#1

erlauben verheirateten

in Quasselecke 12.03.2020 05:04
von Banning • 924 Beiträge

Veel races hebben hun prijsuitreiking voordat de vrouwelijke topatleten de race afmaken. Dit is een slechte dienst voor ALLE vrouwen die bij de race aanwezig zijn. Als je je prijsuitreiking hebt kort nadat de podiumvrouwen zijn ge?indigd, krijgen alle vrouwen die nog op de baan zijn, zowel deelnemende als bemanningsleden, niet de kans om de vrouwen te zien die hen inspireren en aanmoedigen om erkend te worden voor hun prestaties. Je kunt de macht om getuige te zijn van een persoon met autoriteit niet negeren aan iemand waarmee je je identificeert of ambieert te zijn. Bovendien communiceert Nike Air Max 90 Heren haasten om een ??prijsuitreiking te houden voor het gemak van de mannen dat vrouwelijke deelname aan de sport ongemakkelijk is.

Terwijl we wachten tot de poortwachters van onze sport beginnen met het maken van veranderingen, wat kunnen vrouwen als individuen doen om zichzelf te bevrijden van het ervaren van het imposter-syndroom?

Klinische studies hebben aangetoond dat groepstherapie kan helpen. Hoe vertaalt dit zich naar vrouwelijke ultralopers? Het betekent hardlopen met andere vrouwen. De reden waarom groepstherapie helpt, is omdat vrouwen de effecten van het imposter-syndroom bij hun leeftijdsgenoten kunnen zien en vervolgens kunnen herkennen hoe ook zij de realiteit negeren en een verhaal kiezen dat ze slechts een fraudeur zijn. Ren met andere vrouwen en praat over dit probleem. Je zult merken dat zelfs de meest ervaren, Nike Air Span 2 Mujer snelle of fitte vrouwen dezelfde gevoelens ervaren als jij. Stap samen in de vrijheid om te weten dat je sterk, gekwalificeerd, snel, sterk en capabel bent. Maak er een gewoonte van om het hardop tegen elkaar en tegen jezelf te zeggen.

Allereerst mijn excuses als je hier eerder een versie van hebt gezien. Ik wilde opslaan als concept, maar per ongeluk gepubliceerd.

Gisteren had ik een geweldig klantevenement. New Balance had hun preview van de herfstpers en ik heb er een paar uur aan gewerkt.

We lieten een flink aantal schoenen zien, maar er was er een die ik graag wilde proberen: de RC 1600s.

Allereerst zijn ze SCHITTEREND. Ik waardeer mijn knie?n en verwond ze niet, dus ik kies mijn schoenen niet op basis van uiterlijk, maar dit zijn een paar mooie schoenen.

En ze zijn gemaakt voor marathonlopers. Het zijn raceschoenen Nike Air Max 2017 Mens gemaakt voor mensen die afstanden afleggen tot 26,2. (Het is gewoon zo dat ik dat in oktober weer doe!) Ze zijn lichtgewicht (minder dan 5 gram) en hebben een kortere hiel-tot-teen-daling.

Ik heb nog nooit raceschoenen gedragen, en eerlijk gezegd weet ik niet zeker of ik ze ooit zou hebben gekocht, maar ik besloot ze vanochtend mee te nemen op een tempoloop. Een mijl warming-up, twee mijl tempo (8:20, 7:56!), Een mijl cool-down.

Ze waren geweldig. De eerste kilometer voelde het een beetje vreemd aan het dragen van zo'n lichte schoen met een dunne zool, maar daarna voelde het geweldig. Ik kon zeker voelen hoe een lichtere schoen mijn benen hielp door te komen.

De tempo-run was ook geweldig. Tot nu toe zo goed op mijn #RWrunstreak. 4 voor 4. De afgelopen maanden had ik helemaal geen zin om snel werk te doen, maar wetende dat ik volgende maand met marathontraining Adidas Yeezy Boost 350 Mujer begin, begin ik het weer toe te voegen om mijn lichaam voor te bereiden voor wat komen gaat. (Beste lichaam: veel rennen. Een deel zo snel als je kunt.)

We toonden ook de RC 5000s, de lichtste schoen ooit. De damesversie weegt 2,7 gram!

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 6 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor