montrant des photos de mon voyage

in Quasselecke 08.04.2020 08:17
von Banning • 924 Beiträge

De stad Leadville ligt vlak bij de Continental Divide, omringd door de Sawatch en Mosquito Ranges in het kleine Lake County. Beroemde 14ers New Balance 574 Womens en 13ers verschijnen in elke richting, inclusief Mt. Elbert, de hoogste top van de Rocky Mountains in Noord-Amerika. Vail, Avon, Breckenridge, Twin Lakes, Aspen en Buena Vista zijn allemaal binnen een uur rijden op een heldere dag, waardoor Lake County een kosteneffectieve thuisbasis is voor een bergloper die naar opties hunkert.

Terrein
Het lijdt geen twijfel dat Leadville wordt omringd door echte bergen. Onze paden zijn rotsachtig en dwingen je voeten om snel en opzettelijk te bewegen. Verwacht longklimmende beklimmingen, quad-brandende afdalingen en gemakkelijke eenzaamheid (vaak zonder gsm-service). Bijna elke bergtop of pas heeft een soort enkelsporige of overwoekerde weg die omhoog slingert, dankzij de mijnwerkers die hun rijkdom een ??eeuw geleden zochten. Het is niet moeilijk om de overblijfselen Nike Internationalist Femme van de hutten van mijnwerkers Nike Air Huarache Womens en hun bijgebouwen te vinden - ze staan ??meestal naast een ijzige stroom, een dozijn prospectieve gaten en een gietijzeren kachel uit de jaren twintig.

Leadville zelf ligt in een vrij vlak en breed dal. Als je een roadrunner bent, je longen nog steeds in de lucht wennen, of als je gewoon je quads nog een dag wilt bewaren, zijn er nog steeds mogelijkheden om te spelen: Highway 82 naar Aspen ziet in de winter zelden voertuigen voorbij Twin Lakes afsluiting en de Mineral Belt Trail heeft 18 km aan gemakkelijke, geplaveide heuvels met interessante informatieborden en uitzichtpunten. De rotsachtige oude postkoetsweg, gemakkelijk te bereiken vanuit het kleine stadje Granite in het dal, bevat niet te veel sneeuw en kan in de lentemaanden ronduit tropisch aanvoelen.

Weer
Ik ga dit niet bedekken: de winters Nike Air Pegasus 89 Womens zijn lang, koud en erg Nike Air Max 270 React Femme besneeuwd. Hekken, kleine bomen en sommige wegen zullen maandenlang onder de sneeuw worden begraven. Terwijl ik dit eind februari schrijf, is de sneeuw in mijn voortuin zo hoog als mijn schouders. Dit maakt het onderhouden van een oprit ellendig, maar betekent dat Leadville geweldig is voor crosstraining buiten het seizoen en winterrecreatie. Oude mijnwegen maken onze bergen toegankelijk voor backcountry ski?n en splitboarden, langlaufen, sneeuwschoenwandelen, ijsklimmen of gewoon de piste op Ski Cooper. Een indrukwekkend netwerk van gratis geprepareerde paden beslaat in de winter het mijngebied in het oosten. Ongeploegde provinciale wegen zoals Halfmoon of Turquoise Lake Road, worden stampende terreinen voor atleten en hun honden, in plaats van de campers van de zomer. Nieuwe, gebruikte of huurapparatuur is Nike Air Vapormax Uomo te vinden op verschillende locaties langs Harrison Avenue (zonder Summit- of Eagle County-prijzen.)

Als je deze blog sinds het begin hebt gelezen, zag je mijn reis zoals deze zich ontvouwde. Als je pas onlangs bent begonnen met lezen, heb je misschien mijn foto's voor en na gezien. Maar een lezer vroeg me onlangs om een ??bericht te plaatsen met foto's van mijn reis, en ik vond het een goed idee.

Dus hieronder zie je foto's van mijn reis terwijl deze zich ontvouwde, evenals mijn beste schatting van mijn gewicht op dat moment. (Ik wou dat ik hier een beetje beter was geweest in het documenteren van mijn gewicht, maar c'est la vie. Sorry voor de waardeloze kwaliteit van sommige van deze foto's.)

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor