|
|
Letsel ... het meest gevreesde woord in de Nike Air Pegasus 83 Femme vocabulaire van een atleet. Er is niets erger dan een probleem met zeuren. Wat nog erger is, is het ontwikkelen van een hapering in je duizeligheid vóór een race. Het voelt letterlijk alsof je bent beroofd van zoiets kostbaars, en dat je er niet veel aan kunt doen. Of ben jij?
Ongeveer anderhalve maand geleden liep ik de Leona Divide 50 mijl. Het was mijn eerste race na een onderbreking van zes maanden. Ik had deze race in 2015 gelopen en viel op de 40-mijlsstreep, dus ik was vastbesloten om deze ronde te voltooien.
Rond kilometer 17 voelde ik een scherpe pijn in mijn linker bilspier. Ik had geen idee wat ik deed, maar had nu genoeg pijn dat ik voelde dat mijn race-afronding in het gedrang zou komen. Als de koppige hardloper die ik ben, schoot ik 3 ibuprofen en hield ik truckin. En ja hoor, de pijn hield op en ik was Adidas Zx 750 Damen in staat om Nike Air Pegasus 89 Mujer mijn 2e plaats te behouden tot de finish.
20 minuten na de race kon ik niet meer lopen. Ik had hulp nodig om het 2 meter hoge podium te beklimmen en deed mijn best om te glimlachen zonder pijn te voelen. Het was duidelijk dat er iets mis was, maar ik verwachtte binnen twee weken weer op de paden te zijn met een behoorlijke kilometerstand.
Welnu, er kwamen en gingen twee weken. Ik voelde me veel beter, maar was verre van perfect. Nu de Western States Endurance Run na 6 weken nadert, moest ik wat antwoorden en serieuze hulp krijgen.
Ik bezocht een chiropractor en vervolgens een PT om mijn bases te dekken. Hun diagnose suggereerde een gespannen of mogelijk gescheurde sacrotuberale ligament. Dus wat moet ik doen? Hoe kan ik deze sukkel laten genezen? Ze vertelden me veel rust, wat crosstraining en minimale kilometers zodra het meer Adidas Zx 750 Womens genezen was.
Met dat recept wist ik dat ik dit jaar niet op de WSER zou gaan staan.
Boos en depressief bromde ik door mijn appartement op zoek naar dingen om me bezig te houden. Mijn activiteiten bestonden uit schoonmaken, wassen en stretchen. Elke dag werd ik wakker in de hoop pijnvrij te zijn als ik mijn "tester-jogging" door de gang zou doen. Geen dobbelstenen.
Ik werd gek. Niet in staat zijn om het enige te doen dat ik voelde dat mij definieert, cre?erde een serieus slechte mojo voor mijn welzijn, en binnen mijn relatie. Ik had een uitlaat nodig om mijn opgekropte energie vrij te maken en een manier om mijn endorfine-fix te krijgen.
Met weinig enthousiasme vernieuwde ik mijn sportschoolpas en sprong ik op een spinfiets. Ik had geen idee welke pasvormaanpassingen ik moest maken, noch wist ik hoe ik moest stoppen met trappen Nike Air Max 97 Womens wanneer ik wilde eindigen (draai mensen waar je het over hebt). Zoals je je kon voorstellen, was ik een zweterige, ongemakkelijke puinhoop.
Tot mijn verbazing genoot ik echt van de spin-workout. Ik deed intervallen, trapte uit het zadel en vond het gewoon leuk om het te mixen. Natuurlijk, het waren misschien de endorfines, maar deze activiteit viel eigenlijk mee. Ik dacht dat als ik hier plezier mee zou kunnen hebben ... misschien zou ik ook wat andere activiteiten moeten proberen.
Ik was altijd zo toegewijd geweest aan hardlopen, dat ik mezelf nooit toestond om andere sporten te ervaren. Ik was altijd zo bang dat ik niet dezelfde voordelen zou krijgen of dat geen enkele andere sport me zou kunnen uitputten zoals hardlopen, dus ik zou niet in staat zijn om fit te blijven. Ik had geen enkele vorm van evenwicht.
Met een Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens nieuwe en positievere kijk, beschreef ik deze blessure als een verwrongen manier voor meer kansen.
Ik zou kunnen blijven bummen en rondhangen om mijn achterwerk te verbeteren, of ik zou andere sporten kunnen ontdekken en ervaren die helpen mijn conditie te behouden en positieve energie te activeren terwijl het geneest.
Zo! Ik koop nu een wildwater-speelboot en een grind-achtige fiets. Zeker, misschien is dat overdreven, maar het leven moet niet gericht zijn op slechts één ervaring, activiteit of mindset. Al die tijd heb ik andere geweldige kansen gemist omdat ik te bang was om af te wijken van wat ik wist.
Hoewel deze blessure veel mentale en emotionele stress heeft veroorzaakt, moest het misschien gebeuren. Het heeft me geholpen te beseffen dat er meer is dan alleen rennen, er is meer voor mij en om me de balans te geven die ik Nike Air Max Motion Damen nog nooit heb gehad.
Besucher
Forum Statistiken
Das Forum hat 19475
Themen
und
77031
Beiträge.
|
Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor |