#1

zeigte ihnen einige

in Quasselecke 16.03.2020 04:42
von Banning • 924 Beiträge

Wat het Rock 'n' Roll-deel van de race betreft, ik had altijd gehoord dat er tonnen bands op hun baan stonden. Ik weet niet meer hoeveel bands we hebben gepasseerd, maar het was een leuk extraatje. Ik kan zien dat dit vooral geweldig is voor een race die niet door een stad gaat, waar er minder te zien is op de baan.

Ook al ben ik momenteel niet zo goed getraind als voor deze race vorig jaar, het extra jaar onder mijn riem rennen en veel racen op heuvelachtige parcours, heeft mijn spiergeheugen zeker geholpen. Lopen in een 8: 40ish tempo was zeker geen wandeling in het park, maar ik had niet het gevoel dat ik doodging, wat, omdat ik ondertraind was? Best gaaf. Fysiek voelden mijn benen niet erg fris aan, maar ze voelden zich ook nooit helemaal www.cafeverhoeff.nl Nike Air Max Jewell Mujer uitgeput.

Wij drie?n zijn erin geslaagd om bij elkaar te blijven tot ongeveer mijl 6 of 7, door Dupont Circle rennen, toen we Megan verloren. Het kan soms al moeilijk genoeg zijn om met één andere persoon te rennen, maar het is best moeilijk om drie mensen bij elkaar te houden in hetzelfde tempo.

Tina en ik liepen samen met ons twee?n en praatten zeker nog minder dan tijdens de NYC Marathon, omdat het hardlopen niet erg gemakkelijk voor ons was. Ik herinner me dat ik ongeveer 7 of 8 mijl zoutpakketten zag bij een van de waterstations en dacht dat ze er heel goed uitzagen. Geen goed teken.

De rest van het parcours en de race waren redelijk standaard tot ongeveer 11,5 mijl. Megan had ons een paar minuten eerder ingehaald en wij drie?n renden weer samen. Ik begon een golf van energie te voelen, en met Megan een beetje achter me en Tina Nike Cortez Womens een beetje achter haar, besloot ik dat ik de rest van de race alles zou geven wat ik had.

We waren rond 11.25 uur om 1:40 uur en ik dacht dat ik nog steeds een wonder PR zou kunnen halen. De eerste 10-11 mijl van de cursus is vrij mooi, maar de laatste paar mijlen zijn echt saai. Zodra je Howard passeert, ren je door Capitol Hill aan de NO-kant van DC door een aantal woonstraten. Er is ook een lange straat - ik denk 13th Street - waar je schijnbaar voor altijd op rent.

Ik zei tegen mezelf dat ik dingen zou oppikken zodra ik twaalf was of die verdomde straat verliet, wat het eerst gebeurde. Toen ik eenmaal 12 was, draaide ik het om en eindigde ik die laatste mijl in 7:55! Ik ben nog steeds in totale shock wanneer ik een hele mijl ren in een race onder een 8:00 tempo.

Ik rende hard, keek op mijn horloge en deed mentale wiskunde om Nike Air Max 90 Donna erachter te komen of ik zou kunnen PR of niet. Toen ik eenmaal 13 was, zag ik dat ik niet naar PR zou gaan, en ik raakte ontmoedigd en vertraagde de dingen tot joggen. Wanneer je op deze baan 13 raakt, kun je de finish niet eens zien, wat ook ongelooflijk ontmoedigend is.

Ik kwam uiteindelijk over de finish in 1:57: een tijd waar ik erg blij mee ben voor de hoeveelheid training die ik heb gedaan. Ik kan niet wachten om te zien hoeveel sneller ik later dit jaar kan worden als ik meer moeite doe in mijn training.

Ik liep langs de finishlijn en draaide me om om een ??paar minuten naar Tina en Megan te zoeken. Toen ik ze niet zag, begon ik naar de biertenten te lopen, in de veronderstelling dat ik Tina daar zou kunnen vinden. En ja hoor, ze liep er een paar minuten later naartoe. Toen ik met de meisjes begon te praten, wist ik dat er Nike Tanjun Damen iets mis was.

Ik voelde me duizelig en ik begon dubbel naar ze te kijken. (En nee, ik had geen biertje gekregen.) Dit overkwam mij één keer, toen ik mijn laatste 20 miler liep voor de marathon, en ik wist dat ik niet terug naar het hotel kon komen zonder wat zout in mijn systeem. Ik keek rond om te zien of ik iemands Gatorade kon pakken, maar ik zag geen eigenzinnige Gatorades die ik kon nemen.

Nou, laat me dat duidelijk maken, ik hou van honden die ik ken. Als ik vreemde honden op de paden zie, is mijn reactie milde paniek. Ik weet dat dit irrationeel is, omdat de meeste honden of hun honden vriendelijk zijn. Het is ook contraproductief omdat honden emoties lezen en mijn spanning maakt ze alleen maar meer gespannen, maar mijn onderbewuste reactie is gebaseerd op ervaring.

Vorig jaar was ik op een run / hike met mijn ouders die hen enkele van de Arizona-paden lieten zien. We kruisten een kleine heuvel en er zaten twee vrouwen op een bankje met hun hond, die veel op mijn oude hond leek. We stopten en ik vroeg de eigenaar of de hond vriendelijk was, en ze zei ja. Ik liep met mijn hand naar beneden en sprak met een rustige stem. Alles gebeurde zo snel dat ik het grommen nauwelijks kon scheiden van mijn reactie om terug te springen. Ik keek naar beneden om twee prikwonden in mijn dij te zien met bloed en vetweefsel dat naar buiten sijpelde en langs mijn been naar beneden liep over de blauwe plek die al onder de plek verscheen waar haar ondertanden mijn been hadden geschraapt. Het had veel erger kunnen zijn. Nike Air Zoom Pegasus 32 Dames Een fractie van een seconde vertraging en misschien mis ik dat deel van mijn quad.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 5 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor