#1

accident vasculaire cérébral

in Quasselecke 11.10.2019 09:02
von Banning • 924 Beiträge

Dat is best goed. Ik vond een mooi ritme en voelde me consistent. Ik begon niet met de 4-uurs tempo groep zoals oorspronkelijk gepland, maar hield mijn totale tijd in de gaten om ervoor te zorgen dat ik dicht bij Nike Tanjun Mujer een gemiddelde van 9 minuten was. We begonnen in de buurt van de Space Needle en de eerste 10 mijl voerde ons door het centrum en daarna gingen we op weg naar Lake Washington en rond Seward Park. Ik besloot rond 9 uur een foto te maken, omdat het een Adidas Superstar Damen magnifiek gezicht was.

Dit is bijna een verhaal over twee races. De eerste 10 mijl waren op de weg en consequent iets minder dan 9 minuten mijl. Na mijl 10 sprongen ze allemaal tot boven 9. Nog steeds in een solide bereik, maar bij mijl 15, sprongen we op een snelweg ... de splitsingen daarna vertellen een ander verhaal. Ik probeerde mijn humeur hoog te houden, maar snelwegmijlen zijn niet mijn favoriet. Ik had flashbacks naar de 2010 race (andere koers) waar mijn ITB begon op te treden. Delen van de weg waren gekanteld en ik wist dat dat slecht nieuws was. Ik probeerde het vlakste Adidas Superstar Damen deel van de snelweg te vinden en mijn best te doen om het in stand te houden. De 19/20 mijl is niet nauwkeurig, er waren tunnels waar we door moesten rennen dus ik denk dat ik mijn GPS-signaal kwijt ben.

Tijdens het 15+ traject was mijn strategie het tempo van 9 minuten vast te houden tot 21 en dan te kijken of ik het de laatste 5 mijl sterk naar huis kon schoppen. Met sterk bedoel ik 8: 30-8: 45-achtig tempo.

Mile 20 totale tijd: 3 uur, 4 minuten (vanaf timing chip)

Als ik geen rennersbrein had en de wiskunde correct in mijn brein kon doen, zou ik gezien hebben dat ik met nog 6 mijl te gaan 56 minuten had om de 4-uurstreep te halen. Een tempo van 9 minuten vanaf hier zou me een 3:58 finish hebben gebracht.

Waar denk je aan als je denkt aan zwemmen? Lange tijd dacht ik aan vochtige kleedkamers, nat haar op een koude wandeling Nike Air Max 90 Damen naar huis vanuit het zwembad en vochtige handdoeken in mijn tas.

Ik dacht aan de steek van water die mijn neus opging, door een badmeester uit het water werd getrokken, hoestend en sputterend aan de kant van het zwembad, beschaamd en bang.

Uitgehongerd zijn zodra ik het water en de zout- en azijnchips uit de automaat kreeg. Zomers bij het strand waar dode vliegen en pleisters voorbij dreef en water zo koud dat het de hele dag duurde om erin te komen.

Een jaar geleden vandaag, met die idee?n over wat zwemmen in mijn hoofd betekende, ging ik naar mijn eerste zwemles. Ik wilde leren hoe ik goed kon zwemmen, zodat ik een triatlon kon voltooien. Ik had niet verwacht te leren zwemmen.

Zoals leren rennen leuk vinden, voelde je je goed over zwemmen niet 's nachts. Het was meer langzaam brandend dan liefde op het eerste gezicht. Nike Air Max Command Homme Eerst kwamen de basis, zweven en lichaamspositie in het water, daarna het begin van een beroerte en uiteindelijk hoe te ademen.

Na acht weken kon ik twee lengtes van het 25 meter lange zwembad in Victoria zwemmen met mijn nieuw gebouwde slag, maar ik was nog geen zwemmer. Het duurde nog eens acht weken oefenen en oefenen totdat ik de baan op en neer zwom zonder te stoppen.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 7 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor