#1

onesto in questo spazio

in Quasselecke 03.01.2020 06:00
von Banning • 924 Beiträge

Het jacquard-breisel geeft de hoodie een verfijnde uitstraling, terwijl het nog steeds functioneel is om die post-run koude rillingen te genezen. Of je je nu wilt kleden voor een avondje uit in de stad of gewoon thuis wilt luieren Nike Air Max 270 React Womens voor een ontspannen avond, de Merino Merritt Hoodie is je favoriete kledingstuk.

De gecertificeerde niet-muilezelwol is ingekookt om een ??licht en zacht aanvoelend gevoel te cre?ren (geen jeuk), zonder warmte op te offeren.

De wrap-stijl maakt het gemakkelijk om te bundelen wanneer het superkoud is, of kan ontspannen blijven als je slechts een beetje bescherming nodig hebt tegen een stevige bries. Het past een beetje gul, waardoor Nike Air Max 90 Femme er ruimte is voor een middelzware laag. De lengte valt iets voorbij het midden van de dij, waardoor je bilspieren, hammen en quads lekker warm blijven nadat je ze op de paden hebt laten werken.

De gedrapeerde capuchon houdt je hoofd lekker warm, zelfs als je haar nog vochtig is tijdens het hardlopen of douchen. De kap is ook ruim genoeg om in een beanie te passen.

De handwarmerzakken zijn een extra Nike Air Max 270 Mujer leuke touch, vooral als je vingers nog gevoelloos zijn tijdens je run. Ze zijn diep genoeg om je hele hand te passen, en nog wat.

Na meervoudig gebruik heeft de hoodie de neiging om onder de mouwen te pilnen, maar er zijn veel eenvoudige manieren om die kleine buggers te verwijderen.

Als je warm en stijlvol wilt blijven na het hardlopen ... of gewoon omdat, bekijk dan de Merino Merritt-hoodie van Toad & Co. Je zult niet teleurgesteld worden, maar meteen een compliment krijgen ... echt. Ik heb minstens 10 complimenten ontvangen binnen de 20 keer dat ik de hoodie heb gedragen.

Bonuspunten: Toad & Co ondersteunt duurzame bedrijfsvoering, is gericht op het voortdurend verkleinen van de impact op het milieu en gebruikt gecertificeerde niet-muilezels.

New Balance had woensdag een evenement om de lancering van hun nieuwe studiolijn Nike Internationalist Dámské te vieren, en het is schattig! Ik draag momenteel dit sweatshirt op mijn bank omdat het zo knus is. Ze gaven ons ook deze panty's en deze waanzinnige studio skin wraps. Jullie weten allemaal dat ik al lang fan ben van NB, maar tegenwoordig voeren ze echt meer kleding op.
Ik vroeg dit op Facebook en Twitter - maar ik wil weten wat je tegenwoordig heel veel kijkt / leest! Altijd op zoek naar goede aanbevelingen, Nike Air Max Command Herren vooral omdat ik mezelf vandaag aan mijn bank en aan een loungestoel keten. Kim raadde You Are a Badass aan, die ik niet kan wachten om te lezen.
Ook die Triangl-bikini die ik tijdens de sneeuwstorm heb besteld? Enorme nee. Ik wil graag een nieuwe bikini voor mijn reis alleen voor funsies, dus ik ben online aan het browsen en voor een keer zijn mijn borsten niet groot genoeg voor een pak dat ik leuk vind. Maar als je een DD Nike Internationalist Damen bent, zou je dit moeten doen.

Dit bericht is je aangeboden door DayQuil. Zoals in, niet gesponsord door, maar de willekeurige gedachtegangen veroorzaakt door koude medicijnen.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 1 Gast sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor