jedoch derzeit aufgrund

in Quasselecke 07.11.2019 08:30
von Banning • 924 Beiträge

Er was een wijd open poeder gevuld bergafwaarts direct onder Loche Vale, dus ik duwde weg en ging naar beneden. Alles ging geweldig en ik had veel plezier totdat er iets vreselijk mis ging ... het poeder was onlangs blootgesteld aan de zon en had een dikke laag korst erop. De uiteinden van mijn ski's gingen kort onder deze korst en kwamen vast te zitten. Ik viel voorover en mijn rechter ski Nike Air Vapormax Femme werd losgelaten, maar mijn linker deed het niet. De val zelf was niet zo dramatisch, maar mijn linkerbeen draaide onhandig onder me, gevolgd door een groot aantal knallen en klikken.

Ik lag daar een seconde vol ongeloof, in een poging de situatie te begrijpen en vroeg me gedeeltelijk af of ik mijn been in twee?n had gebroken. Ik rolde langzaam om en liet de binding los, trok mijn ski's uit de sneeuw en probeerde op te staan. Ik was extreem zwak en beverig en onduidelijk over de omvang van de verwondingen. Ik kwam in een staande positie en wuifde naar mijn vrienden dat het goed met me ging, en gedurende een paar minuten had ik mezelf ervan overtuigd dat dat ook het geval was. Ik overwoog de ski's weer aan te doen maar besefte dat mijn knie echt pijnlijk was en ik had een sterk gevoel dat mijn fibula gebroken was. Ik bond mijn Nike Air Pegasus 83 Damen ski's vast aan mijn rugzak en probeerde mijn stokken te gebruiken om naar mijn vrienden te wandelen. Met alle eerste adrenaline die door mijn systeem stroomde, was ik in staat om ze te halen en uit te leggen wat er was gebeurd. Alli en Morgan gingen meteen het pad op om hulp te zoeken, terwijl Katy en Michelle bij me bleven om te kijken hoe ver we te voet konden komen.

Met mijn stokken als krukken maakte ik het misschien een kwart mijl verderop voordat we beseften dat de diepe sneeuw in de taille in combinatie met onstabiel wandelen in skischoenen niet goed ging. Rond deze tijd kwamen Mike en John ons tegen. Ze stelden zichzelf voor en John verklaarde dat hij zojuist een Wilderness First Responder-cursus had gevolgd. Ze beoordeelden de situatie kort, gaven me wat Tylenol en probeerden me op verschillende manieren uit te voeren Nike Roshe Run Damen zonder noemenswaardig succes ... de sneeuw was gewoon te diep.

Tot mijn grote teleurstelling namen John en Katy de leiding over de situatie en verklaarden dat we gewoon zouden wachten tot Search and Rescue ons zou vinden. John kwam in actie en realiseerde zich dat de verwonding waarschijnlijk veel ernstiger was dan ik aanvankelijk had opgemerkt. Ik trilde oncontroleerbaar en in een enorme hoeveelheid pijn, hoewel ik probeerde het niemand te laten weten. Mike, John en Katy gaven me allemaal hun extra Nike Cortez Femme jasjes en John onderzocht mijn been en plaatste een spalk met behulp van een skistok, slaapmat, tape en aasverband. Hij zette me op een rugzak uit de sneeuw, nam mijn vitale functies en dwong me wat water te drinken en wat voedsel te eten. Daarna gingen we wachten tot Search and Rescue zou komen en me naar buiten zou slepen ... hoe lang kon dat duren?

Mike, Katy en John praten om de beurt met me en doen rondjes op en neer om warm te blijven. Verschillende mensen kwamen ons tegen toen we wachtten en met ongelooflijke vriendelijkheid en vertrouwen hun extra jassen en een slaapkussen schonken om op te zitten (alleen hun naam en adres of telefoonnummer achterlatend). Een geweldig persoon gaf ons zelfs voorraden om een ??vuur te starten dat uiteindelijk een levensredder voor ons allemaal was, gezien het feit dat het ongeveer 8-10 Nike Air Max Thea Dames F. was

Na enige tijd verscheen het beste dynamische duo van het Search and Rescue-team, Randy en Kevin, op ski's. Ze waren verheugd om het vuur en Johns uitstekende pati?ntenzorg te zien. Ze beoordeelden het tafereel en besloten dat het noodzakelijk was om de verwondingen aan mijn been, oftewel mijn skischoen uit te trekken, grondiger te onderzoeken. Voor iedereen die ski's weet, kan dit pijnlijk zijn, zelfs als je been niet gewond is. Met 4 mensen die de laars zo ver mogelijk uitstrekten, hebben we deze met succes verwijderd en beseften we dat mijn enkel waarschijnlijk ook betrokken was bij de blessure.

Ze brachten een andere spalk aan en gaven ons tonnen verwarmingsapparatuur, waaronder een zelfverwarmende deken en een stel hand- en teenwarmers. We gingen toen verder met wachten tot de rodelbaan arriveerde ... het duurde www.simadelpulpo.es in totaal 6,5 uur van aankomst tot rodelbaan. Het Search and Rescue-team heeft fantastisch werk verricht, maar heeft momenteel helaas te weinig personeel vanwege een recente bevriezing van de National Park Service. De 30 minuten durende rit naar de weg zou best leuk zijn geweest onder andere omstandigheden, als het niet zo pijnlijk was. Afgerond door een reis naar de ER, diner en de rit naar huis begon ik me te realiseren hoe gelukkig ik was.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor