#1

zusammen gefahren

in Quasselecke 15.11.2019 07:02
von Banning • 924 Beiträge

We hebben allemaal onze favoriete pre-race maaltijden. Sommigen van ons hebben veranderingen in trends meegemaakt; van enorme pannenkoekstapels tijdens de carbo-loading rage waardoor we ons vaak opgeblazen en lusteloos voelden, tot niets anders dan gewoon water voor het ontbijt tijdens de verschuiving naar minder inhoudelijke pre-race inname die Adidas Nmd Mujer ons zwak en uitgeput achterliet. Na jaren experimenteren heb ik ontdekt dat een relatief kleine, maar voedzame maaltijd het beste voor mij werkt.

Veel mensen hebben me gevraagd om mijn ultieme pre-race-maaltijd specifiek te beschrijven, dus hier gaat het: het bestaat uit een portie Griekse yoghurt, een half kopje Bear Naked Peak-granola en een half kopje verse biologische bosbessen of bramen of een gehakte banaan.

De gewone Nike Air Max 2017 Womens yoghurt van de Griekse God is mijn persoonlijke favoriet omdat het hele natuurlijke yoghurt is waaraan niets is toegevoegd of weggenomen. Ik vind dat de vetarme en vetvrije yoghurt mij niet verzadigt en mijn energieniveau ondersteunt zoals hele yoghurt. Vaak kan ik een hele marathon lopen met alleen water na deze pre-race maaltijd.

Als op warme dagen wordt voorspeld dat de temperaturen warm zijn, zal ik ook Nike Air Max 90 Herren 14 oz ZICO pure premium kokoswater consumeren. ZICO biedt niet alleen de perfecte balans tussen elektrolyten, het zit heel mooi in mijn buik en klotst niet veel rond of veroorzaakt GI-problemen.

Dus daar heb je het, mijn ultieme pre-race formule. Maar ik zeg altijd tegen andere hardlopers: "Luister naar iedereen, volg niemand." Wat voor mij het beste werkt, werkt misschien niet het beste voor jou.

Wat dat Nike Cortez Herren betreft zou ik graag wat van jullie horen. Wat is je ultieme brandstof voor de race? Laat je recept achter in het vak "Opmerking" hieronder.

Red Cliff to Vale 23.5 mijl 9.443 voet totale hoogteverschil
Fase 5 ziet er stoer uit op papier en papier doet het geen recht. Het podium omvat maar liefst 9.400 ft klimmen en dalen, op een hoogte van 11.500ft boven zeeniveau (ter vergelijking, het Empire State Building stijgt tot een Adidas Zx Flux Heren hoogte van 1.250ft boven zeeniveau).

Na het verlaten van Red Cliff slingert de baan zich langs een eindeloze opeenvolging van terugslagen langs de achterkant van het skigebied Vale Mountain. Op de top van de klim sta je bovenop de hoogste stoeltjeslift op de berg en kijk je neer op de voet van de kilometers verderop gelegen plaats.

Voor iedereen die ooit eerder een berg is opgelopen, weet je dat teruglopen www.hurtadoquesada.es vaak pijnlijker is dan de opwaartse reis; vooral met een cumulatieve 90+ mijl van rennen door de bergen al op je quads. De ren naar de stad was bestraffend glorieus!

Mijn lopende partner vandaag, Ian Pund, was super sterk. Ian is een vijfvoudige Ironman-finisher en weet iets van pijn. We hebben elkaar echt geduwd tijdens de klim naar de top en hebben absoluut de afdaling beuken. We moesten. Ik heb een vlucht van zes uur van Nike Air Max 90 Damen Denver naar Kansas City, Missouri voor de Kansas City Marathon.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 2 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor