|
|
Onlangs verscheen Hillary Allen in de North Face-serie, 'Mentors', die haar gedachten over kracht en identiteit deelde na een levensbedreigende blessure vorig jaar. In de aflevering praat ze over beperkt blijven tot één definitie van kracht in zichzelf en het werk dat nodig was om dat perspectief te verbreden. Het is een worsteling waar ik het afgelopen www.inflatablerun.nl jaar heel vertrouwd mee ben geweest en terwijl ik deze video zag, voelde ik Hillary mijn eigen verhaal spreken.
Hardlopen is de afgelopen 7 Nike Internationalist Donna jaar een integraal onderdeel van mijn geestelijke gezondheid geweest. Daarvoor was ik een zwemmer, maar toen ik mijn universiteitsteam stopte, had ik iets nodig dat beter zou voelen dan gewoon elke dag naar de sportschool te gaan. Snel rennen werd iets waar ik naar uitkeek en zelfs naar verlangde. Ik loop door de jaren heen om verschillende redenen - voor fitness, om te ontsnappen, voor avontuur, voor plezier. De mijne is een vrij typisch, lopend liefdesverhaal; rennen gaf me een nieuwe identiteit toen ik de banden met zwemmen verbrak.
Nu snel vooruit naar de twee meest recente jaren in mijn leven. Deze jaren zijn grote veranderingen geweest: een nieuwe staat, een nieuwe school, een verloren relatie, een nieuwe relatie gegroeid. Ik worstelde met het in twijfel trekken van mijn keuze van carrièrepad, of medicijnen geschikt waren voor mij. Daar heb ik nog steeds moeite mee. Het was Nike Air Max 90 Mens mentaal en emotioneel vermoeiend om zoveel verandering en onzekerheid te doorstaan, maar het enige dat consistent bleef, was actief. Ik was een hardloper.
Maddie en vrienden die een gletsjer verkennen.
Toen begon ik pijn te krijgen die niet weg zou gaan, niet met rust, ijs, medicijnen, crosstraining. Ik heb patellofemoraal syndroom - de knie van de hardloper. Het is niet glamoureus en er was geen dramatische gebeurtenis die deze pijn veroorzaakte, maar het stopte me in mijn sporen. Ik kan waarschijnlijk op twee handen rekenen het aantal keren dat ik sinds januari heb gelopen.
Patellofemoraal syndroom is iets dat een vrij gemakkelijke oplossing zou moeten hebben - je versterkt je bilspieren, je wordt beter. Maar probeer zoals ik heb gedaan, mijn vooruitgang is ijzig traag geweest. Nike Internationalist Femme Ik heb maandenlang elke dag oefeningen gedaan, ben naar PT gegaan en heb honderden keren met mijn arts gecommuniceerd. Ik word zeker sterker, als je Nike Air Vapormax Womens kijkt naar de kwalitatieve metingen die mijn PT heeft gedaan om mijn bilkracht te beoordelen. Ik probeerde op een gegeven moment terug te keren naar hardlopen, maar mijn pijn keerde terug met zoveel heftigheid dat ik terug was bij af. Ik was zó boos. Waarom kon Hillary Allen zoveel botten in haar lichaam tegelijk breken (inclusief haar rug!) En dan minder dan een jaar later de Cortina Trail 48K winnen? En ik ben hier met een stomme knie met iets stoms dat mensen repareren met een paar stomme lunges in 6 stomme weken, na maanden werk te hebben gedaan? Wat is er aan de hand?
We praten hier veel over depressies. Er zijn mensen voor wie rennen het enige is dat hen door hun depressie Nike Air Max 90 Mujer heen haalt. Er is die irritante en intense, post-race depressie die toeslaat wanneer onze doelen worden gerealiseerd en we niet meteen iets hoeven te trainen. Depressie is zo gebruikelijk in zijn vele vormen; het is belangrijk om erover te praten, omdat het zowel serieus als gestigmatiseerd is. Dus wat gebeurt er als in plaats daarvan het verlies van Nike Air Max 2017 Uomo hardlopen is wat bijdraagt ??aan depressie?
Besucher
Forum Statistiken
Das Forum hat 19475
Themen
und
77031
Beiträge.
|
Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor |