#1

wahrscheinlich nicht

in Quasselecke 09.12.2019 08:10
von Banning • 924 Beiträge

Op de manier waarop Michelle het kan - ze vertelt me ??dat ze een geweldige race heeft gehad, maar het komt van een kant van "eindelijk" en alsof ze niet kan geloven wat er net is gebeurd. Ze is uitgeput en overweldigd. Ze heeft misschien ergens een F-bom laten vallen, maar ze is pure vreugde in combinatie met wat shock en geluk. Ze vertelt me ??hoe ze DIT soort race al zo lang wilde, hoe ze net rende en geen aandacht aan haar horloge besteedde.

Ze huilt, ik knuffel haar, de vreugde en opluchting straalt uit haar als licht en ze heeft me bijna in tranen. Michelle is het soort hardloper waar je gewoon Adidas Zx Flux Mens voor root. Een moeder van drie jongens, een combinatie van zoetheid en "echtheid" in een klein pakketje met een Staten Island-accent dat in bepaalde woorden / zinnen naar voren komt. Het beste.

We praten nog wat, maken een selfie, maar ze staat in de koude glorie van Boston en ze moet het warm krijgen. We nemen afscheid, ik feliciteer haar voor de 50e keer en zomaar is ze weg.

Ik sta een paar meter in de expo en daar staat Michelle met haar telefoon uit. Boston is vol met hardlopers en het is zowel extreem gemakkelijk EN moeilijk om iemand te vinden die je kent. Zonder te co?rdineren is ze daar: "Ik wilde je net een sms sturen."

Michelle en ik gaan een paar jaar terug. We hebben elkaar ontmoet via bloggen en sociale media en zij was een van mijn vroege inspiratiebronnen voor bloggen. Het lijkt erop dat we altijd in staat zijn om verbinding te maken op races, ongeacht de locatie: San Francisco, LA, Philadelphia en nu Boston. Ik Adidas Zx 700 Womens maakte een grapje tijdens de lunch dat ik haar meer zou kunnen zien dan Sharpy die in mijn staat woont.

Nadat we het een beetje hebben besproken, besluiten we wat eten te pakken dat dicht bij de expo ligt. We eindigen aan de overkant van de straat bij Whiskey's (een bar die ook eten serveert). Het was mijn suggestie en zoals later bleek, de plaats waar Michelle de laatste keer at dat ze Boston runde (en PR’d). Destijds was het gewoon toeval, een dag later (en nog een Boston PR) misschien was het zo bedoeld.

Michelle was de ENIGE persoon die ik zag nadat ze de finishlijn overschreed. Ik maakte zoveel foto's van vrienden die de lijn overschreden, maar tegen de tijd dat ik uit de tribune kwam waar ik met hen kon praten, hadden ze al het gebied van de afmaker gehaald. Ze is ook een van de weinige mensen die ik de finishlijn niet zag overschrijden.

De timing dat ik haar zag was zowel willekeurig als perfect. Stel je voor dat ik terug moest lopen van het eten pakken (besluit om mijn cake-pop mee te nemen), door de beveiliging heen (opnieuw) en precies op die exacte plaats op die exacte plek zijn. EN dat Michelle haar beste run ooit moest hebben voor ons beiden om er tegelijkertijd te zijn. Van PR-eten in een bar de dag ervoor tot een perfecte timing na een perfecte run, ik kan het niet helpen, maar denk dat ik in Boston was om dit MOMENT voor haar vast te leggen.

Vorige week las ik een artikel met de titel Split Image op ESPNW (er is ook een video van 10 min. Genaamd Life, Instagrammed die het bekijken waard is). Ik kan het verhaal / leven geen recht doen en ik moedig je aan om een ??van beide of beide te ervaren. Ik las het verhaal oorspronkelijk online en keek later naar de video. Beiden troffen een bekend akkoord waar veel mensen eerder over hebben geschreven over hoe Instagram (en Adidas Zx 700 Womens de meeste sociale media in het algemeen) een gefilterd beeld weergeven, zowel letterlijk als figuurlijk, maar deze heeft een droevig en tragisch einde.

We weten allemaal dat sociale media vaak een gedeeltelijke waarheid delen. Voor elke geplaatste Instagram-foto zijn er waarschijnlijk 3-4 anderen die het om een ??of andere reden niet goedmaken. Een foto die gedeeld wordt door een familie die lacht, toont misschien niet dezelfde familie 10 minuten voordat ze ruzie maken over een aantal dingen, triviaal of belangrijk. Als ik foto's van mijn schoenen naast de First Lady post, weet je waarschijnlijk niet dat we vaak een gesprek hebben over het aantrekken van haar schoenen in de eerste plaats, maar wat wordt gedeeld is een foto-perfect moment van papa en de kleine schoenen van zijn kleine meisje.

Het artikel op ESPNW werpt een blik op het leven van Madison Holleran, een 19-jarige Nike Air Max 90 Mens student die worstelde met haar geestelijke gezondheid. Het artikel trok aanvankelijk mijn aandacht omdat ze een atlete was, maar het bleef het hele weekend bij me omdat het het punt aan de orde stelde dat haar leven, gedeeld via sociale media, geen indicatie van haar strijd toonde.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 10 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor