#1

trouvé de réponse définitive

in Quasselecke 11.12.2019 07:49
von Banning • 924 Beiträge

Deze cursus bevat mijn huidige PR (3:37) en ik stelde ook een PR van 5 minuten in de eerste keer dat ik deze in 2009 liep. CIM is meestal een favoriet in Noord-Californi? als een eindejaarsmarathon. Mensen die het meerdere keren hebben uitgevoerd, zeggen vaak dat ze in het begin de voorkeur geven aan de rollen, omdat deze in het begin verschillende Adidas Zx 750 Mujer spieren in de benen werken, waardoor u het in de tweede helft naar huis kunt rijden en u in positie kunt brengen voor een negatieve verdeling (voer de tweede helft sneller dan de eerste).

Dit is een PR-cursus, het is een geweldige kwalificatie voor Boston en het voldoet aan de hype. De baan daalt met een starthoogte van 366 ’en eindigt op 26’ maar ik zou dit niet classificeren als een afdaling, wat soms een verrassing kan zijn voor beginnende hardlopers.

Er is ook een cursusvoorbeeldvideo voor een meer gedetailleerde weergave.

Het is altijd het beste om een ??cursusprofiel van dichtbij te bekijken (hopelijk voor of in de vroege stadia van uw trainingscyclus). Ik vind het altijd handig om een ??hardloper te vragen die het eerder heeft uitgevoerd. Ontdek of er "verrassingen" of suggesties zijn voor het benaderen van de baan Nike Air Huarache Herren op de racedag. Het is altijd het beste om voorbereid te zijn en veel informatie / inzicht te hebben in een race waarin je succesvol wilt zijn.

Tot vandaag waren er drie dingen die ik wist over door rennen veroorzaakte kuitkramp. Dit zijn, in willekeurige volgorde:
1) Het voelt alsof je been op het punt staat te exploderen, mogelijk met een buitenaardse levensvorm die door de huid barst om je aan te vallen. Een paar keer heb ik dit buitenaards wezen gehaast om me uit mijn ellende te halen terwijl ik op de vloer rondslingerde.
2) Het kleine buitenaardse wezen dat in mijn rechterbeen leeft, houdt niet van de winter. Ik lijk het alleen te horen als het weer beter wordt.

3) Het is het beste om te proberen niet te schreeuwen als je midden in de nacht wakker wordt met je been in spasme als er iemand anders in je huis is. Het geluid van Adidas ZX Flux Femme iemand die om 03.00 uur schreeuwt, is niet rustgevend.

Op zaterdagavond werd ik twee keer wakker - één keer met een alien die door de vezels van mijn rechterkalf scheurde en vervolgens een paar uur later in mijn linkerkalf. Omdat het lijkt alsof mijn kleine ET nu een vriend heeft, besloot ik dat ik meer dan alleen deze drie dingen moest weten. Ik moet weten hoe ik deze door rennen veroorzaakte ellende kan stoppen.

Ik zeg kramp als gevolg van 'hardlopen' omdat, hoewel het niet gebeurt terwijl ik eigenlijk aan het rennen ben, ik dit probleem alleen heb gehad sinds ik een hardloper ben geweest en het meestal de nacht na een lange run gebeurt. Dus ging ik naar Google. Vijf minuten later ben ik er vrijwel van overtuigd dat ik een lijst met aandoeningen heb, van nierfalen tot scheurbuik. Zelfdiagnose via internet is een van mijn favoriete Nike Air Presto Hombre bezigheden, maar omdat dit zeer zeker een lopend probleem is en ik de laatste tijd niet veel tijd op piratenschepen heb doorgebracht, heb ik een meer verfijnde zoekopdracht geprobeerd.
Blijkbaar moeten de miljoenen ponden die elk jaar worden besteed aan hardlopen en onderzoek doen nog geen definitief antwoord of remedie voor mijn krampen geven. Ze houden van de verkoudheid van de hardloopgemeenschap. Maar het internet had een paar suggesties - blijf goed gehydrateerd, strek je regelmatig en eet goed. Dit was niet het nieuws waarop ik had gehoopt.
Ik ga het gekke nieuwe regime van drinkwater geven, een paar groenten eten en een week of twee uitrekken. Maar als het niet werkt, voer ik mijn eigen onderzoek uit naar de effectiviteit van een glas wijn en een pakje Monster Munch van ingemaakte ui terwijl ik tv kijk op de incidentie van Adidas Zx 700 Femme kramp in verband met hardlopen.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 8 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor