#1

panneaux de sortie

in Quasselecke 18.10.2019 07:34
von Banning • 924 Beiträge

Wat Nike Air Max 2017 Donna is er gebeurd met voedselbergen? Ze waren woedend in de jaren 90, maar je hoort er nooit meer over. Nu een 10 meter hoge stapel kaas waar ik behoorlijk effectief mee om kon gaan, maar de 10 meter hoge stapel stinkende loopkit die op de plek stond waar mijn wasmand ooit was, was een echt probleem. Ja, ik heb een kledingberg voor mezelf en die groeit met de seconde.
Ik moet eerlijk zijn, ik was mijn hardlooppakket niet vaak. De enige reden dat ik meedoe aan races is eigenlijk de schone T-shirts. Mijn theorie is dat ik binnen ongeveer een minuut nadat ik de deur uit ben zweterig en stinkend ben, dus ik kan net zo goed de uitrusting van gisteren aantrekken en beginnen zoals ik wil doorgaan - ponging van lichaamsgeur. Ik geloof ook dat waskits na ooit gebruik slecht zijn voor het milieu en de kleding sneller verslijten.

Nu Janathon op dit moment gebeurt, Nike Air Zoom Pegasus 32 Womens wordt mijn kit veel sneller en veel ruiger - en er is veel meer van. Dus ik beet op de kogel en stapelde alles in de wasmachine. Het mooie van een hardloopkit is dat het meeste polyester en lycra is - niet erg modieus, maar het droogt snel. Gisteravond toen ik me klaar maakte om te gaan rennen, gebeurde er iets geweldigs. Het aantrekken van mijn pakket was geen karwei, het was net als normale kleding aantrekken ... het was raar ... het was anders ... het was schoon!

Ik ben een bekeerling naar de geneugten van een schone hardloopset. Ik zal mijn panty's en T-shirt niet aan het einde van de altijd gemakkelijke run in de wasmachine gooien, maar soms, als een beetje een traktatie, motiveer ik mezelf met het vooruitzicht om een ??schone, fris ruikende set te dragen.

Ik ben blij dat ik hier nog een andere hardloper en auteur op de blog heb. Ik kreeg de gelegenheid om een ??boek van Nike Air Max 720 Mujer Ray Charbonneau te lezen, "Chasing the Runner’s High" ... wat mijn interesse trok bij het lezen van Ray's boek was dat hij aanbood het mij in digitaal formaat toe te sturen. Ik ben old school. Ik geniet ervan om een ??boek in mijn handen te houden en te genieten van de tastbare ervaring ergens in een boek verloren te zijn (er zijn papieren versies van beide boeken van Ray), dus het lezen van het e-boek was een nieuwe ervaring die ik meer dan graag probeerde.

Ik begon te rennen ... toen ik heel jong was. Een van mijn vroegste herinneringen rent de hoek van een open haard in en prikt een gat in mijn schedel. Later, in mijn vroege jaren '30, begon mijn riem strak te worden, dus begon ik meer te rennen en ik merkte dat ik het leuk vond.

Als ik niet ren, schrijf ik. Tot nu toe verdien ik genoeg geld om onze twee katten te voeren. Op een dag hoop ik ook mijn vrouw te kunnen voeden. Langlaufen, fietsen Nike Air Max 90 Donna en kajakken zijn ook leuk.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 4 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor