|
|
Ik legde mijn handen op mijn heupen terwijl we glimlachend de laatste stap naar de top zetten. We renden over verspreide rotsblokken om de beste uitzichten te krijgen, terwijl we op adem kwamen. Ik vond helderheid in de leegte. Vrede in mijn eigen onbeduidendheid. Het lopen van de paden herinnert me aan de beperkte ruimte die ik op Nike Air Max Sequent 2 Womens deze aarde inneem, en de opzettelijke manieren waarop ik ervoor kan Adidas Ultra Boost Damen kiezen om het te bezetten. Trailrunning veranderde mijn perspectief. Het leert me nederigheid en gratie, eigenliefde en geduld. Het leert me alle aspecten van mezelf te accepteren en te erkennen. Het leert me dankbaar te zijn voor mijn kleine hoekje van deze aarde.
De paden hebben me aan mezelf voorgesteld. Voor de vrouw ben ik op dit specifieke moment, niet de vrouw die ik zou moeten zijn, noch wie ik zou kunnen worden, maar wie ik nu ben. En ze wordt niet bepaald door haar angst. Ze wordt niet bepaald door haar eetstoornis. Ze is maar een klein stipje in ons uitgestrekte landschap. Een klein, glimlachend vlekje dat zich een weg baant over Shenandoahs bergkammen en bergtoppen, dankbaar voor elke kilometer.
Toen ik thuiskwam van mijn werk, stonden er twee kokoswater op me te wachten van de mensen van Bolthouse Farms. Ik zeg Nike Air Pegasus 83 Femme niet altijd ja tegen productrecensies, maar ik ben stiekem behoorlijk geobsedeerd door kokoswater - ik drink waarschijnlijk minstens 3-4 per week. Als je niet bekend bent met kokoswater, is het eigenlijk de Gatorade van de natuur. Het hydrateert en vult elektrolyten aan. Na mijn race dit weekend, veel wijn met Pasen en een maagklachten, was ik behoorlijk uitgedroogd. Ik heb een van deze baby's opgeslokt toen ik thuiskwam en na een tijdje voelde mijn hoofdpijn beter aan. (Uitdroging is een belangrijke oorzaak van hoofdpijn.)
Ik hield van de smaak van dit kokoswater, maar het was een beetje hoger in calorie?n en suiker dan andere die ik heb geprobeerd, dus ik zou het waarschijnlijk bewaren voor na een zware training.
Ons vermogen om fouten te maken op wilde openbare paden door het hele land loopt meer risico dan ooit tevoren. Dit Nike Air Max Thea Womens vanwege het risico van privatisering (denk aan “GEEN VERBODEN” borden), en vanwege het risico van landontwikkeling of het toestaan ??van veelvuldig gebruik (zoals houtkap en voertuiggebruik) in wildernisgebieden. Waarom?
Je kunt wel raden waarom. De man die in een wit huis woont. Maar meer verraderlijke, serieuze dreigementen begonnen vóór de verkiezing van Trump. Van 2013 tot 2016 noemde een groep wetgevers de "Anti-Parks Caucus" gevormd en ze hebben aanzienlijke vooruitgang geboekt bij het voorkomen van het passeren van openbare landbescherming in het Congres, naast de invoering van anti-wilderniswetten die handelingen zouden vernietigen die zo fundamenteel zijn als de Wilderness Act van 1964. Hierover later meer.
Eerst een snelle, maar noodzakelijke zweepslag.
Ik ben me er terdege van bewust dat trail-tijd voor velen van ons Nike Air Zoom Pegasus 35 Femme onze zorgeloze tijd is, onze tijd in vliegtuigmodus, en het laatste waar we aan willen denken is politiek. Maar als we ons niet bezighouden met de politiek van openbare bodembescherming, zijn we freeloading.
We zijn er allemaal schuldig aan. Ik zou veel meer kunnen doen. Maar ik kan niet langer zeggen dat het oké is om de inspanningen van anderen om openbare paden te beschermen gratis te laden zonder iets te doen om ervoor te zorgen dat ze beschermd zijn. Dit is net zo eenvoudig als ge?nformeerd stemmen.
Besucher
Forum Statistiken
Das Forum hat 19475
Themen
und
77031
Beiträge.
|
Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor |