#1

finalement obtenu

in Quasselecke 04.12.2019 08:46
von Banning • 924 Beiträge

Mijn fietspakket had echter wat werk nodig. Ik had zes maanden in alle weersomstandigheden naar en van mijn werk gefietst in een mengeling van kleding die bedoeld was voor andere sporten. De look was minder cyclus-chic en meer fietshick. Niets in mijn fietsgarderobe kost meer dan £ 8. En je kon het zien.

Maar nu niet meer. Na een streng advies over het belang van een goed paar wielerkrakers Nike Air Max 270 Damen van wielersuperster Katie, heb ik een paar gekocht met meer vulling dan een artikel in een 'mannenblad'. De Pearl Izumi Superstar Knicker (toepasselijk genoemd) heeft het klimmen op mijn zadel een stuk aangenamer gemaakt. Als ze maar ook mijn lekke banden konden repareren.

En waar ooit een £ 3 koopje in de kelder op mijn schouders sierde, heb ik nu een paars lichtgewicht Pearl Izumi Elite fietsjack met afneembare mouwen. Dit is een mooie lichtgewicht jas die de regen buiten houdt maar je niet laat zweten. Maar belangrijker dan dat het heeft zakken aan de achterkant en de voorkant die het aantal Snickers-bars dat ik nu op mijn fiets kan meenemen aanzienlijk heeft verhoogd - dit krijgt meteen een duim omhoog.

Het is meer dan vier jaar geleden dat ik probeerde een plekje te krijgen in de marathon van Londen. Ik was opgegroeid Nike Air Max 2017 Femme om de race elk jaar op tv te bekijken, dus nu ik in Londen woonde en eigenlijk een echte hardloper was, leek het ‘verstandig’ om mee te doen.

Het is een grote race waaraan elk jaar meer dan 30.000 mensen deelnemen. Maar het is ook populair en het veilig stellen van een plek is HARD. Mijn aanvraag voor de stemming werd vier jaar op rij afgewezen.

Ironisch genoeg, als ik een jaar eerder zou solliciteren, zou ik dit jaar een plaats hebben gekregen volgens de regel die zei dat als je vijf keer van de stemming werd afgewezen, je automatisch plaats kreeg. Maar ze schrappen die regel.

Er zijn echter andere marathons, dus ik heb er een paar gerund. Ik heb tweemaal de Brighton Marathon gelopen, de Robin Hood Marathon in Nottingham, en reisde toen naar Edinburgh, waar ik voor het eerst onder de vier uur dook.

Ik achtervolgde de illusieve Nike Internationalist Herren tijd van minder dan vier uur ongeveer negen maanden en nu had ik het gedaan, ik had een nieuw doel nodig. Mijn moeder had me overgehaald om de marathon van Veneti? te lopen omdat zij en mijn vader in de stad zouden zijn voor de 60e verjaardag van mijn vader het weekend van de race. Ik stemde ermee in en kwam met een nieuw plan.

Als ik 10 minuten van mijn marathontijd zou kunnen kloppen, zou ik onder de Good For Age-kwalificatietijd voor de Marathon van Londen staan ??die op 3 uur 50 stond voor vrouwen in mijn leeftijdsgroep. Als de marathon van Londen me niet door de stemming zou toelaten, zou ik me via de zijingang naar binnen werken.

Ondanks de maanden van training, verwondden mijn verwondingen, overstromingen en 30 km / u mijn plannen in Veneti?. Ik overschreed de lijn met gevoelloze armen en kramp in beide kalveren in 3 Adidas Zx 750 Damen uur 56 minuten. Zo dichtbij, maar zo ver.

Een snelle, vlakke marathoncursus in Manchester zes maanden later en een nieuw trainingsplan waren nodig. Week na week sleepte ik mezelf uit voor lange runs in het marathon-doelsnelheid met de woorden ‘Good for Age’ in mijn hoofd.

afterrace

Halverwege de training moest ik naar het ziekenhuis voor een operatie, maar twee dagen na een algehele narcose was ik weer terug en liep ik 18 mijl in een tempo waarvan ik wist dat ik me over 3 uur en 45 minuten over de streep zou zien trekken.

Na de Londense marathon van 2013, en slechts een week voor www.getleanqueen.com mijn race in Manchester, kondigde de marathon van Londen aan dat de kwalificatienormen voor Good For Age zouden veranderen, maar er was geen woord over waarnaar ze zouden veranderen.

Dit was een belangrijke sleutel in de werken. Ik streefde naar een kwalificatietijd, maar wist niet wat dat was. In de dagen voor de race ging ik achteruit en vooruit in mijn gedachten over wat mijn raceplan zou moeten zijn, maar tijdens de raceochtend wist ik dat er maar één optie was: ren zo snel als je kunt en hoop dat het goed genoeg is.

Ik overschreed de grens in Manchester in 3 uur en 38 minuten. Wat de marathon van Londen ook zou aankondigen, zou niets veranderen aan het feit dat ik blij was met mijn tijd.

Toen de nieuwe tijden werden aangekondigd, was mijn categorie verlaagd naar 3 uur en 45 minuten. Ik zat erin, maar veel lopers bleven Nike Air Pegasus 83 Womens teleurgesteld achter. Ze zouden rennen waarvan ze dachten dat het een kwalificatietijd voor Londen was, om er vervolgens achter te komen dat ze dat niet hadden gedaan.

Deze week zijn Good For Age-aanvragen voor de 2014-race geopend en kreeg ik eindelijk bevestiging van mijn acceptatie voor de London Marathon. Bij het invullen van de registratiegegevens kwam dezelfde vraag op: ‘wat is je verwachte tijd voor deze race?’ Oh nee, hier gaan we weer.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 6 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor