#1

intérieur mesure à une entrejambe

in Quasselecke 12.03.2020 06:10
von Banning • 924 Beiträge

Het is veilig om te zeggen dat Skirt Sports een van de meest diverse selecties van hardlooprokken heeft, waardoor het moeilijk was om er een te kiezen voor deze review. Skirt Sports biedt rokken verschillende ingebouwde opties (niets, onderbroeken, slipjes, capri's en leggings), evenals een breed scala aan lengtes, ontwerpen en prints. Nike Cortez Femme Voor deze recensie hebben we gekozen voor degene waarvan we denken dat deze de meest toegevoegde voordelen heeft: de Skirt Sports Long Haul Compression Skirt.

De Long Haul-rok heeft zeven zakken waarvan er twee speciaal zijn ontworpen voor hydratatie. De twee hydratatiezakken bevinden zich aan de achterkant van de tailleband en hebben elastische trekkoorden om waterflessen vast te zetten. Rond de grotere hydratatiezakken zijn er drie kleinere zakken om je voeding op te bergen. De laatste twee zakken bevinden zich aan de buitenkant van elke dij en bieden voldoende ruimte voor je telefoon of zelfs handschoenen / voeding. Deze ingebouwde compressieshorts hebben een binnenbeenlengte van 6 inch, waardoor dit een rok van "halflange lengte" is en een geweldige Nike Air Pegasus 83 Herren optie voor iedereen die wat meer bescherming tegen schuren wil. Een brede Nike Air Max Zero Mujer tailleband en stevig, elastisch trekkoord zorgen voor een comfortabele pasvorm rond de heupen en houden de rok ook op zijn plaats als de zakken vol zijn.

Zie je zijn rare bril? We hebben allemaal onbewuste (en bewuste) merkvoorkeuren. Ze ontdekten dat als ze hardlopers binnenbrachten die gewend waren aan bijvoorbeeld Brooks, en hen vroegen om een ??Brooks en een New Balance uit te proberen, als ze die konden zien, ze altijd Brooks zouden kiezen. Ze merkten ook dat sommige mensen de schoen altijd op hun rechtervoet zouden kiezen, wat er ook gebeurt. Dus begonnen ze deze googles te gebruiken, zodat hun testers hun voeten niet konden zien.

Ze suggereerden dat als je een paar verschillende paar schoenen probeert, je er niet één op elke voet moet proberen, maar Nike Air Max Zero Donna de schoen op elke voet moet wisselen, zodat je niet de schoen kiest waar je van Adidas Ultra Boost Damen nature naar neigt.

En dat is het! Onze tour eindigde in hun fabriekswinkel, waar ik uiteindelijk de rok kocht die ik op mijn laatste been droeg. #thingsidontneed #notevenalittlebit

De Raidlight Trail Raider-skort controleert alle dozen die ik zelfzuchtig heb gemaakt voor het uitvoeren van rokbenodigdheden - veel zakstijlen, compressieshorts die blijven zitten, een brede tailleband en een lichtgewicht buitenrok. De binnenbroek meet een binnenbeenlengte van 5 inch en ik zal toegeven dat ik er in het begin niet zo zeker van was. Het materiaal van de short is niet zo buigzaam en zacht als ik gewend ben. De binnenbroek is echter comfortabel en blijft op zijn plaats als je op pad bent.

In de brede tailleband van de Trail Raider-skort zijn er drie zakken - een Nike Air Vapormax Uomo ritsvak aan de achterkant en twee buidelzakken aan de voorkant die in één kunnen Nike Air Vapormax Hombre worden gecombineerd. Elke buitenste dij van de binnenbroek heeft een zak met een omgeslagen bovenkant. De dijbeenzakken zijn groot genoeg voor een paar kleine snacks of een "standaardformaat" mobiele telefoon (mijn Pixel 3 bij 5,5 "past), maar het zou moeilijk zijn om een ??grotere telefoon te passen, tenzij je de uitklapbare top niet gebruikt (nog steeds haalbaar, omdat je telefoon niet veel beweegt als je rechtop loopt).

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 16 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor