#1

avant de pouvoir trouver

in Quasselecke 16.03.2020 03:51
von Banning • 924 Beiträge

"Definieer succes Nike Air Zoom Pegasus 32 Dames op uw eigen voorwaarden, bereik het volgens uw eigen regels Nike Internationalist Femme en bouw een leven op waar u trots op bent." - Anne Sweeney

Wat maakt een Trail Sister? Zijn er vereisten waaraan men moet voldoen om zich bij het zusterschap van de paden aan te sluiten? Een bepaalde afstand afgelegd, tempo aangehouden, aantal gekochte truckerpetten?

In een samenleving die ons constant aanspoort om onszelf en anderen te meten aan de hand van gefabriceerde normen, zou je kunnen aannemen dat er een bepaald cv vereist is,

Als vrouw is een van de dingen die me het meest pijn doet, kijken hoe andere vrouwen zichzelf beperken, hun capaciteiten onderschatten en hun waarde niet erkennen. Vaak zijn we onze eigen hardste critici, maar we projecteren onze eigen onzekerheden op anderen en gaan ervan uit dat we niet passen.

"Ik ben te traag, ze willen niet dat ik met ze mee ren."

"Ik heb niet lang genoeg gelopen om mijn Adidas Zx 750 Hombre ervaring met anderen te delen, ze zullen denken dat ik een fraudeur ben."

"De paden waar ik op ren zijn niet moeilijk genoeg, of ik heb geen uitrusting van xyz, ik ben geen‘ echte ’trailrunner."

Het grappige is dat ik denk dat veel vrouwen met deze dingen worstelen, ongeacht waar ze vallen op de ervaringsschaal. Ik heb elites horen praten over het imposter-syndroom en aan de kant van het pad liggen, een medelijdend feestje geven tijdens een race en Google moeten huilen tijdens het hardlopen. Als ze het moeilijk hebben, zullen wij allemaal zeker stervelingen zijn. En het andere grappige is dat wanneer we de moed vinden om ons zusterschap te bezitten, we meestal niets anders dan acceptatie krijgen. We doen allemaal hier iets waar we van houden, onze eigen persoonlijke grenzen verlegend terwijl we genieten van de schoonheid van onze Nike Cortez Femme natuurlijke wereld. Het maakt niet uit of we al tien jaar of een maand hardlopen. Het maakt niet uit of we races op nationaal niveau winnen of dat we niet in actie kunnen komen. Het maakt niet uit of we de nieuwste high-tech hardloopuitrusting hebben of ge?mproviseerde en me downs (onthoud dat onze "voorouders" liepen met ahornsiroopflessen en katoenen buissokken). We zijn allemaal trailzusjes en we zijn allemaal gelijk.

Het punt is, net zoals niemand je zusterschap kan ontkennen, kan niemand het je ook schenken. Je moet naar voren stappen en je plaats innemen. Het verbazingwekkende is dat wanneer je vertrouwen in hardlopen vindt, het zich verspreidt over het pad en naar alle andere delen van je leven.

Gisteravond schreef ik dit echt belangrijke bericht (ik heb een sarcasme-lettertype nodig) over hoe ik het druk maar gelukkig heb Nike Air Presto Donna en mijn blogsoftware het heeft opgegeten, dus ik probeer het hier opnieuw te maken.

Ik heb van sommige mensen gehoord dat ze mijn voedselposten missen. Waarom? Ik weet het ook niet.

Mijn maaltijden zijn meestal volkoren carb + eiwit + groente. Er is niet veel te zien. Maar gisteravond had ik zin om een ??foto te maken van mijn diner, dus kijk alsjeblieft wat volkoren gnocchi van Trader Joe's, pesto, spinazie en druiventomaten. Al mijn prote?ne was bevroren, dus at ik een hardgekookt ei opzij voor wat prote?ne.

Je kunt mijn James Beard Award gewoon naar mijn kantoor sturen.

Ik heb deze week twee uitdagingen.

1. Be?indig de onderstaande trainingen van Gia. Ik heb gisteravond al een run gemist en hoop deze vanavond binnen te krijgen, maar met een telefonische vergadering van 19:00 uur ziet het er niet geweldig uit.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 2 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor