#1

pied local ou organisent

in Quasselecke 27.09.2019 08:24
von Banning • 924 Beiträge

Ik was echt sceptisch over het genieten van de 10 mijl die ik had gepland. Het was warm en mijn benen waren een beetje moe. Dus ik vertrok langzaam en nam het tempo op na 3 mijl. Uiteindelijk liep ik een onbedoelde progressierun met elke mijl sneller dan die ervoor (behalve mijl 9 die een grote heuvel heeft), gemiddeld 8,42 per mijl en ik Nike Cortez Heren voelde me helemaal goed. Wat nog belangrijker is, ik genoot ervan en was op tijd thuis om op de bank te zitten en de hele middag naar de Tour de France te kijken.

Excuses als het Taylor Swift-nummer in je hoofd zit ... en je bent welkom voor het Taylor Swift-nummer in je hoofd. Het kan allebei zijn.

Vandaag hebben we het over het belang van een shakeout-run de dag voor een race - meestal een comfortabel tempo van 2-3 mijl. Houd er rekening mee dat er een shake-outrun is die op de racedag voordelen biedt, maar we bewaren die voor een andere post. Je vraagt ??je misschien af: "hoe nuttig kan een run de dag voor een race ECHT zijn na maanden training?" Dat is een geweldige vraag, laten we eens kijken:

Als je klaar bent om de startlijn de volgende dag aan te pakken, heb je hopelijk het afbouwproces overleefd. Ik weet dat het pijnlijk Nike Air Pegasus 83 Femme kan zijn, maar je hebt het gedaan en je bent hier. Een korte loop van 20 minuten de dag ervoor kan helpen de bloedtoevoer naar de spieren te verbeteren en de benen los te maken voor de Adidas Adilette Slides Womens racedag. Deze korte, comfortabele run kan ook je neuromusculaire systeem een ??kickstart geven - de combinatie van het zenuwstelsel en spieren die samenwerken om beweging mogelijk te maken. En we willen de communicatie van je hersenen naar je spieren klaar voor gebruik, en ja, je zult het bewijs hebben dat je benen nog steeds werken.

De trainingscyclus kan mind-trucs met je spelen. De ene dag voel je je klaar om te PR, en de volgende week zijn je benen van steen en kunnen ze niet bewegen. Het is prima om een ??beetje ongerust te zijn over de racedag. Je hebt maanden werk verzet en het komt neer op een enkele dag - gewoon typen dat me nerveus Nike Air Max 90 Femme maakt. Een dag hardlopen kan je zenuwen kalmeren en je in staat stellen jezelf te centreren en mentaal voorbereid te zijn op de volgende dag.

Als je in een nieuwe stad bent, is het een Nike Air Max 270 Uomo geweldige manier om enkele van de bezienswaardigheden te zien, of om uit te vinden hoe een gedeelte van de cursus eruit zal zien. Misschien is het de eerste 2 mijl, of mijl 17 van de cursus. De meeste races in grote steden co?rdineren met een plaatselijke hardloopwinkel of organiseren hun eigen shake-out de dag ervoor, meestal 2-3 mijl. Hardlopen in een groep kan je een welkom gevoel geven, en vaak is het een geweldige manier om enkele tips te krijgen van hardlopers die bekend zijn met de cursus.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 3 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor