#1

buissons lorsque vous avez besoin

in Quasselecke 16.04.2020 07:30
von Banning • 924 Beiträge

Wandelen bracht me op de paden, maar tegenwoordig mag ik om verschillende redenen buiten tijd doorbrengen, waaronder een hernieuwde liefde voor trailrunning en mijn werk als natuurbeschermingsbioloog. Ik doorkruis voorjaarstraining met slakonderzoeken door vochtig bladafval. De zomer en vroege herfst worden doorgebracht in de Alpen, vlinders tellen en backpacken met vrienden en langs bergkammen rennen. Naarmate de dagen korter worden en mijn studiesoorten een toevluchtsoord vinden voor de winter, volg ik het voorbeeld en keer ik terug Nike Air Max 2017 Mujer naar kantoor om gegevens te analyseren en rapporten te schrijven, waarbij ik balans vind in kortere weekendtochten in de sneeuw en regen en hagel.

Trailrunning heeft het gevoel alsof je op een andere manier thuiskomt. Het fysieke en mentale uithoudingsvermogen, de meditatieve beweging, het vertrouwen dat opbouwt, rustig. De te overwinnen hindernissen. Het is alsof ik in een volledigere versie van mezelf kom, een waarvan ik niet wist dat hij bestond. Tijdens mijn runs kijk ik rond en struikel over mijn voeten en toch probeer ik iedereen te begroeten. Goedemorgen, zachte pika met je schrille kleine meeps. Hallo, winterkoninkje met je spiraalsgewijs lied. Er zijn wortels om te manoeuvreren en rotsen om overheen te klimmen en kilometers te gaan en ik speel spelletjes en stel mezelf vragen. Is er zicht rond die volgende bocht? Kan ik de Nike Air Max 1 Damen eerste trilliums van het seizoen vinden? Wat eet die grondeekhoorn? Ik stop voor een hapje en probeer de planten om me heen te identificeren. Ik zoek wezens die bij mijn snelheid passen - haviken die op thermiek stoten als ik me snel en sierlijk voel, paarse grondkevers als ik dat niet ben. Als ik overschakel op wandelen komen de planten beter in beeld. Het is moeilijk om botanisch te zijn wanneer je een puinhelling afvaart.

Misschien Adidas Zx 700 Donna speel je dit spel ook, terwijl je rustig langs doorweekte winterpaden rent, gedempt door bladafval of sneeuw, op zoek naar dierenprints en droomt van de lente. Maar zo niet, dan moedig ik je aan om het uit te proberen. Leer een paar plantennamen, misschien een paar vogels. Zeg hallo tegen die kousenbandslang. Kijk rond in de struiken wanneer je een pauze nodig hebt en profiteer van nieuwe uitkijkpunten als je valt. Kijk waar u verbinding mee kunt maken terwijl u over de paden reist. Veel plezier ermee. Wees nieuwsgierig. Getuig van de seizoenen, van dingen die veranderen en groeien en sterven en regenereren. Misschien vind je jezelf meer thuis.

Ik kom terug uit Hawa?, maar mijn lichaam is dat niet. Vanmorgen om 7 uur wakker worden voelde alsof ik om 1 uur wakker werd. Ik deed wat suf, duizelig Yoga On Demand voor het werk Nike Air Presto Donna om te proberen de zaken wakker te schudden, de zaken los te maken na een lange vlucht en de hele dag op mijn werk rustig te blijven.
Ik ben van plan de hele dag water te slaan, maar ik heb ook een venti-koffie en een spekbroodje van Starbucks. Ze hadden helaas allemaal geen spinazie-feta-wraps meer.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 11 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor