#1

passez une bonne partie

in Quasselecke 28.09.2019 08:15
von Banning • 924 Beiträge

Een van mijn 'voornemens' in januari was om te stoppen met klikken op het kleine vergrootglaspictogram op Instagram. Dit pictogram geeft een feed met foto's weer van mensen die u niet hebt gevolgd maar die volgens de app relevant voor u zijn. Grotendeels, wanneer ik erop klik, toont het me zes pakketten en foto's van avocado's. Ik heb niets tegen avocado's, maar als je er een hebt gezien, heb je ze allemaal gezien. En toch zou ik door foto's kijken van mensen waarvan ik niet wist wiens snapshots van hun leven ik zou Nike Air Max 270 Mens vergelijken met die van mij.

Sociale media zijn voor ons allemaal een echte kans om de onrealistische idealen die de reguliere media ons bieden weer samen te brengen, Nike Internationalist Heren om ruimte te maken voor onze eigen ruimte en om ons leven te laten zien in al hun glorieuze, rommelige imperfectie. Maar we slagen er niet in het te nemen.

Ik heb een WhatsApp-groepschat met vijf vrienden. Vorige maand daagden we onszelf uit om virtueel als een groep over het Kanaal te zwemmen en hielden we een logboek bij van onze collectieve kilometers in het zwembad. We hebben elkaar aangemoedigd, foto's van brilmerken gedeeld en veel gelachen. We hebben twee en een halve virtuele oversteek gemaakt van het Kanaal. Ik ontmoette al deze vrouwen via sociale media en nu zijn ze echte vrienden.

Ik las vorige week een artikel over de opkomst van feministische nieuwsbrieven Adidas Zx 700 Dames en hoe vrouwen een veilige ruimte cre?ren voor het delen van schrijven en idee?n zonder online trollen en commentatoren. Misschien is dit onbewust dit wat mijn groep en vrienden en ik doen met onze WhatsApp-groep, het gebruiken als een veilige plek om elkaar aan te moedigen en een paar grappen te delen vrij van andere hulpeloze of negatieve commentatoren.

Nou, liegen is waarschijnlijk niet het juiste woord, maar soms vertelt je gemiddelde tempo je niet het hele verhaal. Als je splits als uurwerk lijken en je een run knock-out houdt die de hele tijd hetzelfde tempo aanhoudt, dan is je gemiddelde tempo waarschijnlijk je beste vriend en een nauwkeurige indicator van de training. Maar - als je bent zoals ik - en je de neiging hebt om rond te stuiteren met je tempo, dan kan je gemiddelde tempo tijd enigszins bedriegen.

Opmerking: als Nike Internationalist Womens ik 'gemiddeld tempo' zeg, bedoel ik niet het huidige gemiddelde tempo tijdens het hardlopen. Ik bedoel kijken naar een gemiddeld tempo NA de run is voltooid. Ook kan het gemiddelde tempo na het hardlopen een volledig nauwkeurige indicator zijn voor de intensiteit van een training. Niet minder dan een paar uur na het schrijven van dit bericht rende ik 14 mijl met een gemiddeld tempo dat het hele verhaal vertelde.

Als we naar de eerste helft van beide runs kijken, is het duidelijk dat de 18 miler een veel sterkere run heeft om te beginnen. Er zijn enkele lage 8 minuten mijlen, maar het is overal van 8: 06-9: 03 met een verschil van 57 seconden, wat een grote sprong in tempo is. De 20 miler voelt consistenter aan, zelfs als de kilometers langzamer zijn met een verschil tussen de mijlen op 36 seconden.

Kijkend naar het gemiddelde tempo www.susannabey.es van beide runs, lijken ze erg op elkaar, maar de 20 mijl run was een veel sterkere, meer consistente inspanning (over een langere afstand). In mijn laatste trainingscyclus worstelde ik met de lange termijn en de meeste leken erg op de 18 kilometer lange afdaling. Ik zou beginnen met een tempo dicht bij wat ik nodig had, Adidas Zx Flux Womens dan vervagen, vermoeidheid en bezwijken voor het lopen van de laatste paar mijlen. Na die 18 kilometer lange run zag ik een zeer vergelijkbaar patroon en deed ik een bewuste poging om langzamer te beginnen op de 20. Hoewel ik de laatste 5 vertraagde, blaas ik niet op en bleef redelijk dicht bij het gemiddelde tempo.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 11 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor