#1

maakt de meeste situaties

in Quasselecke 09.03.2020 04:44
von Banning • 924 Beiträge

Moeder was in het ziekenhuis. Nog een keer. Drie verschillende ziekenhuizen Nike Air Max 270 Dámské in de afgelopen 12 maanden. Hartproblemen met Nike Air Max 720 Womens een pacemaker, darmproblemen met zo'n aanzienlijk gewichtsverlies dat ze koos voor palliatieve zorg. De stap voor Hospice. Ze wilde dood. We dachten dat ze niet zou leven tot de bruiloft van mijn zoon in oktober. Maar gelukkig deed ze dat.

Ze is een van mijn beste cheerleaders en supporters van mijn trailrunning en lange afstandswandelingen geweest.Nike Air Presto Donna Ze vergeet dat ze me heeft geleerd dat ik een actieve buitenvrouw ben. Ze noemt zichzelf misschien geen atleet, maar voordat het een "ding" werd in New Hampshire, wandelde ze veel van de 4000 voetteksten in de White Mountain. Ze skiste al in de jaren 60 alpineski?n en langlaufen. Zij en mijn dochter deelden een paard op mijn boerderij, en zij reed te paard met mij tot zij 72 was. Leeftijd heeft nooit haar atletiek bepaald.

Ik bezocht haar in het ziekenhuis, broos in een utilitaire Nike Air Max Thea Mens kamer, met een bed op het zuidwesten en zonlicht op haar blauw geaderde, dunne benen, terwijl pap in een ligstoel met zijn voeten omhoog dutte. Ze zei dat ik moest gaan wandelen. Ik weet niet zeker of ze op zoek was naar mijn geestelijke gezondheid, wetende dat ik de komende 24 uur voor mijn vader zou zorgen, totdat een van mijn zussen me kon verlichten. Een rol als verzorger die ze normaal gesproken speelt. Of misschien wilde ze ook een dutje doen en een privé-momentje met mijn vader delen.

Ze hoefde het me echter niet twee keer te vertellen, dus ik stapte de zonnige, maar levendige novemberlucht in en begon rond de parkeerplaats te lopen. Ik was niet helemaal gekleed voor een wandeling: ik had alleen een fleece aan over mijn shirt en geen hoed of handschoenen. Maar ik verwelkomde de kilte. Ik was eerder in dit ziekenhuis met haar geweest, maar had nooit echt naar het terrein Nike Air Max 270 Femme gekeken. Zoals elke echte zoeker doet, bespioneerde ik een pad dat vanaf de andere kant van de parkeerplaats naar boven leidde en in het bos verdween. Ik draafde erheen en ja hoor, het klom op een kleine oever en ging toen op een versleten pad recht en links op weg. Ik ging linksaf, weg van de parkeerplaats, weg van het ziekenhuis.

Het pad was niet gemarkeerd met enige vorm van tekens of symbolen, en al snel begonnen minipaden links en rechts af te breken. Ik volgde wat er het meest interessant uitzag. Bij elke kruising keek ik achter me, en bewaarde het visuele beeld in mijn gedachten om mijn weg terug te vinden. Een les oefenen die mijn vader me als kind had geleerd toen we als gezin wandelden: kijk altijd achter je, zodat je weet hoe je terug moet.

Ik had op mijn oude hardlopers, die ik had gedegradeerd voor dagelijks gebruik toen ik een paar maanden geleden nieuwe hardlopers Nike Air Max Command Damen kocht. Niet het beste om te joggen over de rooty, rotsachtige paden van New Hampshire, maar ik deed het toch. Een gemakkelijke draf, met net voldoende umph om me warm te houden en me te dwingen diep adem te halen. Ik jogde en wandelde ongeveer twee mijl, en draaide me alleen om omdat ik niet wilde dat mama zich zorgen maakte als ik niet zo snel zou terugkeren als ze dacht dat ik zou moeten. Maar ik wilde doorgaan. Ik wilde zien wat er om de volgende hoek was, waar deze paden liepen.

Ik hou net zoveel van een goed koekje als het volgende meisje, maar ik weet dat als ik een koekje ga halen voor een middagsnack, ik hangry zal zijn. Dus ik probeer een soort noten, eiwitrepen en / of fruit bij de hand te hebben om die energiecrash aan het einde van de middag te voorkomen. De ochtendrun helpt hier eigenlijk meestal mee. Op een van mijn rustdagen een paar weken geleden werd ik erg moe in de late namiddag en een van mijn collega's Nike Air Max 2017 Uomovroeg eigenlijk: "Ben je vandaag gaan rennen? Je bent zo moe. " Ik was niet weggelopen en dat was eigenlijk waarom ik moe was. Ze liegen niet, ochtendrennen geeft je echt energie.

Ik moet elke dag het kantoor verlaten, zelfs al is het maar 5-10 minuten. Als ik mijn lunch breng, moet ik nog een paar minuten uitstappen om wat zonneschijn en frisse lucht te krijgen. Gewoon een korte wandeling naar buiten maakt de meeste situaties op zijn minst een beetje beter.

Elke drank is een sprankelende, heerlijke boost van natuurlijke energie van Green Coffee Extract waar je op elk moment van kunt genieten. Met echt vruchtensap, B-vitamines, ginseng, antioxidanten uit vitamine C en slechts 60 calorie?n per blikje, is dit een oppepper waar je je goed bij kunt voelen.

Dit is een gesponsorde post, geproduceerd in samenwerking met Bliss en Starbucks. Ik ontving een Starbucks Refreshers-monster om te beoordelen. De meningen die ik in dit bericht deel, zijn de mijne.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 17 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor