miglia siano gestite

in Quasselecke 29.11.2019 07:12
von Banning • 924 Beiträge

Omdat ik midden in mijn marathontrainingsprogramma van 12 weken een marathon heb gelopen, moest deze enigszins worden gewijzigd, maar ik ben er klaar voor. Een ding over het hebben van een doel en het missen ervan, is dat het je weer opsteekt. De cursus zal een beetje uitdagender zijn dan de platte AZ-cursus, maar je weet wat ik ga volgen, toch? Dat is juist. Ik gooi het meteen een week terug Adidas Superstar Damennadat ik mijn doel heb gemist: ik train voor een sub-3: 30.

Weet je dat ik 18 van mijn 20 marathons in de ASICS Kayano heb gelopen? Yep. Het is mijn marathonschoen sinds mijn allereerste 26.2. De twee keer dat ik niet in een ASICS Kayano-schoen zat, waren mijn laatste twee Nike Cortez Womens marathons in 2013 (Las Vegas en CIM). Voor die twee races had ik geen paar klaar om te gaan. Ik kan meestal een paar Kayanos gooien en een marathon lopen, maar dat is niet altijd het beste idee als ze op de lange termijn niet zijn getest op de lange termijn. Voor de SA2LV-uitdaging zou het uitvoeren van een nieuw paar niet slim zijn geweest. Voor CIM had ik gewoon geen paar klaar. Maar ik was bezig met het inbreken van een nieuw paar en wiegde een volledig wit paar Kayano 19's afgelopen weekend in AZ en ben blij dat ik de nieuwste versie, 20 kan proberen. Ik dacht dat het blauw geschikt zou zijn voor LA.

Trainingsplannen zijn allemaal erg goed, maar er komt een moment dat je je plan moet realiseren. En dat betekent dat je je sneakers aantrekt en de deur uit gaat.

Ik heb mijn eigen trainingsplan geschreven voor de marathon Nike Air Max 720 Damen van Bournemouth, net als mijn afgelopen paar marathons (en echografie). Deze keer, in plaats van alle 16 weken van tevoren te plannen, plan ik mijn training van week tot week. Ik weet het maximale aantal kilometers dat ik wil halen tijdens deze trainingscyclus, waar mijn grote weken zijn en ruwweg de vorm van elke week (intervallen, tempo, langere spullen en gemakkelijke kilometers). Maar het volume, de intensiteit en de dagen waarop de trainingen vallen, veranderen van week tot week.

Daar zijn een paar redenen voor, waaronder gemak, maar het stelt me ??ook in staat om de training van elke week aan te passen op basis van hoe de vorige week verliep. Benen voelen zich moe? Gooi nog een paar makkelijke kilometers in. Gemakkelijk de intervalgangen maken? Zet ze een stukje hoger. Een race gevonden die ik wil doen? Mijn dagen herschikken. Nike Air Max 270 Heren Het is de manier waarop ik werk met de atleten die ik coach en het werkt goed voor hen, dus ik neem mijn eigen training net zo serieus als die van hen.

Op een zondag kijk ik hoe mijn training de afgelopen week is verlopen, kijk ik naar mijn schema voor de komende week en plan ik wat ik de komende zeven dagen ga doen.

De eerste zes weken van deze trainingscyclus heb ik ongeveer 30 mijl per week gereden. Ik heb twee weken geleden een trailmarathon gelopen als onderdeel van een Ironman-estafette, wat een paar gemakkelijkere weken betekende om daarvan te herstellen. Vorige week heb ik wat speedwork weer in de mix gestopt en heb ik 5x1km herhalingen gedaan met een paar vrienden. En vandaag ging ik terug naar de sportschool om mijn favoriete interval-sessie te doen: 3x1600m op 5km-tempo.

Het is waarschijnlijk raar om een Nike Air Max Command Heren ??favoriete interval-sessie te hebben, maar deze vind ik erg leuk. Het is gemakkelijk te onthouden en past precies in mijn lunchpauze. En wetende dat ik mijn 1600's ongeveer 10 seconden per mijl sneller rijd dan een jaar geleden, is ook een leuke boost.

Dus dat is zes weken marathontraining (inclusief het lopen van een marathon) klaar en nog tien weken te gaan. Vanaf nu zal ik mijn kilometers verhogen en doorgaan met de snellere kilometers, maar zorg ervoor dat veel van mijn kilometers ook in een langzaam, gemakkelijk tempo worden afgelegd. Veel hardlopers zijn bang om langzaam te rennen als ze op een PB mikken, maar het is belangrijk om veel gemakkelijke kilometers in je plan te hebben. De eerste paar maanden van dit jaar liep ik vrijwel op 10 min / mijl tempo (niet langzaam maar 1:30 min / mijl langzamer dan mijn marathon tempo) www.alchemycornwall.co.uk en het heeft me niet langzamer gemaakt. Ik ben er zelfs sterker van geworden.

Als je je eigen training plant, is het belangrijk om goed bij te houden wat je hebt gedaan. Ik houd al mijn runs bij en kijk terug op de voorgaande vier weken bij het plannen van mijn kilometers.Adidas Nmd Damen Het is gemakkelijk om de kilometers die u hebt gemaakt te vergeten en in de val te lopen om uw kilometers te snel te verhogen. Blijf zowel vooruit als achteruit kijken.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor