nach Ikea keine Snacks

in Quasselecke 03.04.2020 09:21
von Banning • 924 Beiträge

Op dit moment stond ik misschien op het punt van overreiken, een situatie van overmatige training zonder voldoende herstel die relatief snel kan worden beheerd. Een paar weken vrij nemen had op dat moment misschien de truc gedaan. Te ver reiken escaleert tot overtraining wanneer gepast herstel wordt opgegeven voor ... in mijn geval een verdomde dwaas zijn. Het gebeurde niet van de ene op de andere dag. In de loop van de jaren na het begin van amenorroe, heb ik mijn rustdagen tot een minimum Nike Air Max 270 Womens beperkt en mijn training niet periodiek gemaakt .Adidas Zx Flux Uomo .. helemaal niet. Ik woonde toen in de Bay Area, een plaats waar er geen buiten het seizoen lijkt te zijn om over te praten en mijn moed probeerde te bewijzen door de menigte bij te houden. Wie zou nee kunnen zeggen tegen een vroege ochtendrennen in een van de beste hardloopwinkels van het land, een trainingskampweekend of een zelfvoorzienende 50 km boven de Golden Gate Bridge? Niet ik.

Toen ik verder door het konijnenhol kwam, bleven de tekenen dat er iets mis was, toenemen. Ik kon niet zien hoe ze met elkaar verbonden waren en vond manieren om ze allemaal weg te leggen. De pijn en zwaarte in mijn benen was een andere aanwijzing. Alle hardlopers zijn gewend aan dat gloeiende gevoel in de benen dat komt na een zware inspanning, maar mijn quadriceps begonnen te voelen alsof ze Nike Air Max 2017 Femme zelfs dagen later met hamers waren geslagen. Ik gaf het de schuld van de hoeveelheid verticaal klimmen op de vlucht en raakte mijn schuimroller.

De schommelingen in de bloedsuikerspiegel als gevolg van de enorme hoeveelheden cortisol in mijn systeem verstoorden niet alleen mijn slaap, maar veranderden me in een humeurige teef. Mijn karakter zou in recordtijd van zonnig naar ronduit smerig worden, een waanzin die zelfs de stabiliteit van mijn relaties met mensen om me heen in gevaar bracht. Ik gaf het de schuld dat ik geen snacks had tijdens een reis naar Ikea en kocht dozen met eiwitrepen.

Je hebt het misschien nooit opgemerkt (en ik kan eigenlijk geen foto vinden die het laat zien), maar ik ben geboren met een moedervlek in mijn nek. Het stoorde me nooit echt, dus ik heb het nooit laten verwijderen. Dat, en ik ben behoorlijk Nike Air Max Zero Hommebang voor naalden en medische procedures, afgezien van het doneren van bloed en procedures waarvoor ik ben geplaatst (waarvoor ik niet wakker ben, kan me geen pijn doen, toch?!) Maar na mijn helft dit weekend, de kameelrug liet mijn nek rauw en mijn arme mol bungelde voor een dierbaar leven.

nach oben springen

RE: nach Ikea keine Snacks

in Quasselecke 03.04.2020 19:13
von josephpaul • 1 Beitrag

The site is looking piece garish and it gets the guests eyes. Configuration is truly basic and a decent easy to understand interface.
https://kirstens699.cabanova.com/

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor