|
|
Compartiment syndroom. Dit is een meer ernstige aandoening waarbij de spieren in de vier compartimenten doorbloed raken van bloed als gevolg van verhoogde activiteit en in deze compartimenten druk uitoefenen op de zenuwen. Symptomen zijn onder meer hevige pijn gevolgd door gevoelloosheid en tintelingen tijdens die activiteit waarbij de loper uiteindelijk moet stoppen. Binnen 30 minuten verdwijnen de symptomen meestal. Deze aandoening vereist meestal chirurgische vrijgave van de compartimenten, maar recente literatuur suggereert nu dat het wijzigen van Nike Air Presto Femme uw loopvorm in een meer natuurlijke vorm met een middenvoet- of voorvoetaanslagpatroon de aandoening kan oplossen.
Wat veroorzaakt scheenspalken?
De meest voorkomende oorzaak van scheenbeensplinters is door overmatig gebruik, dat kan te wijten zijn aan te veel te snel rennen of te snel gaan. Onjuiste vorm kan ook leiden tot Nike Air Max Motion Damen scheenbeenspieren omdat het overmatige spanning op de beenspieren plaatst waardoor ze overmatig worden gebruikt.
In mijn praktijk benader ik deze bovenstaande omstandigheden door de hardloopvorm, trainingsintensiteit en trainingspatronen te corrigeren. Zelden of nooit heeft een hardloper een orthopedische schoen nodig om deze blessures te corrigeren.
Zoals altijd, als u een van deze symptomen ervaart, is het het beste om contact op te nemen met uw arts en uw hardlopen te stoppen.
Het Pegasus 36 Trail-bovenwerk heeft twee lagen. De binnenlaag is meer gedempt, waardoor de loper het gevoel heeft dat zijn / haar voeten op hun plaats zitten zonder zich beperkt te voelen.
Het geperforeerde bovenwerk van mesh zorgt voor een gemakkelijke ademomgeving, terwijl lucht en water kunnen stromen.
De Flywire vetersluiting en integratie van Nike Air Pegasus 83 Damen overlay rond de ogen doen fantastisch werk om de middenvoet comfortabel te beveiligen. Ademend vermogen is uitstekend en ik vind ze luchtig op warme dagen.
Ik krijg niet vaak de kans om drainage te testen, maar tijdens een recente run tijdens het oversteken van een gezwollen kreek op gladde stammen, doopte een voet volledig en merkte op dat ik echt geen klotsen had en ze droogden snel.
De Amerikaan Ryan Hall neemt niet deel aan de Boston Marathon 2013, heeft race-sponsor John Hancock Financial woensdag aangekondigd. Volgens een persbericht heeft “Hall cruciale training gemist vanwege een quadriceps-spanning.” Hall heeft het Amerikaanse record op de Boston Marathon, een 2: 04.58 in 2011.
Hall is het afgelopen jaar gehinderd door blessures. Hij viel uit de Olympische marathon in Londen vanwege een hamstringsoort en nam in Adidas Zx 750 Damen november niet deel aan de New York City Marathon vanwege een quad-spanning. Hij liep vorig jaar niet in de Boston Marathon omdat hij trainde voor de Olympische Spelen.
Andere eerder aangekondigde mannelijke elite-hardlopers die ook hebben geannuleerd vanwege een blessure zijn Moses Mosop, Shami Dawit, Eric Gillis en Lucas Rotich. Twee elitevrouwen vielen ook af vanwege 'gebrek aan fitness' - Asefelech Mergia Medessa en Karolina Jarzynska.
Drie lopers werden toegevoegd aan het eliteveld: Tirfi Tsegaye Beyene, Lelisa Desisa Benti en Laban Korir.
Als de Nike Kiger er niet was geweest, zou de Nike Pegasus mijn favoriete schoen zijn voor als ik op paden wil inzoomen.
Hoewel er enkele belangrijke verschillen tussen de twee modellen zijn, lijken ze wel hetzelfde type schoen aan te pakken: snel, strak en comfortabel.
De voorkeur voor Nike Air Max 97 Womens de meeste hardlopers kan liggen in het feit of het individu de voorkeur geeft aan een bijna-nulval (Kiger) of een schoen die een meer maximalistisch gevoel heeft (Pegasus).
Maar in beide gevallen zou het moeilijk zijn om fout te gaan op gladde paden met de Pegasus of de Kiger.
Besucher
Forum Statistiken
Das Forum hat 19475
Themen
und
77031
Beiträge.
|
Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor |