang van 'luisteren' naar je hart, longen en darmen, en naar de algehele gevoelens van vermoeidheid, uitdroging of Nike Air Presto Mens overtraining - maar alleen aan de benen als ze pijn hadden. Toch sturen de benen en voeten een continue stroom berichten anders dan pijn. Als hij meer aandacht had besteed (en dit geldt ook voor mij), zou hij ze hebben horen zeggen: 'Wij houden van ruige grond! Het geeft spel (en brengt weer tot leven) aan alle spieren en pezen die een rol hebben gespeeld in onze overleving gedurende 2 miljoen jaar. En na de afgelopen paar duizend jaar gevangen te zijn geweest in stijve schoenen of laarzen, voelt het echt goed om weer op pad te kunnen!

We wilden allemaal crabcakes de avond voor de race, maar we wisten dat dit niet de tijd was voor hen, dus na de race hadden we een missie voor crabcakes. Toen ik de avond ervoor rondliep, zag ik dat Phillip vlak bij de haven lag. Ik wist dat het een ketting was, dus ik vatte het af als potentieel Nike Air Max 270 React Donna met goede crabcakes. We vroegen de conci?rge van het hotel om haar aanbeveling voor crabcake, en zij raadde ons hier of in ons hotel aan. Blijkbaar zal West binnenkort in een tijdschrift worden geschreven als zijnde echt goede crabcakes.

Maar we besloten twee keer in ons hotel te eten zou een beetje saai en waagden aan Phillips. Het had een open dek, dus we waren in staat om uit de zon te zijn maar toch een briesje van de haven te krijgen. De crabcake was heerlijk, maar de patat in Old Bay was geweldig. Kan iemand alsjeblieft een studie financieren over de gezondheidsvoordelen van friet zodat ik ze elke dag kan eten? Dank je.

Wat is je favoriete eten na de race? En wat is je favoriete zeevruchten? Mijn favoriete zeevruchten zijn kreeft en sint-jakobsschelpen, maar ik hou van crabcakes in het Maryland-gebied. Wat eten na de Nike Air Max Command Homme race betreft ... hmm, ik denk dat ik snel mijn buik kan krijgen! Hoewel ik altijd van een goed bier na de race hou. Ik had een aardige Phillips Amber Ale.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 18 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor