absolvieren sollte oder nicht

in Quasselecke 22.08.2019 09:25
von Banning • 924 Beiträge

U kunt uw gepersonaliseerde trainingsprogramma's maken. Je kunt een enkele run maken waarbij je 3 minuten opwarmt (gedefinieerd door snelheid of hartslagzones), dan 3 minuten snel, dan 2 minuten herstel, dan 5 minuten langzaam tempo ... je kunt zoveel segmenten maken als je wilt, voor zoveel individuele runs als je wilt.

U kunt dus een trainingsprogramma volgen en dit in uw agenda programmeren.

Stel dat er in uw agenda een persoonlijk programma is gepland voor vandaag. Wanneer u de Nike Internationalist Femme activiteit start, vraagt ??het horloge u of u de vooraf gedefinieerde training wilt uitvoeren. Op dat moment is het alsof je een coach naast je hebt. Het Adidas Nmd Dames display toont het aftellen voor het huidige segment, plus alle andere gegevens die u hebt ingesteld. Het zal controleren dat u binnen de parameters van het segment blijft. Als je te snel of te langzaam gaat, trilt het horloge en laat je weten dat je moet corrigeren. Dan 5 seconden voordat het volgende segment begint, zal het aftellen trillen om u te laten weten dat het volgende segment gaat beginnen. En zo verder tot het einde van de training.

Hoewel het in het begin even duurt om dit in te stellen, vind ik het een fantastische functie. Als je alles eenmaal hebt ingesteld, ben je klaar om te gaan.

Vergeet je pieptests, VO2 max-tests en dergelijke, de grootste indicator voor je huidige Nike Air Max Command Damen conditie is de 60m sprint voor de bus. Je denkt misschien dat je goed hersteld zou zijn van de heuvelsessie van gisteravond of je laatste lange run - Adidas Superstar Damen dat wil zeggen totdat je er op tijd uit bent om op tijd bij de bushalte te komen. Het is de ‘schil om te onthullen’ van pijnlijke spieren.

Vanmorgen, me iets beter voelend dan de afgelopen paar ochtenden, overwoog ik of ik vanavond mijn trainingssessie zou gaan doen of niet. Toen ik mijn oprit uit liep en aan het einde van de weg kwam, kwam de bus. Vanaf hier is het ongeveer 60 meter naar de bushalte en het was te nat en winderig om na te denken over lopen - ik miste die bus absoluut niet.

Gaan van een wandeling naar een sprint in de ruimte van twee stappen met koude spieren staat waarschijnlijk in elk boek over wat we niet moeten doen tijdens het hardlopen - maar we doen het elke keer als we rennen voor de bus, de trein of om te voorkomen dat we worden gerend door een gek op een Boris Bike.

Ik kwam op tijd bij de bushalte, maar bleef Nike Air Pegasus 83 Uomo achter met pijnlijke benen en brandende longen - genoeg informatie om me te vertellen vanavond op de bank te blijven zitten en misschien te overwegen Nike Air Max 90 Dames mijn trainers in het weekend aan te doen. Het deed me ook nadenken over het tempo waarin ik loop in snelheidssessies - nooit heb ik de duizelingwekkende hoogten bereikt die ik doe in het bushaltedashboard.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor