#1

verplichtingen kwamen er een heleboel

in Quasselecke 18.01.2020 07:47
von Banning • 924 Beiträge

Dit is een heel groot Nike Air Max Command Dames onderwerp, waarvan de meeste buiten het bestek van dit artikel vallen. Maar het is de moeite waard om een ??paar belangrijke punten op te pakken terwijl je naar je eerste 10K gaat ...

Langere afstanden = meer training = meer herstel. Uw lichaam heeft tijd en geschikte macronutri?nten (koolhydraten, eiwitten en vet) nodig om te herstellen van uw trainingssessies. Deze voedingsstoffen zouden idealiter uit voedselbronnen van hoge kwaliteit moeten komen.

De timing van deze voeding is ook belangrijk om het herstelproces te maximaliseren. Het eten van eten of drinken dat zowel koolhydraten als eiwitten bevat binnen de eerste 20 minuten van een lange of intense trainingssessie, helpt het herstelproces op gang te brengen. Een groot glas melk is echt een goede optie.

Hoe zit het met drinken en brandstof tijdens het hardlopen?

loper met Nike Air Max Command Homme water Dit hangt grotendeels af van hoe lang je denkt dat het je zal kosten om de 10K race te voltooien. Voor sommigen Adidas Zx Flux Uomo kan de 10K 30 minuten duren. Voor anderen is 1 uur en 30 minuten realistischer. Als je langere tijd buiten bent, is het een goed idee om een ??sportdrankje of water mee te nemen, afhankelijk van je energiebehoeften.

Om de vraag te beantwoorden of je een sportdrank nodig hebt, probeer het dan tijdens je langere trainingsruns. Zien hoe het gaat. De meeste mensen merken dat ze tijdens een 10K geen vloeistof nodig hebben. Voor anderen is water voldoende.

Hopelijk biedt het bovenstaande iedereen die overweegt om zijn eerste 10K in te voeren een aantal nuttige tips en adviezen. Als je klaar bent om met je training te beginnen, bekijk dan ons gratis 10K-trainingsplan voor beginners.

In de bijna vijf jaar (whoa) die Nike Air Vapormax Hombre ik heb gerund, door meer dan 25 halve marathons, 4 volledige marathons en een heleboel kortere races, ben ik relatief blessurevrij geweest.

Ik heb een paar keer last gehad van knieklachten van een hardloper, maar ik heb nog nooit (KNOCK OP ERNSTIG HOUT) een blessure gehad die me langer dan een week buitenspel heeft gezet en ik beschouw mezelf daar heel gelukkig mee. Ik ben ook echt voorzichtig om mezelf niet tot het punt van een overmatig letsel te duwen. Bij zelfs de geringste hint van kniepijn / -verwonding, doe ik dingen ver weg. Zie: vier saaie lussen van het park op een fiets in plaats van een mooie run.

Ik weet dat hardlopen op de lange termijn belangrijker voor mij is dan hardlopen op de korte termijn, en ik ben bereid offers te brengen voor de lange termijn.

Nou, ik denk dat mijn hersenen een beetje op mijn knie Nike Air Max 270 Damen lijken. Het heeft soms wat rust nodig zodat het geen eigen overbelastingsletsels ontwikkelt en zodat het kan herstellen en regenereren zodat ik fris en creatief kan zijn op het werk en in het leven.

Vorige week had ik elke avond na het werk iets te doen: een aantal werkgerelateerde, een paar Junior League-verplichtingen en een paar leuke dingen. Een paar weekenden geleden liep ik op vrijdagavond van mijn werk met een collega naar huis. We hadden het over weekendplannen en eigenlijk had ik mijn weekend elke minuut gepland. Ik was niet van plan dit te doen, maar na een paar verplichtingen kwamen er een heleboel dingen naar boven die te leuk klonken om nee te zeggen. Over mijn weekend gesproken, het enige dat ik echt wilde doen, was naar bed gaan en over Bailey's buik wrijven.

Ik ben graag bezig en sociaal, maar iedereen moet Adidas Zx 750 Hombre rusten en opladen, dus dit weekend heb ik er heel veel van gedaan.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 9 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor