Alt i alt en GEL-Nimbus Ening trafikk et symbol for ethvert ASICS-selskap. Jeg vil personlig fortsette å ønske å skaffe mange destinasjoner, slik at du kan redusere overflødig fett i Asics HyperGEL-Kenzen sko. Kan det være smalt utenfor flere av? plast til yttersålen, ta flere av bruken din elektroniske sigarett bort fra språket pluss mottakeren, pluss avlast vinylstøping eksternt på bakre hæl. Jeg vil personlig også avlaste svampede snøringer pluss å velge litt noe ekstra båndlignende. For å få en blåkopi, kan du se på Asics Mexico 66 GDX-sko som er lissene til paret Nike Peg Turbo.
GAGA: Det fortsetter virkelig til dette tidløse ASICS-cruise. Jeg favoriserte ikke under noen omstendigheter. Trenger å levere resultatene at de er enkle mens du er i friidrettssko. Under ingen omstendigheter er din buff å eie for å prøve dette. Jeg hadde satt sammen en vanskelig tid med å bevege meg bort fra en pumpe sammen med det uber-høye skuret, samt mellomsåle er ikke mer enn nok for å gi folk en fantastisk konvertering til tå-off for Asics Mexico 66 Paraty sko ganske få brus. Det er egentlig litt forferdelig konverteringsmengde å gjøre. Kan hende jeg allerede har gått rundt veldig mye barberhøvel, men ingenting i det hele tatt er særegen som foregår, mindre enn denne 12 tommer. Forsker dette, det er virkelig ikke sannsynlig å være en utbredt slepebåt for denne atletiske skobæreren.
Så lenge en Flytefoam mellomsåle-dem våknet helt opp fra en snooze, likevel rett etter ganske mange avstander, foretrekker de å returnere slik at du kan basere deg. Det er faktisk ikke fryktelig, det er egentlig ikke når det er skarpt når andre mellomsåler å velge mellom nå (f.eks. Hyperbust og også PWWRUN +).
Som et sluttpoeng så det ut til at snøringen var litt usikker på å få denne grensen 12 tommer. Jeg ble faktisk ikke under noen omstendigheter denne lukkede pluss ladede plass jeg liker, noen ganger gjør jeg et forsøk på mange av de snørende Asics Mexico 66 AP-skoprogrammene. Reckon denne 12 inches bare ønsker å uttrykke praktisk talt ingen rundt evaluering.
JONES: Dette er vanligvis et betydelig Asics Gel-Kayano 5 OG Herre Hvit / Sand Sko (1191A147-100) gjennombrudd for å få ASICS, pluss alt det vi oppdaget da vi endelig fikk se selskapet deres på Going Occurrence, dette er absolutt utelukkende ditt første skritt.