|
|
In 180 kcal Nike Air Max 2017 Dames GU Energy Labs Roctane Protein Recovery Mix, krijg je ongeveer 24 gram koolhydraten en 16 gram eiwit, wat een geschikt profiel is voor uithoudingsvermogenherstel - tenminste in het caloriebeperkte MDS. Ook is de chocolade-smoothiesmaak gewoon heerlijk voor mij, en was een traktatie om te drinken, zelfs in zeer hete omstandigheden direct na het hardlopen.
Ten slotte kan deze hersteldrank zonder speciale beker of pot worden geconsumeerd. Ik verpakte het poeder in ultralichte plastic zakken. Bij het be?indigen van elke fase, goot ik het poeder in een van de waterflessen die ons door de raceorganisatie waren gegeven, voegde de juiste hoeveelheid water toe, schudde en nipte.
Dit zijn de voedingsmiddelen die ik heb gegeten tussen het afronden van elke fase van rond het middaguur en ‘avondeten’ later in de middag / vroege avond. Ook hier Nike Cortez Heren richten we ons op voedingsmiddelen die een balans van calorisch dicht zijn; weinig water hebben; een fatsoenlijk macronutri?ntenprofiel bevatten voor mij bij MDS; vereisen geen pan, kop, fornuis of brandstof om te koken of te genieten; en zijn een plezier voor mij om te eten.
Een interessant achtergrondverhaal hier: historisch gezien heb ik bij MDS moeite om voedsel te eten dat zoet is als ik niet ren. Ik heb zelfs zin in hartig voedsel zoals noten en gedroogde plantains. (Ik heb echter nooit een probleem gehad met zoet lopend voedsel bij MDS.) Toen Magda Boulet en Roxanne Vogel me aanmoedigden om GU Energy Labs Stroopwafels als niet-lopende snacks te beschouwen, uitte ik deze bezorgdheid. Magda zei dat mijn verlangen naar hartig voedsel misschien een gevolg was van een verstoorde elektrolytenbalans en dat mijn lichaam eigenlijk Adidas Nmd Donna verlangde naar het natrium dat aanwezig is in het voedsel dat ik koos. Ze zei dat ik met een goede hydratatie en elektrolytenbalans geen problemen zou hebben met het eten van de zoetere Stroopwafels. Ik gaf hun theorie een kans en testte ze vóór de race in MDS-achtige omstandigheden, en ze hadden gelijk. Ik hield van mijn middagsnacks bij MDS!
Zoals eerder vermeld, ben ik dol op aardappelpuree en heb ik lange tijd vertrouwd op en genoten van verschillende soorten gedroogde aardappelpuree op de MDS en andere achterlandreizen. Dit wetende, ontwikkelde Roxanne Vogel vier verschillende smaken zelfgemaakte maaltijden op basis van gedroogde aardappelpuree. Elk van hen varieerde enigszins in hun gewicht en macronutri?ntenprofiel op basis van wat ze aan de basis van gedehydrateerde aardappelpuree voegde. Elk bood echter bijna 75 gram www.dieliseusen.de koolhydraten, 25 gram eiwit en 16 tot 20 gram vet aan.
Voorafgaand aan de tijd verpakte ik elke maaltijd in een diepvrieszak van een kwart formaat. Nadat ik klaar was met elke fase, vulde ik de zak met de juiste hoeveelheid water, mengde het water en de aardappelen goed en liet de zak een paar uur in de zon liggen. Dit kookte de aardappelen, verwarmde ze en gaf ze een mooie consistentie. Diepvrieszakken wegen een beetje meer dan de ultralichte plastic zakken waarin ik veel van mijn eten heb meegenomen, maar hun duurzaamheid is de extra paar gram gewicht waard omdat u uw voedsel erin kookt en eruit eet. Ik wil geen voedsel verliezen aan een lek!
Deze kookmethode kan worden gebruikt om een ??groot aantal voedingsmiddelen opnieuw te hydrateren en te koken en is een perfecte manier voor de meeste MDS-hardlopers Nike Air Max Sequent 3 Womens om hun diners te bereiden zonder een pot, kop, fornuis of brandstof te moeten meenemen. Het soort MDS-hardloper dat een uitzondering is op deze regel, zijn degenen die elke etappe rond het donker be?indigen en geen toegang hebben tot de zon in het kamp om te koken. Deze hardlopers kunnen echter een tactiek gebruiken die ik in sommige van mijn niet-race-achterlandreizen gebruik om mijn eten onderweg te koken. Dat wil zeggen, een paar uur voordat ik wil eten, giet ik water in mijn zak met gedehydrateerd voedsel en plaats die zak vervolgens in een buitenzak van mijn rugzak zodat deze wordt blootgesteld aan de zon en kookt terwijl ik in beweging ben. Natuurlijk moet je oppassen om je eten te beschermen, maar ik heb deze methode met veel succes gebruikt, en MDS-lopers die de stadia laat op de dag eindigen, kunnen dat ook.
Besucher
Forum Statistiken
Das Forum hat 19475
Themen
und
77031
Beiträge.
|
Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor |