#1

verrast waren door een behoorlijke

in Quasselecke 07.04.2020 09:39
von Banning • 924 Beiträge

Mijn man zegt graag 'alles gebeurt met een reden'. Ik stel me graag voor dat ik hem een ??klap in zijn gezicht geef, want dat is het MINSTSTE NUTTIGE DING OOIT in vreemde tijden. Ik zeg niet 'stoer', omdat mijn leven niet echt 'stoer' is geweest, ik heb gewoon wat 'wat de hel?' hier en daar.

Ik moet echter toegeven (braakt een beetje in mijn mond), mijn man heeft gelijk. :: huivert :: Die woorden voelden vreselijk om te typen. Mijn man heeft gelijk, maar je kunt alleen Nike Air Max 270 Femme erkennen dat alles om een ??reden gebeurt nadat de storm is opgetrokken en je wandelt in de zon van de reden. Er zijn de afgelopen jaren een paar gebeurtenissen geweest die tot voor kort niet verbonden en onschadelijk leken. Nu ik opgewarmd zit door de stralen van 'het plan', realiseer ik me hoe doelgericht het lot werkelijk is, en hoeveel stromende invloeden ons voorbereiden en voorbereiden op tijden van 'gebeuren' en tijden van 'rede'.

Drie jaar geleden, in januari, vroeg een vriendin me om een ??meisje van slechts 5 km met haar te runnen. Ik zei ja, wetende dat ik geen halve mijl kon lopen, laat staan ??5 kilometer. Ik ben nooit atletisch geweest (lees: bandkind, Latin Club President, Model UN). Mijn familie rent niet. Mijn man wist dat ik de 5 km zou benaderen met een "houd mijn bier" -houding, en dat hij waarschijnlijk zou Nike Air Max 90 Mujer falen. Opnieuw (braakt) had hij gelijk. Hij stelde voor dat ik de C25K-app zou proberen en het werkte. Eigenlijk werkte het meer dan. Het werkte als hero?ne en sindsdien heb ik het niet meer uitgeput. Ik eindigde die december mijn eerste marathon. Sindsdien heb ik 3 wegmarathons en 2 trail 50k races gelopen.

Dit is wat ik vorig jaar deed (het is gewoon een soort mooie half-up), en ik vond het leuk, maar ik denk dat mijn haar daar nu te lang voor is. Ik wil iets spannender doen dan een uitbarsting, want mijn haar is sowieso van nature steil. Mijn haar houdt geen krul goed vast en ik vind het niet leuk hoe mijn gezicht eruitziet met al mijn haar omhoog.

Om het even welke idee?n?

Bewerkt om toe te voegen: de jurk is weer strapless en vrij eenvoudig, behalve wat ruches op de borst. Ik draag dezelfde ketting als op deze foto.

Met mijn bal op komst, moest ik mijn loopschema aanpassen. Ik doe mijn lange run voor het werk morgen (?!?!?!) En ik heb gisteravond mijn "easy" -run gedaan.

Behalve Nike Air Vapormax Damen dat het allesbehalve gemakkelijk was.

Weet je nog wat een leuke dag het gisteren was tijdens de lunch? Nou, ik had op hetzelfde gehoopt toen ik zonder werk was en van plan was om 's nachts naar buiten te rennen - iets wat ik normaal gesproken in de winter niet doe, om voor de hand liggende redenen. (De kou, als het je niet duidelijk was.)

Maar toen ik gisteravond naar huis liep, maakte ik me klaar voor de vlucht. "Je doet lange runs buiten bij vriesweer, je kunt buiten totaal 4-5 mijl aan." Toen ik thuiskwam, ging ik naar binnen en werd snel veranderd voordat ik van gedachten kon veranderen.

Tussen een zware speedworksessie de dag ervoor en de kou en de wind, was deze run ongelofelijk. Ik voelde me alsof ik op zijn plaats rende en mijn benen voelden als lood. Mijn tempo was erg laag (voor mij) voor zo'n korte run. Terwijl ik Adidas Ultra Boost Womens naar mijn ommekeerplaats rende, herzag ik mijn plan om me van de winderige, winderige rivier te halen en wat meer door de straten te rennen, waar het hopelijk minder winderig zou zijn. Toen ik in de buurt van de Duane Reade kwam, wilde ik stoppen om een ??paar dingen te kiezen, de RunKeeper-app op mijn iPhone (ik vergat mijn Garmin op te laden) las 3,4 mijl. Goed genoeg.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 1 Gast sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor