#1

voulaient également suivre mon exercice

in Quasselecke 10.03.2020 06:30
von Banning • 924 Beiträge

Dit is een idee dat ik voor het eerst tegenkwam van een vriend en mentor in de hardloopgemeenschap, maar het heeft even geduurd voordat ik er echt grip op kreeg. Omdat we als hardlopers zo gewend zijn om te pushen - sneller, verder, sterker. Omdat je voet van het gas halen meer als een mislukking kan voelen dan opblazen. Omdat voor sommigen van ons de discipline, het harde werken en af ??en toe pijn van het achtervolgen van die grote doelen zo verward Nike Tanjun Dames zijn met een natuurlijke neiging om te voelen dat we nooit goed genoeg zijn, dat het feitelijk accepteren dat we moeten rusten in plaats van harder werken, is ongelooflijk moeilijk te slikken.

Hoe gaan we hieruit verder en herstellen we ons - zowel mentaal als fysiek? Dat gevoel van voldoening vinden en weer vooruitgang boeken?

Voor mij gebeurde het in juli, tijdens een fastpacking-reis door Schotland met een paar vriendinnen. We wilden de West Highland Way en Great Glen Way 'zonder de saaie stukjes' uitvoeren (lees: ga Munro inpakken terwijl we niet de moeite konden nemen om een ??parcours te volgen). Hoewel ik veel ervaring had Nike Air Max 270 React Femme met het doen van meerdaagse runs, had ik moeite om bij te houden, en het deed pijn. Fysiek niet. Het deed emotioneel pijn. Ik voelde me als een mislukking. Nog een keer.

En toen, ergens onderweg, begon eindelijk iets anders de mist van schaamte binnen te dringen.

"Heilige koe, bekijk dat uitzicht!"

En we stopten, klommen op een boomstronk en dronken in het openingszicht van Lomond. De marspieken van de Trossachs vanaf de top van Ben More. De schildwacht van Buchaille Etive Mor die Glen Coe in de schaduw stelt.

“Ha, kijk! Bosbessen !! ”

En we kozen ze bij het handvol totdat onze handen paars werden. Snacked op zuring. We hebben onze racevesten geleegd en opnieuw ingepakt om ruimte te maken voor een gigantische zak met geplukte wilde paddestoelen om van te genieten voor het diner.

Een GEWELDIGE run met Meghann. We praatten en Nike Air Max 90 Homme ik had het gevoel dat we snel renden, maar het voelde nooit alsof ik aan het sterven was, en op de een of andere manier waren de eerste twee mijlen die we uitschakelden om 7:21 en 7:18! Hallo Meghann, hoe zit het met jou hierheen en we trainen samen? Bedankt.

Zaterdag: Oh zaterdag. Ik werd vrijdag om 5 uur wakker om te rennen met Meghann, ging ergens na middernacht slapen nadat ik de hele dag bij BlogHer / Physique / diner bij Agave was geweest en werd toen om 7 uur wakker om te rennen. Ik moest volgens mijn trainingsschema 5 mijl rennen. Ik lag in bed en dacht na hoeveel ik weer wilde gaan slapen. Eindelijk zag ik mensen tweeten over Summer Streets en kreeg ik mijn kont uit bed en naar Park Ave. Mijn benen waren strak en zwaar, en ik had nul energie. Ik denk dat ik me misschien een beetje beter zou voelen als ik eenmaal was begonnen, Nike Air Max 2017 Uomo maar ik kreeg ongeveer een halve mijl voordat ik besloot het in te pakken. Een deel van mij was echt gefrustreerd over mezelf, maar de meesten van mij waren blij dat ik niet rende omdat het zo ellendig en waarschijnlijk schadelijker dan nuttig zou zijn.

Zondag: Na een weekend van lange dagen en nachten, een paar margarita's en niet veel slaap, had ik ook lage verwachtingen voor deze run. Ik ontmoette een paar hardloopmaatjes voor het ontbijt en om de Olympische marathon van de vrouwen te bekijken voordat we onze eigen lange run gingen maken. Laura, haar vriend en ik renden 11 mijl - van de oostelijke jaren 30, zuidelijk rond de punt (alleen de punt), naar de westelijke jaren 60. Het. was. heet. En vochtig.

Ik ben geen superzweet, maar toen ik klaar was, zat er geen droge centimeter op mijn kleding. Ik heb je een foto hiervan Nike Air Zoom Pegasus 31 Femme bespaard. Ik heb mijn lange runs waarschijnlijk een beetje sneller gelopen dan ik zou moeten, maar de hitte hield me in het tempo waarin ik moest zijn, volgens mijn plan: 10:04. Ik moet ook toevoegen dat ik de week ervoor op mijn lange termijn het verprutste en verondersteld werd 12 te doen en 11 deed; deze week moest ik 10 doen, dus ik deed 11, om die week vorige week goed te maken.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 14 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor