littéralement prendre

in Quasselecke 11.11.2019 06:14
von Banning • 924 Beiträge

Omdat ik het grootste deel van mijn leven danseres ben geweest, ben ik intiem bekend met dit soort voeding. Maar dansen, zo heb ik ontdekt, is niet de enige Nike Air Max Command Femme plek om het onder te dompelen. Het lijkt erop dat rennen een even krachtige bron is ... als je het toestaat er een te zijn. Het is niet zo eenvoudig als het klinkt. Vaak is het letterlijk een stapje Nike Air Presto Mujer terugdoen van alles waarvan je denkt dat rennen is - alle labels verwijderen van wat een run betekent, wat het betekent om een ??hardloper te zijn ... helemaal tot zelfs het verwijderen van de handeling van het rennen als een vorm van oefening. En gewoon rennen beweging laten zijn. Op dezelfde manier is die dans beweging. Laat het in feite dans zijn. Of, nog eenvoudiger, laat het zo zijn.

Ik weet dat er allerlei soorten 'rennen als meditatie'-oefeningen zijn. Ik heb er nog nooit veel over gelezen. Noem me koppig of anti-establishment als je wilt (het is mijn aard van Waterman), maar de waarheid is dat ik er van houd dingen organisch te Nike Air Pegasus 83 Womens ontdekken op een proefvuurwijze die soms tot chaos leidt. Maar gelukkig, vaak, in gelukzaligheid. Zoals het geval was toen ik ontdekte wat ik Hill-therapie noem.

OK, ik moet een minuutje achteruitgaan, omdat je je misschien afvraagt ??waarom ik zelfs zou denken om meditatie te relateren aan heuvels, die pijnlijke kalfsverpletterende, aarde-komende-op-je-gezicht monsters die je longen laten smeken om meer lucht en je benen schreeuwen met melkzuur. Maar zie, ik hou van heuvels. Ik hou zoveel van ze dat ik liever continu bergop rennen, zelfs als dat betekent dat ik geen beloning voor afdalingen zou ontvangen. Ik weet dat veel mensen heuvels accepteren - zelfs van ze gaan houden - deels vanwege het uitzicht (als er zelfs een bovenaan staat) en ook (misschien nog meer) voor de afdaling die volgt.

Behalve ik? Ik kon de kat geen lik geven over Nike Internationalist Femme de afdaling. Het is cool, denk ik. Maar wat ik echt zo leuk vind aan heuvels, is eigenlijk dat heel aardse gevoel in je gezicht. Het is het gevoel in je benen, het is het branden in je longen. En dan is het de stilte bovenaan. Het is de visie (als die er is), het is de samensmelting van het zelf en buiten het zelf die het allemaal de moeite waard maakt. Ik veronderstel dat het de les is.

Oké, dus Hill Therapy. ...

Er is een heuvel naast het terrein waar we onze kleine huisbus geparkeerd hebben net buiten Asheville, North Carolina. Het is slechts 0,57 mijl. Maar het ligt waarschijnlijk tussen de 12 en 15 procent. De eerste keer dat ik eroverheen liep, was ik moe. Het is geplaveid en treelined en relatief vrij van verkeer behalve de occasionele pick-up truck en zwerfhond. Op de top, waarschijnlijk de laatste 0,05 mijl, verandert het in grind onder torenhoge bomen langs een onopvallende waterval, soort weggestopt in een plooi op de heuvel.

De eerste keer dat ik het liep, was ik hijgend en extatisch. Ik stond gapend naar het water te gieten over versleten rotsen. Ik nam een ??paar minuten de tijd om "erin te weken" voordat ik me omdraaide en met tegenzin draafde zoals ik kwam.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor