#1

difficile de le soutenir

in Quasselecke 26.11.2019 08:15
von Banning • 924 Beiträge

Met IVF werd ons geadviseerd om mijn lichaamstemperatuur laag te houden om de beste kans te hebben dat het werkt. Dit betekende geen baden (mijn luxe) en geen oefening. Mijn NHS-gebied biedt slechts ééNike Air Max Tavas Femme n ronde IVF en ik was bijna 40, dus ik wilde elk advies nauwkeurig opvolgen om het de beste kans op werken te geven.

Ik stopte volledig met sporten gedurende de vijf weken van de behandeling en liep gewoon veel. Toen we er eenmaal achter kwamen dat het had gewerkt, deed ik een beetje aan de turbotrainer en crosstrainer totdat mijn bult te groot werd na ongeveer zeven maanden. Ik had zoveel fitness verloren tijdens de vrije tijd voor IVF-behandeling, ik kon niet echt rennen zonder me zorgen te maken dat mijn hartslag te hoog zou worden en ik zou de baby pijn doen, dus dat deed ik niet.

Ik zwom wanneer ik kon, maar mijn plaatselijke zwembad is niet sterk in zwemetiquette. De snelle rijstrook zit vaak vol met oude mannen die slecht borst streelden en ik wilde niet in mijn buik geslagen worden, dus ik zwom niet veel. Ik heb me aangemeld Nike Air Zoom Pegasus 35 Mujervoor een Pilates-zwangerschapsles met reformer-machines en heb twee lessen per week gevolgd. Ik liep ook overal heen om actief te blijven.

Na ongeveer zeven maanden werd mijn bult te groot om de turbo te gebruiken. Mijn man had een rol gesneden en deze op het stuur gestoken om op te leunen, maar zelfs dat werd moeilijk dus ik ging gewoon veel wandelen.

Ik gebruik oefening als mijn denktijd. Het is wanneer ik het meest creatief ben, dus het was mentaal moeilijk om die ruimte weg te nemen. Mijn man was nog steeds aan het racen, dus het was moeilijk om hem te steunen en niet mee te kunnen doen. Ik heb me aangemeld voor races voor dit jaar, dus ik zou iets hebben om naar uit te kijken.

Ik heb gedurende de negen maanden ongeveer 30 kg aangetrokken vanwege de baby en het feit dat ik niet aan het sporten was. Opnieuw trainen wanneer Nike Air Max Command Herren ik zo ver weg ben van het racegewicht is echt moeilijk - vooral hardlopen. Ik heb nog 10kg te verliezen en nu ik klaar ben met borstvoeding, doe ik een gezamenlijke inspanning om het te verliezen.

Terugkomen is veel eenvoudiger geweest door een coach te hebben die zelf twee kinderen heeft gehad. Ze begrijpt hoe ze sessies kunnen geven die realistisch zijn voor de tijd en energie die je hebt en weet dat baby altijd op de eerste plaats komt, dus training kan worden afgeschreven. Ik probeer mentaal mijn PB's opnieuw in te stellen, dus ik blijf mezelf niet in de steek omdat ik zoveel langzamer ben. Ik ben van plan in plaats daarvan een hele nieuwe set PBPB (Post Baby Personal Bests) te plannen.

Ik vraag me af of die mensen die hebben geworsteld met onvruchtbaarheid of eerdere miskramen de neiging hebben om voorzichtiger te zijn met wat Nike Roshe Run Womens ze doen verstandig door een verhoogde angst voor verlies. Ik weet niet zeker of er voldoende onderzoek is gedaan naar wat veilig is of niet. Loop je het risico je baby te verliezen door te sporten of door niet te sporten? Eenvoudige, duidelijke richtlijnen over wat veilig Nike Cortez Heren is en wat moeder en baby zal helpen om in de beste gezondheid te verkeren, zou echt waardevol zijn.

Ik heb professionele atleten vrij snel zien concurreren na hun baby's en dat is logisch omdat het hun levensonderhoud is en ze een hoger niveau van fitness behouden na hun jarenlange activiteit. Ik heb het moeilijker gevonden als ik andere leeftijdsgroepen (mensen zoals ik) foto's zie op sociale media van hun platte buik of hun race-medailles slechts een paar maanden na de geboorte. Dat voelt als meer druk omdat het een veel nauwere vergelijking is en als je er snel op terugkomt, kun je het gevoel hebben dat je achterloopt en faalt.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 9 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor