ndaard parachute koord) om de voet vast te zette

in Quasselecke 03.04.2019 07:50
von yaya2017 • 257 Beiträge

Nike's nieuwe $ 350 Adapt BB "slimme sneakers" roepen Michael J. Fox op als Marty McFly in "Back to the Future II." Maar deze schoenen zijn gemaakt voor basketbal en zijn "ingesnoerd" met een Nike Air Max 90 Womens Pink smartphone-app. (Nike)
De nieuwe sneakers in de stad zijn "Nike Air Max 2017 Mujer slim" en zullen "Back to the Future II" -fans van de zelfrijzende schoenen, Marty McFly, eraan herinneren. Alleen deze worden geleverd met een app - Marty's niet - en de slanke kicks zien er niet uit als onhandige, dikke maanlaarzen.Nike schoenen die Nike Air Max Thea Heren Michael J. Fox in de film droeg, en in 2016 een real-life paar introduceerde - de "power-vetersluiting", $ 720 HyperAdapt 1.0, die er nog steeds zijn. Maar nu komt het nieuwe Nike Adapt, Nike Air Max Thea Mujer meer betaalbaar voor $ 350 en met betere technologie, volgens vroege en enthousiaste recensies. "Ik heb geen fee?nlente die magisch-glazen pantoffels ontwerpt die me perfect passen, maar Nike's vetersluiting van Adapt BB-schoenen komt behoorlijk verdomd dichtbij, "Schrijft Alfred Ng voor CNET." De Nike Air Max 2017 Femme nieuwe $ 350 'smart sneakers', ingesteld voor uitgave feb.

De "Back to the Future" Nike Air Vapormax Womens flashbacks stromen als een rivier. "Sinds ik Michael J. Fox zag Nike Air Presto Femme met het gebruik van die zelfgenezende schoenen als Marty McFly in Back to the Future toen ik nog een kind was, wilde ik graag zien dat soort technologie in actie ", schrijft Chris Smith voor de technische website Nike Internationalist Mujer van BGR." Onnodig te zeggen dat ik mijn veters duizenden keren handmatig moest binden tot de technologie beschikbaar kwam. En toen het werd gelanceerd, was het behoorlijk duur. Nike Air Max 97 Mujer "Maar Nike heeft nu een goedkoper paar zelfkrammen dat niets te maken heeft met die Back of the Nike Air Max 270 Mujer Future-snufjes. Nike Air Max 90 Womens De nieuwe Nike Adapt BB heeft ingebouwde slimme functies die bedoeld zijn om de prestaties van atleten te verbeteren wanneer het er echt toe doet. "De schoenen zijn ontworpen voor basketbal. Vanavond zal Boston Celtics, klein voorloper, Jayson Tatum de eerste NBA-speler zijn die Nike Air Max 90 Womens ze in een wedstrijd draagt, meldt ESPN. "We hebben basketbal gekozen als de eerste sport voor Nike Adapt opzettelijk vanwege de eisen die atleten aan hun schoenen stellen," Eric Avar ,

"Tijdens een normaal basketbalspel verandert de voet van de atleet en Nike Air Max 270 Womens het vermogen om je Nike Air Max 95 Mujer pasvorm snel te veranderen door je schoen los te maken om de bloedstroom te vergroten en vervolgens weer aan te spannen om te presteren, is een belangrijk element waarvan we denken dat het de ervaring van de atleet zal Nike Air Max 95 Mujer verbeteren." werk. Wanneer u er voor de eerste stap in stapt, "meet een aangepaste motor en tandwieltrein de spanning die de voet nodig heeft en past zich Nike React Element 87 Mujerovereenkomstig aan om de voet strak te houden", beschrijft de Nike-website. "De treksterkte van de vetersluiting onder de voet is in staat om 32 pond kracht te trekken (ongeveer gelijk aan die van Nike Air Max 270 Femme een standaard parachute koord) om de voet vast te zetten in een hele reeks bewegingen." Door op een knop aan de zijkant van de schoen te drukken, of door de Nike Adapt-app op een smartphone te gebruiken, kun je de pasvorm aanpassen - en de kleur van de knoppen op de schoen Nike Air Max 720 Womens wijzigen, meldt Nerdist. Ze moeten om de twee weken worden opgeladen.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor