|
|
Als je me niet volgt op Instagram, weet je misschien niet dat ik EEN NIEUWE HOND HEBT !!! Haar naam is Lucy, ze is een redding shih tzu, en ik ben verliefd. We gingen vandaag Nike Air Force 1 Mujer naar de Santa Monica-hondenparade en ze kleedde zich als een ewok, het perfecte shih tzu-kostuum.
Ik liep op het strand met een van mijn nieuwe vrienden. We hebben elkaar ontmoet van een bijeenkomst van een Facebook-groep en we waren de enigen die kwamen opdagen! Dat was prima, want we waren in staat om echt diepgaande dingen met elkaar te delen die we gemeenschappelijk hadden en die we anders misschien niet hadden gedeeld. (Ik ben op mijn oude dag toch meer een 1: 1-persoon dan een groepshangpersoon.)
We maken altijd echt lange wandelingen als we elkaar ontmoeten, en we liepen, met Lucy, waarschijnlijk ongeveer vier mijl in totaal.
Het was echt een aardse dag waardoor ik me hier thuis voelde. Niets bijzonders, gewoon een hele leuke gewone dag - en ik ben zo dankbaar dat ik die weer kan waarderen.
Behalve hen te helpen hun eigen doelen te bereiken ... laat ze met u hun favoriete paden, activiteiten of avonturen pronken. Zelfs als je ver uit Nike Air Max Command Mujer je eigen element gaat, ga ervoor. Een vriend die meestal gekke technische paden uitvoert, kan je zoveel leren over het zelfstandig leren navigeren van vergelijkbare paden. Een andere vriend die echt van rotsklimmen houdt, zou je kunnen introduceren in een nieuwe sport die je favoriete cross-trainingsactiviteit wordt. Niet alleen zul je iets nieuws leren, je zult er zijn om je te koesteren in de gloed van hun passie.
Maar ik voel me de laatste tijd zoveel emotioneel en mentaal beter. Ik wil niet meer leven of uit bed komen en me halfslachtig een weg banen door mijn dagen om het gevoel te krijgen dat ik echt weer leef.
(Ik weet dat ik heb geschommeld tussen berichten als deze en berichten over hoe ik weer depressief ben, maar dat is het leven met chronische depressie.)
Mijn leven voelt alsof het samenkomt in Californi? op een manier die het niet eens een paar weken geleden Nike Air Max 90 Uomo was. Ik doe mee - Junior League, The Wing. Ik doe vrijwilligerswerk bij Girls on the Run. Ik heb een nieuwe hond geadopteerd en ben LIEFDE. MET HAAR. Ze is een shih tzu-redding die ik Lucy heb genoemd. (Lucy betekent licht, en ook mijn moeder hield van I Love Lucy.)
Mijn leven voelt nu echt vol en ik ben blij dat mijn rennen dit voorbeeld volgt. "Het is gemakkelijker om te rennen als je niet zo diep worstelt", zei mijn goede vriendin Morgan, en ze is een heel slimme vrouw.
Het was de 100% juiste beslissing, maar ik ben nog steeds een beetje weemoedig dat ik volgend weekend geen NYC zal runnen, maar ik was er gewoon niet. Maar zelfs het beginnen met trainen bracht mijn liefde voor hardlopen terug en hoe het je helpt met het stellen van doelen en trots op je harde werk. Ik doe een 10K met vrienden in december, en ik ga eraan trainen en wat speedwork doen en een regelmatig hardloopschema blijven volgen.
Ik kan nu beter zien Nike Air Max 95 Damen dat een slechte dag niet het einde van de wereld is (omdat het op sommige dagen wel zo voelde), en ik weet dus dat ik nog steeds een aantal runs heb die zullen zuigen. Maar ik wil gewoon wat van die hardloopkracht terug. Ik geef niet zo veel meer om tempo, maar ik wil nog steeds een beetje verbeteren van waar ik nu ben.
Vanavond rende ik drie mijl. Sinds de NYC Marathon twee jaar geleden had ik een mentale blokkering van meer dan twee mijl lopen. Ik brak dat tijdelijk door terwijl ik aan het trainen was, maar sinds ik stopte begon het terug te sluipen. Maar drie mijl is een half uur - dat heb ik. Ik heb zelf een aantal loopbandintervallen gedaan en heb een klas gevolgd die lijkt op OrangeTheory en die korte zuigperiode hebben me eraan herinnerd dat ik buiten langzamer kan lopen. Het is de cirkel rond. Dat is hoe ik oorspronkelijk begon te rennen.
Besucher
Forum Statistiken
Das Forum hat 19475
Themen
und
77031
Beiträge.
|
Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor |