#1

nogal strandachtig uitziet

in Quasselecke 17.01.2020 07:34
von Banning • 924 Beiträge

De afgelopen twee maanden waren erg stressvol voor mij en mijn gezin. Zonder in te gaan op specifieke details, rond dezelfde tijd dat we onze zoon hadden, hadden we een verlies in de familie. Het verlies was voor iedereen verwoestend en werd versterkt door de conflicterende emoties van verlies en nieuw leven. Koppel dit met een gebrek aan slaap, huilen, proberen voor het eerst twee kinderen te behandelen, en de algemene Adidas Zx Flux Mujer stress van de feestdagen en het is heel moeilijk om dit jaar enthousiast te worden over Kerstmis.

Naarmate het wonder en de opwinding van Kerstmis vervaagt naarmate we ouder worden, wordt het over het algemeen vervangen door stress en angst. De lange rijen in de winkels. Ervoor zorgen dat iedereen een cadeau krijgt dat ze leuk vinden. Proberen te jongleren met de verschillende familiale verplichtingen en bijeenkomsten. Verkeersopstoppingen en reizen, vakantiefacturen en deadlines. Kerstmis begint meer een verantwoordelijkheid te voelen dan iets om met familie en vrienden van te genieten.

Dit jaar zag ik echter voor het eerst sinds lange tijd de magie in Kerstmis. Ik zag mijn 2-jarige opgewonden sprint rond de parkeerplaats toen we een kerstboom uitkozen. Hij marcheerde behoedzaam door de rijen met de hand gemaakte houten Nike Air Max 270 React Femme sneeuwmannen en rendieren. Hij was geweldig toen hij wakker werd uit zijn dutje om een ??boom te vinden die midden in de woonkamer stond. Hij was nog wowder toen hij de volgende dag wakker werd om het volledig versierd en verlicht te vinden. Het hoogtepunt is tot nu toe zijn grote ogen verwondering over het uitgestrekte 2,5 mijl lange lichtscherm dat we de andere nacht hebben gereden.

Zijn tomeloze enthousiasme en ontzag hielpen me herinneren aan de geneugten van de kersttijd. Hij heeft het allemaal voor mij teruggebracht: Nike Air Vapormax Mens de vreugde, de opwinding, het wonder. Wetende dat op kerstochtend, terwijl hij de trap afloopt en de cadeautjes onder de boom ziet, zijn ogen oplichten en zijn glimlach over zijn gezicht verspreid ... dat is het allemaal de moeite waard. Nu, nog minstens een paar jaar, heb ik dit om vooruit te kijken naar elk Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme vakantieseizoen. Ik ben hiervoor dankbaar.

Deze kerst, tijdens alle drukte van het doorkomen van wat er moet gebeuren, moet je even een stapje terug doen en echt genieten van alles wat de vakantie te bieden heeft. En als je geluk hebt, zul je het voor het eerst allemaal opnieuw ervaren door de ogen van een kind.

Vanmiddag had ik plannen om Lacey te ontmoeten voor een brunch, gevolgd door een ontmoeting met Meggie en vrienden op SoulCycle voor haar verjaardagsrit. (Kanttekening: mijn verjaardag komt eraan en ik vraag Nike Cortez Damen me nu af of ik een verjaardagstraining moet plannen? Is dit nu iets ?!)

Ik wilde na de brunch niet veranderen, dus besloot ik te kijken hoe ik het beste trainingskleding kon aankleden, en ik hield echt van mijn willekeurige outfit.

Hoed: C. Wonder (ik doe dit tegenwoordig niet echt meer af) | Wrap: Lululemon It Makes Two Nike Air Max Command Damen (niet langer beschikbaar omdat de dingen heel lang bij Lulu beschikbaar zijn) | Tank: New Balance Momentum | Capris: Reebok (geen idee welke dit zijn, maar Reebok maakt solide capri's) | Sneaks: New Balance Fresh Foam (meer info en review hierover in de komende weken.) | Tote: zeezakken

(Opmerking: ik doe mijn puffy jas duidelijk weer 2,5 seconden nadat deze foto is genomen.)

We gingen naar Sagaponack voor brunch omdat het ons beiden nadert, en ik ben er altijd nieuwsgierig naar geweest, gewoon omdat het een www.rochisabell.de super schattig nautisch decor heeft en er nogal strandachtig uitziet in Manhattan. Omdat ik meteen naar Soul ging, was ik nerveus over het eten van teveel, maar ik had wat eieren, toast en kippenworst en was prima. Hun kipappelworst is trouwens geweldig.

Hoe transformeer je trainingskleding naar andere situaties? Ik doe meestal gewoon laarzen over mijn legging, maar ik kon gewoon geen hoge laarzen meer doen vandaag.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 15 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor