#1

premières personnes dans lesquelles

in Quasselecke 23.04.2020 09:11
von Banning • 924 Beiträge

Vind uitrusting die voor jou en je hond geschikt is voor training en racen. Ik heb spullen waar ik van hou, maar misschien hou je wel van iets heel anders. Ik geef de voorkeur aan een harnas versus een halsband voor mijn Stella en ik geef de voorkeur aan een handvrije riem met een heupgordel versus iets dat ik in mijn hand houd. Ik hou van harnassen over halsbanden vanwege de druk die op de keel wordt uitgeoefend wanneer de hond aan een halsband trekt versus het spreiden van de druk over de borst / rug. Ik ben ook een fan van de vrijheid Nike Air Max 270 Mujerdie een tailleband me geeft, omdat ik soms nodig heb dat mijn hond achter me staat en soms heb ik haar voor me nodig. De taillelijn geeft haar de mogelijkheid om te bewegen in een houding die comfortabel is voor haar en mij. Nike Air Max 200 Donna Uitrusting kan zo simpel zijn als de vrije lijn van een stuntpuppyhand of zo technisch als een volledig Canicross-systeem met een superlichte lijn en een speciale release voor noodsituaties. Sommige riemen en lijnsystemen hebben opslag op de riem voor water / kakzakken / traktaties en kunnen uw rugzak vrijmaken voor uw eigen behoeften.

Vergeet ten slotte niet om rekening te houden met eerste hulp bij honden. Ik ren altijd met mijn telefoon, zodat ik kan bellen als er een noodgeval ontstaat. Ik draag ook een Nike Air Max 2017 Dámské extra buff voor het maken van compressieverbanden of het bedekken van wonden totdat ik voor hulp naar een hulppost kan gaan. Slangenbeten op het pad kunnen voorkomen in de lente- en zomermaanden, dus wees voorbereid met vloeibare Benadryl in de auto om zwelling te verminderen terwijl je je hondenracer snel naar de dierenarts brengt. Praat met uw dierenarts over de dosering. Veel bedrijven maken slings die superlicht en opvouwbaar Adidas Nmd Damen zijn om uw hond gemakkelijker van het pad af te krijgen dan hem zonder hulp te dragen, dus als u op een super technisch parcours bent, kan dit een must zijn om mee te nemen. Zoals altijd bij trailhonden, blijf op de hoogte van hartworm en vlooien- en tekengeneesmiddelen, omdat blootstelling aan al deze insecten mogelijk is op de paden. Bewaar een kopie van de huidige vaccinaties, vooral hondsdolheid, in uw voertuig voor het geval u toch een spoedreis naar de plaatselijke dierenarts moet maken. In gebieden waar leptospirose veel voorkomt, zijn vaccinaties mogelijk nodig om uw honden te beschermen, maar onthoud dat Lepto een vaccinatie van zes maanden is, in tegenstelling tot de meeste andere, die één tot drie jaar kan duren.

Ik heb hoogstens zo niet al mijn trailraces van tien milers tot zware marathons gereden met mijn Australische herder Stella en train haar en ik momenteel voor een 50 miler. Ze is geweldig geweest om me te helpen tijdens modderige runs en om mijn moreel hoog te houden tijdens superharde runs. Met de www.velerosdelsur.esjuiste training en aandacht voor voeding, lichaamsconditionering en wedstrijddagomstandigheden, kan racen met je trailhond best leuk en lonend zijn!

Voor de lunch vandaag gingen mijn collega's en ik naar Arriba Arriba voor een teamlunch. $ 8,95 voor een lunch EN een drankje? Zoet. Fajitas zijn mijn Mexicaanse go-to omdat ze eigenlijk gewoon kip en groenten zijn. Soms heb ik de tortilla's, soms niet.Nike Internationalist Uomo 'Ga je hier een foto van maken?' vroeg iedereen. Werken op sociale media betekent dat je blog geen groot geheim is, wat best gaaf is.Nike Air Max Classic Bw Mujer Het betekent ook dat je allemaal je telefoons eruit haalt als je gaat zitten, zodat je kunt inchecken bij Foursquare.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 23 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor