eigenen sprechen

in Quasselecke 10.04.2020 08:48
von Banning • 924 Beiträge

Na veel koekjes, wijn en POM (uit een zaak die de POM-mensen me een tijdje geleden stuurden) martini's gisteren, had ik geen hoge verwachtingen van de race van vandaag.

Zoals gewoonlijk verslapte ik me een beetje en kwam ik te laat. Ik stond aan het begin op rond de 102e en 5e, rond 7.30 uur. Mijn plan was om mijn pakket op te halen, mijn tas te controleren met mijn jas (ik neem meestal geen jas mee of check een tas, maar ik Nike Air Max 90 Homme bevroor na deze race vorig jaar, dus ik heb vandaag een jas meegenomen), gebruik de badkamer en voer dan het verdomde ding uit.

Goed! Op de een of andere manier miste ik op de website dat het ophalen van pakketten zich op het hoofdkantoor van NYRR bevond, 13 blokken vanaf het begin, dus ik moest me haasten om mijn pakket op te halen. Terwijl ik naar beneden liep, dacht ik: 'misschien zal dit niet zo erg zijn. Misschien kan ik daar de badkamer gebruiken, en ik zal zoveel slimmer zijn dan iedereen die de Port-a-Potties gebruikt ... "Nou, NYRR liet lopers de badkamers niet gebruiken op hun hoofdkantoor. (Kreupel.)

Dus nadat ik 13 blokken terug naar het startgebied had geduwd, controleerde ik mijn tas met mijn jas. Ik stond op het punt de Port-a-Potty te gebruiken, maar ze sloten de kraal af en ik wilde niet achter iedereen blijven Nike Tanjun Damen] steken. Ik sprong in mijn kraal en begon me mentaal voor te bereiden op de race en rond te kijken naar Rebecca. Ik weet niet wanneer ik me realiseerde dat ik mijn D-tag (de timingchip) miste, maar het was voordat de race begon, dus ging ik terug naar mijn jas om hem te halen.

Super goed. Dit wordt een geweldige race, dacht ik, heel sarcastisch. Ik ren meestal niet met muziek of een koptelefoon, maar ik wilde eigenlijk gewoon uitrusten en niet nadenken over hoe ik echt niet wilde rennen en hoe het niet goed was gegaan ... al ... en de race was nog niet eens begonnen.

Net als bij elke andere race was de eerste mijl slecht. Ik vind mijn groove meestal ergens tussen mijl 2 of 3 voor races langer dan een 5k. Vandaag vond ik het pas op minstens mijl 4, toen ik een Gu nam. Ik kon de negativiteit niet uit mijn hoofd krijgen - het Nike Air Presto Femme "waarom doe ik dit in godsnaam?" Mijn spieren waren de hele tijd erg strak. Na mijl 4 werd het een beetje gemakkelijker, maar ze waren nooit gemakkelijk. Bij elke mijlmarkering die ik zag, dacht ik: "Ik ben pas vijf? Ik ben pas zes? "

'Ik wou dat ik nog twee weken de tijd had om te trainen. Dan voel ik me er klaar voor '', zei Nedis een week voor haar eerste 100.000 evenement tegen me. Ze gaf toe dat de gedachte om haar verste afstand tot nu toe te lopen zenuwslopend was, maar ik moedigde haar aan en zei: 'Nedis, je bent klaar. Je hebt er alles aan gedaan om je voor te bereiden. Nu is het tijd om het voor elkaar te krijgen. "

Nedis was niet alleen nerveus over de afstand, ze werd ook ge?ntimideerd door de gedachte de nacht in te rennen. Ze had dit NOOIT eerder gedaan. Eerlijk gezegd herinner ik me dat ik dacht dat ik haar meer Nike Air Max 270 Uomo had moeten voorbereiden op dit deel van haar race. We hadden ons gefocust op het vergroten van haar afstand door meer afstand te lopen, maar niet om in het donker te rennen.

Ik wilde nu niet voorstellen dat ze een week na haar evenement in het donker zou gaan trainen. Ze hoefde zich alleen maar te concentreren op het bereiken van de finish. Ik wist dat ze het zou redden. Haar training was goed. Nachtlopen is een onderdeel van ultralopen dat bij het territorium hoort. Zodra je omhoog springt van afstanden van 50 km / 50 m, vergroot je de kans om de nacht in te rennen, afhankelijk van de cursuselementen.

Pre-race-kriebels zijn een natuurlijk gevoel dat we hebben in de aanloop naar de start van een race, en hoewel we misschien niet over onze eigen praten, kunnen de kriebels blijven hangen tot het moment dat we de startlijn onder ogen zien. Veel hardlopers voelen zich zenuwachtig als ze weten dat ze op het punt staan ??zichzelf in een ongemakkelijke toestand te brengen. Vragen over paraatheid beginnen bij ons op te komen. Fysiek voelen we ons misschien klaar, maar mentaal laten we de twijfel overnemen.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor