#1

mes coureurs débutants

in Quasselecke 10.10.2019 09:14
von Banning • 924 Beiträge

Als sponsor heeft Whole Foods Market mij VIER gegarandeerde Nike Tanjun Mujer race-inschrijvingen Nike Air Presto Femme gegeven om aan JOU weg te geven! Dit zijn niet-betaalde inzendingen, wat betekent dat je verantwoordelijk bent voor het betalen van het inschrijfgeld en eventuele reiskosten, maar je plek is gegarandeerd. En aangezien de race-entry via de willekeurige trekking is gesloten, zijn dit vrijwel goud - eh, misschien Tiffany zilver?

Mijn moeder werd onlangs 60 en ging met pensioen. Afgezien van de drie dagen per week dat ze voor haar kleinkinderen (mijn neven en nichten) zorgt, ben ik nu behoorlijk jaloers op haar levensstijl. Ze gaat naar de sportschool om drie of vier keer per week te zwemmen, traint voor een wandelmarathon en gaat hardlopen. En ze bezoekt ook haar plaatselijke pub een paar nachten per week.

Holland & Barrett ondervroeg onlangs 4.000 vrouwen in hun jaren '30 en '60 om de verschillende houdingen Adidas Ultra Boost Mujer tussen de generaties te Nike Air Max 270 Herren zien. Ik kan me niet herinneren dat mijn moeder van mijn leeftijd was, omdat ik het toen te druk had om een ??baby te zijn. Dus stelde ik haar een paar vragen over hoe de wereld van bewegen 30 jaar geleden was en wat zij deed.

“Ik ging vroeger naar een muziek- en bewegingsles op de plaatselijke kleuterschool. Het was niets zo rigoureus als de aerobics die je nu zou kunnen doen. Een van de nummers die ze veel gebruikten was Stevie Wonder, ‘Is ze niet mooi’. Het was niets formeels en de vrouw die de klas leidde was geen gekwalificeerde instructeur of zoiets, het was gewoon een lokale vrouw in haar jaren '60 die het organiseerde.

“Er was ook wateraerobics. We zwommen in het zwembad en deden ook muziek en beweging, wateraerobics.

'Je vader heeft hockey en voetbal gespeeld. Soms ging ik hockeyen voor zijn team. Op Nike Air Huarache Womens een jaar toen je Nike Air Pegasus 83 Herren ongeveer zes was, deden jij en ik de mini-marathon van Peterborough. Dat was ongeveer 5k.

“Niet veel mensen deden toen marathons. Je oom Rusty, deed de allereerste Skegness naar Boston Seabank Marathon in het jaar dat je zus in 1976 werd geboren. Maar ik denk niet dat veel vrouwen die dingen deden.

"Ik had overdag geen auto - je vader gebruikte de onze om naar het werk te gaan - dus ik fietste overal met je mee als koerier. Of ik zou naar de stad lopen en terug van waar we woonden - dat was ongeveer drie mijl per enkele reis - met jou in de kinderwagen om de boodschappen te doen.

'Ik heb veel gewandeld toen ik zwanger van je was en je vader maakte zich grote zorgen dat ik tot nu toe liep. Hij vond niet dat ik het moest doen.

“Toen mijn moeder in de dertig was, deed haar generatie nog steeds al het wassen met de hand, dus dat kostte Nike Air Max 2017 Damen veel tijd voor hen en was heel fysiek werk. Mijn generatie had automatische wasmachines, dus het kostte ons minder tijd om het huishouden te doen en het was niet zo fysiek zwaar.

"Ik fiets niet meer omdat het mijn rug nu belast. Maar ik zwem vier keer per week, ik loop veel en ik jog. Toen ik jouw leeftijd had, denk ik niet dat mensen van in de zestig dat allemaal deden. Maar het is goed om actief te blijven. Mijn moeder stierf toen ze 59 was, dus ik denk dat ik tot 60 ben, is een goede prestatie voor mij.

"Ik train nu voor de Walk the Walk-marathon. Morgen loop ik naar de cakewinkel die daar 6,5 kilometer lang is en 6 kilometer terug om een ??cakevorm te verzamelen voor een bruidstaart die ik maak. Een paar van mijn goede vrienden hebben borstkanker gehad, dus ik loop voor hen. "

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 7 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor